Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,chciałam się tylko przywitać i powiedzieć,że waga jak narazie się trzyma ,tylko do sierpnia chciałabym jeszcze te 2-3 kg.,które przybyły przez te 10 miesiecy IV fazy zrzucić(wesele chrześnicy) :smile: .

Jest chłodno,ale słonecznie,może wreszcie będzie ta prawdziwa wiosna.Życzę samych spadków wagowych i serdecznie pozdrawiam wszystkie ,,stare" i nowe Protalinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam  Serojadki!!!

Jak miło być pierwszą na forum. Sobota ,pewnie się wylegujecie w łóżkach. I dobrze!

Kochane mam pytanie. Dziś jestem 6 dzień na uderzeniówce. I jak myślicie mogę go zrobić już dniem z warzywkami? Waga moja niestety nie ruszyła już więcej. A nie pamiętam jak to było. Póki co na sniadanie i tak otrebianka. Napiszcie czy jeszcze wytrzymać ten dzień czy już odpuściic. Z tego co pamietam pierwszym razem też mi tyle zeszło na uderzeniówce.

Pozatym u mnie chyba znów zapowiada się ponury dzień. Niby nie pada, ale tak szaro jest.Śliweczko u mnie też wczoraj dosyć głośno grzmiało. Tylko ja lubie burze. Może to głupie. Wiem że podczas burz dzieją się różne złe rzeczy. Ale ja nie pod tym względem. TAk mi z dzieciństwa zostalo. Tzn. jak byłąm mała to bardzo się bałam, ale wtedy wszyscy wracali do domu siedzieli rozmawiali. W każdym razie byli w domu , a że mam 3 braci to było tak fajnie rodzinnie, było czuć takie ciepło domowe. Bo tak to każdy był sobie. Mama zapracowana, tata też, chłopaki sobie a ja sobie z koeżankami. Dlatego tak podchodze do tego. A teraz mój mąż długo pracuje jak nie w pracy to coś majstuje i dlatego lubie burze. 

dzien dobry ja mam Jusiu podobnie waga sie juz nie ruszyla i tez sie zastanawiam czy jeszcze jeden a moze dwa dni pociagnac na razie jajeczko i szyneczka za mna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sobotnio wszystkich trwających w diecie!

A ja się boje burzy :smile: Domek na wsi,okropne grzmoty,błyski...Oj, boje sie ogromnie...Tym bardziej że w okolicy zdarzyły sie wypadki uderzeń pioruna w dom lub budynki gospodarskie co nie skończyło sie dobrze,bo raczej po takim zdarzeniu niewiele z domu zostaje.

Od wczoraj warzywka wiec waga stoi,a zjadłam wczoraj sporo kapusty zasmażanej i pomidory i ogórek kiszony i ogórek świeży...Och,jak dopadam do warzyw to powstrzymać sie nie mogę ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i miłej soboty życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wlasnie wcinam na drugie sniadanko serek z warzywkami;kurde jakie to pyszne:)nie chce na glodniaka jechac ale i tak jak dojade to bede glodna jak wilk:)to wszamie makrele z pomidorkami a na ta kolacje w szychami mam kotleciki z pieczarkami i do tego sałate;no ale to raczej zjem przed kolacja w pokoju zeby siary potem nie robic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ;)

Piękny dzień u nas, słoneczko świeci tym bardziej, że okna czyściutkie :)

Dziewczyny, ja też już nie mogę patrzeć n to co się dzieje dookoła nas. Najbardziej wkurzają mnie dziennikarze. Jak tak można najpierw kogoś zmieszać z błotem a potem wychwalać pod niebiosa. Nie mogę patrzeć na tę ogarniającą nas zewsząd hipokryzję. Mimo autentycznego żalu z powodu tej katastrofy chciałabym, żeby już się wszystko skończyło. Mam nadzieję, że nikogo tym nie uraziłam.

