kasia21

Tort Na 30-ste Urodziny

13 postów w tym temacie

Witam, Skorzystalam z jednych z pomyslow na forum i zrobilam tort na 30-ste Urodziny jednego z moich przyjaciol. Wszystkim bardzo spodobal sie ksztalt tortu. Jednak jak widac na zdjeciu chyba dalam zbyt duzo wody do zelatyny, gdyz na masie cukrowej zelatyna splywala. Czy moglabym prosic o rade, czy to przez mase cukrowa krem sie slizgal na torcie, czy to byla wina kremu? Pierwszy raz robilam tort pokryty masa cukrowa i szczerze mowiac, nie wiedzialam jak sie zachowa krem z bitej smietany na tej masie. Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szkoda, że załączony obrazek jest taki maleńki... nic prawie nie widać ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To prawda, za bardzo je pomniejszylam. Zalaczam wieksze.

post-10039-1237757245_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, ja zrobiłam podobny tort na 50 urodziny szwagra.

post-10705-1237895903_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Fantastyczne, gratuluję, najbardziej podoba mi się zuni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zunia, bardzo fajny Twoj tort. Bardzo mi sie podoba.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziewczyny, bardzo fajne wyszły Wam te torty - gratuluję zdolności ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Suuuuper torty. Szkoda, że nie podpatrzyłam pomysłu. Ja nie mam aż takich zdolności manualnych do zdobienia tortów. Zrobiłam ostatnio tort z masą śmietanową i bitą śmietaną, a do dekoracji użyłam pisaków cukrowych. Fajnie się nimi robi napisy i inne ozdoby, są 4 kolory w opakowaniu, więc można coś ładnego narysować nimi. Dodam, że swoją przygodę z tortami dopiero zaczynam i mam nadzieję, że nabiorę wprawy dekorując kolejne torty. Następna okazja będzie (7kwietnia) na 10-te urodziny mojej siostrzenicy. Może macie jakieś fajne pomysły? post-11639-1238586146_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zrób tort w ksztacie motyla, poszukaj tu na forum. Wygląda naprawdę ładnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, Ja robilam motyla na 7-me urodziny mojej siostrzenicy i biedronke( troche mi sie rozlala masa z uckru pudru - przed podaniem oblukrowlam cale boki i bylo dobrze, niestety nie zrobilam drugiego zdjecia).

post-10039-1238605411_thumb.jpg

post-10039-1238605533_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ufff torcik się udał i był bardzo smaczny. Zrobiłam biszkopt kakaowy i przełożyłam kremem śmietankowym Dr.Oetkera. Do jednej części kremu dodałam wiórki kokosowe, wkroiłam brzoskwinie, udekorowałam bitą śmietaną, żelkami i pisakami cukrowymi. Miałam zrobić niebieską wodę z galaretki, ale nie dostałam nigdzie barwnika i wyszło tak: post-11639-1239091974_thumb.jpg Tak dla wyjaśnienia to są pieski, które siedzą na kamieniu i wyją do księżyca "Sto lat Ola auuuuuu...":grin:)) Oluni bardzo podobał się torcik i strasznie się cieszyła. Zaprosiła koleżanki i wszystkie stwierdziły, że tort był przepyszny :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bardzo ładne są torty, oglądam i podziwiam Wasze talenty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz
r e k l a m a

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.