Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak Przystroić Tort Komunijny?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adzia13

Adzia13

Nowy forumowicz

• Smakowicze
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 09.05.2007 - 09:43

Bardzo prosze poradzcie mi jak przystroic tort na komunie. Mam upiec 3 torty na zamowienie i chce aby ladnie wygladaly. Maja byc biale,ewentualnie z kolorowym dodatkiem. Myslalam o kokosie,bialej czekoladzie,migdałach? Moze macie jakies pomysły? Obiecuje podac przepis na pyszny torcik ze zdjeciem! Jestem początkująca na tym forum, mam nadzieje,ze mnie przyjmiecie cieplutko! Bardzo mi sie tu podoba! Pozdrawiam!

#2 basga

basga

Przyjaciel Smacznego

• Aktywni Smakowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3434 postów

Napisano 09.05.2007 - 10:58

Widziałam kiedyś taką dekorację:kiść zielonych winogron zamoczona w białku a potem w cukrze,potem gdy to zastygnie wystarczy położyć na torcie,bardzo ładnie to wygląda i winogrona pasują do komunii. Polewą możesz zrobić jakiś napis,np.imię dziecka i datę. Gotowe kuleczki raffaello tez się sprawdzają. Koniecznie wklej nam zdjęcie jak już zrobisz torciki.

#3 bernadettt

bernadettt

Przyjaciel Smacznego

• Aktywni Smakowicze
  • 164 postów

Napisano 09.05.2007 - 12:18

Adzia znalazłam coś takiego i tu masz zdjęcia różnych tortów,może coś Ci się przyda.I jeszcze tu tu tu tu

Pozdrawiam i udanych wypieków :grin: :razz: :razz:

#4 ina12

ina12

Przyjaciel Smacznego

• Aktywni Smakowicze
  • 2866 postów

Napisano 09.05.2007 - 23:33