Marzeniu, ja też się zgłaszam do trzymania kciuków, ale jestem pewna, że dostaniesz stałą umowę, bo widać, że bardzo Ci zależy na tej pracy :smile:

Jusiu i AZ ja uważam, że przedłużanie uderzeniówki jeśli waga już nie spada jest bez sensu, bo warzywka bardzo pomagają w rozwinięciu naszego metabolizmu więc są bardzo potrzebne w całym procesie chudnięcia.

Iriss, myślę, że pomysł z najedzeniem się przed imprezką jest bardzo dobry, a Angolami się nie przejmuj, wystarczy popatrzeć jak oni wyglądają, żeby zrozumieć jaki mają stosunek do odchudzania. Trzymaj się na tym szkoleniu, a może coś będzie białkowego co będziesz mogła skubnąć. Powodzenia :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekndu :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :smile:

Piękny dzień u nas, słoneczko świeci tym bardziej, że okna czyściutkie :-(

Dziewczyny, ja też już nie mogę patrzeć n to co się dzieje dookoła nas. Najbardziej wkurzają mnie dziennikarze. Jak tak można najpierw kogoś zmieszać z błotem a potem wychwalać pod niebiosa. Nie mogę patrzeć na tę ogarniającą nas zewsząd hipokryzję. Mimo autentycznego żalu z powodu tej katastrofy chciałabym, żeby już się wszystko skończyło. Mam nadzieję, że nikogo tym nie uraziłam.

Iriss, myślę, że pomysł z najedzeniem się przed imprezką jest bardzo dobry, a Angolami się nie przejmuj, wystarczy popatrzeć jak oni wyglądają, żeby zrozumieć jaki mają stosunek do odchudzania. Trzymaj się na tym szkoleniu, a może coś będzie białkowego co będziesz mogła skubnąć. Powodzenia :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekndu ;)

Bozenko mnie nie urazilas!!mam dokladnie takie samo zdanie..

i tak zrobie;najem sie przed impreza:)a biakowe z pewnoscia cos bedzie ale ociekajace tluszczem..ble!!

to uciekam powoli bo jeszczem nie ubrana:)

milej soboty Kobitki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki dziewczyny za rade. Pewnie posłucham Bożenke. Bo poprzednio też mi tak waga spadła na uderzeniówce. No może jeszcze dziś przetrzymam a od jutra warzywka.

Ja tez trzymam kciuki za prace!!!

Widze że protaleczki sprzataja i gotują bo nie widac ich na forum. Też lece już bo sprzatanie czekam i obiadek też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olinko kochana - ja ciągle się uczę żyć w tym moim związku :)

:smile: buziaczki i powodzonka Marudko :)

Olinko- ciesze sie że ci wychodzi tak fajnie z ta III fazą, a tak sie bałaś......... :) Jesz owocki i makaron i ten chlebek jak Dukan pozwala ?

Oj mam nadzieje, bo ciągle się ucze wybierać i odróżniać to co zdrowe od tego co tylko smaczne ... ;) Jem co dzień oprocz czwartków 2 kanapki chlebka (pieke wieloriarnisty) dodaje tam najczesciej wedlinke i pomidorka z papryką ... Z owoców, jablka i grejpfruty jadłam, makaron też .. no i czasem coś normalnego. Wczoraj bylismy na urodzinach kolegi, troche zjadlam i wypilam :-( a dzis wyrzuty ... ale cóż, rano otrębianke zjadlam, a potem zrobie sobie jakies danie dukanowe.

Dziekuje :)

hej!!

Jusia ja zrobilam 5 dni urerzeniowki przy moich 12-14 kg do zrzucenia wiec nie wiem..moze przedluz swoja do 7 dni?!to tylko 2 dni wiecej i nawet jak nie zrzucusz z wagi teraz to moze organizm mimo wszystko lepiej potem zareaguje..no nie wiem;ale ja bym tak zrobila bynajmniej:)

Jusiu jak pisała Bożenka nie ma sensu ... przy moich 12 kg tez wystarczylo 5 dni, chyba Saga tez mowila ze 5 dni miala ... jedz warzywka na zdrowie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie jak to jest z tym chlebem dziewczyny?

