Skocz do zawartości

Żeby Zupa Pomidorowa Była Gęsta

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 radziosny

radziosny

Nowy forumowicz

• Smakowicze
  • Pip
  • 10 postów

Napisano 04.08.2006 - 17:32

To mój pierwszy post na tym forum wiec chcialem sie przywitac :-) . Mysle, ze bede czesto tu zagladac. Jestem raczej amatorem gotowania, ale pewien staz juz mam.

Mam swoj sposob, aby zupa pomidorowa byla odpowiednio gesta:
- dodac smietany(wiadomo) :)
- gotowac ryz odrazu w zupie.

To jeszcze nie to. Gdzies u krewnych jadlem jeszcze bardziej gesta i dobra pomidorowke. Slyszalem, ze do zup mozna dodac mąki- ale czy to nie sprawi, ze zupa bedzie cierpka? Gdzies widzialem, ze ludzie do zup dodaja surowe jajka (ale nie wiem czy do pomidorowej). Czy macie jakies wlasne sposoby aby ta zupka byla gesta i dobra?

pozdrawiam
radziosny :-)

#2 Dorota

Dorota

Przyjaciel Smacznego

• Administratorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4179 postów
  • Zainteresowania:Kuchnia i nie tylko ;)

Napisano 04.08.2006 - 22:23

Witaj Radziosny na naszym forum :)

Bardzo się cieszę, że do nas dołączyłeś, i już zacząłeś nam wspaniale doradzać - wiedziałeś od czego zacząć :-) - bardzo lubię zupkę pomidorową :)

A co do jej zagęszczenia to często robię tak: mąkę rozmieszam w małej ilości wody i to wlewam do gotującej się zupy, jeszcze chwilę trzymam zupę na ogniu, i jak się zagotuje - przyprawiam do smaku i gotowe :-)
Zupka wychodzi bardzo dobra :-D
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi przepisami w extra formie na extra.smaczny.pl

Dlaczego warto? Masz więcej przepisów (ponad 4110). Masz dodatkowe informacje o przepisach (m.in. liczbę kalorii, liczbę porcji, trudność i czas wykonania) oraz dużo ciekawych i sprawdzonych porad (ponad 1280). Możesz dodawać swoje przepisy tworząc swoją Internetową Książkę Kucharską. Oglądasz całą stronę (i nasze forum) bez reklam! I wiele więcej...

Sprawdź teraz extra.smaczny.pl...

#3 ina12

ina12

Przyjaciel Smacznego