Jaka make kupujecie? bo ogladalam te maki i tam jest w skladzie maka pszenna, wiec taka moze byc? mam na mysli te mieszanki typowo chlebowe no i czy te automaty do chleba to jakie sa dobre i czy sie wogole oplaca kupic ? bo pewnie sporo pradu pobieraja....

:smile: buziaczki i powodzonka Marudko :)

Oj mam nadzieje, bo ciągle się ucze wybierać i odróżniać to co zdrowe od tego co tylko smaczne ... ;) Jem co dzień oprocz czwartków 2 kanapki chlebka (pieke wieloriarnisty) dodaje tam najczesciej wedlinke i pomidorka z papryką ... Z owoców, jablka i grejpfruty jadłam, makaron też .. no i czasem coś normalnego. Wczoraj bylismy na urodzinach kolegi, troche zjadlam i wypilam :-( a dzis wyrzuty ... ale cóż, rano otrębianke zjadlam, a potem zrobie sobie jakies danie dukanowe.

Dziekuje :)

Jusiu jak pisała Bożenka nie ma sensu ... przy moich 12 kg tez wystarczylo 5 dni, chyba Saga tez mowila ze 5 dni miala ... jedz warzywka na zdrowie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gohna d*iaty humor przejdzie, waga wróci na właści tor (spadkowy oczywiście), generalnie nie marudzić proszę :smile: , bo piękny aviatarek widzę, szczuplutka twarz, jeśli można to powiem Ci, że znajcznie korzystniej wyglądasz niż na tym zimowym zdjęciu z avatarka jakiś czas temu. Zazdroszę Ci tych kości policzkowych - ja to choćbym nie wiem jak schudła takich mieć nie będę, u mnie to jak u chomika - puclate będą zawsze! :) A jesteśmy teraz prawie tej samej wagi...

Marzeniuw kciuki dalej uwięzione, może bardziej wirtualnie niż faktycznie ale sama rozumiesz: sobota, porządki, gotowanie itp...

Dzięki Ci bardzo za miłe słowa, ale w moim wieku już nie całkiem ładnie wygląda chudnięcie na twarzy, do pewnego momentu owszem, ale później zaczynają się schody i problem z nadmiarem skóry...

Zimowe zdjęcie było jeszcze sprzed dietki, z weekendu sylwestrowego nad morzem, a obecne gdzieś sprzed miesiąca, jak byłam na szkoleniu w górach, więc nie jest najbardziej aktualne, ale już słyszałam uwagi, że po twarzy widać że schudłam i to niezbyt korzystnie widać, więc wszystko ma swoje dwie strony... Ale ja i tak się cieszę, każdy wiek ma swoje uroki i trzeba się z godnością zestarzeć, więc nie będę siała paniki ... chyba? A zrzucenie zbędnego balastu liczy się najbardziej!!!

Czesc Kochane!!

ja juz wstepnie przygotowana do wyjazdu...kupa zarcia w pudeleczkach w lodowce czeka:)kurde...mamy miec taki oficjalny obiad z wszytkimi szychami i bosami firmy i tak glupio wyciagac przy nich te pudelka...tak sobie mysle,ze zjem ten moj obiad w pokoju i po prostu potem powiem,ze nie jestem glodna..wypada???chyba tak lepiej niz jakbym tlumaczyla,ze dieta itd....wogole w tej mojej robocie wszyscy mowia,ze nie musze sie odchudzac ale zauwalyzlam,ze ludzie dziela sie tam na dwoje-Ci co chca widziec to widza i powiedza cos milego a reszta mowi,ze nie potrzebuje sie odchudzac, ze glupia jestem itd ale to sa Ci co zazdoszcza..bo sami nie maja silnej woli!!a to,ze na wyjazdy biore wlasne jedzenie to dla nich wogole durnota bo przeciez moglabym sobie odpuscic jeden dzien przy takiej okazji...tez mi okazja kurde;wcale mi nie zal tego beznadzijnego angielskiego zarcia i za alkoholem tez wcale nie tesknie..

Jak byłam na ostatnim swoim szkoleniu, które trwało 3 dni, to powiem Ci, że staram się jeść chociaż to, co podawali ale bez niedozwolonych rzeczy i bez zwracania uwagi w jaki sposób było przygotowywane. Powiem Ci, że przetrwałam i nawet nie przybrałam na wadze mimo drobnych grzeszków. A już na uroczystej kolacji to musiałam się skusić na cywil i troszkę alkoholu... bo nie wypadało inaczej...

Witam Serojadki!!!

Jak miło być pierwszą na forum. Sobota ,pewnie się wylegujecie w łóżkach. I dobrze!

Kochane mam pytanie. Dziś jestem 6 dzień na uderzeniówce. I jak myślicie mogę go zrobić już dniem z warzywkami? Waga moja niestety nie ruszyła już więcej. A nie pamiętam jak to było. Póki co na sniadanie i tak otrebianka. Napiszcie czy jeszcze wytrzymać ten dzień czy już odpuściic. Z tego co pamietam pierwszym razem też mi tyle zeszło na uderzeniówce.

Ja też przeszłabym już na warzywka. Sama byłam 6 dni mimo tego, że chciałam 22 kg zgubić.

Witam ,chciałam się tylko przywitać i powiedzieć,że waga jak narazie się trzyma ,tylko do sierpnia chciałabym jeszcze te 2-3 kg.,które przybyły przez te 10 miesiecy IV fazy zrzucić(wesele chrześnicy) ;) .

Jest chłodno,ale słonecznie,może wreszcie będzie ta prawdziwa wiosna.Życzę samych spadków wagowych i serdecznie pozdrawiam wszystkie ,,stare" i nowe Protalinki.

Fajnie mallinko, że wpadasz :-( Powodzonka!!!

Witam :)

Piękny dzień u nas, słoneczko świeci tym bardziej, że okna czyściutkie :)

Dziewczyny, ja też już nie mogę patrzeć n to co się dzieje dookoła nas. Najbardziej wkurzają mnie dziennikarze. Jak tak można najpierw kogoś zmieszać z błotem a potem wychwalać pod niebiosa. Nie mogę patrzeć na tę ogarniającą nas zewsząd hipokryzję. Mimo autentycznego żalu z powodu tej katastrofy chciałabym, żeby już się wszystko skończyło. Mam nadzieję, że nikogo tym nie uraziłam.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekndu :)

Ja mam podobnie Bożenko ... niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ci bardzo za miłe słowa, ale w moim wieku już nie całkiem ładnie wygląda chudnięcie na twarzy, do pewnego momentu owszem, ale później zaczynają się schody i problem z nadmiarem skóry...

Zimowe zdjęcie było jeszcze sprzed dietki, z weekendu sylwestrowego nad morzem, a obecne gdzieś sprzed miesiąca, jak byłam na szkoleniu w górach, więc nie jest najbardziej aktualne, ale już słyszałam uwagi, że po twarzy widać że schudłam i to niezbyt korzystnie widać, więc wszystko ma swoje dwie strony... Ale ja i tak się cieszę, każdy wiek ma swoje uroki i trzeba się z godnością zestarzeć, więc nie będę siała paniki ... chyba? A zrzucenie zbędnego balastu liczy się najbardziej!!!

Gochna ja tez uwazam ,ze pieknie wygladasz i bije z Twojej twarzy takie przyjemne cieplo.Super.

-Pozdrawiam wszystkie Protalki i Protali w ten piekny sloneczny choc zimny dzien .Sliweczko ,a u mnie nie grzmialo i nie bylo deszczu choc przydałby sie, juz kwiatki posiane a sucho.

Marzenko ja tez trzymam mocno kciuki oby ta praca byla na stale w co wierze.

Witaj Mallinko!milo Cie znowu uslyszec .Ja tez w IV fazie przytylam 3kg,a teraz od Nowego roku stracilam 4kg,wiec Tobie tez sie uda.Pozdrawiam i zagladaj do nas.

-Kasias ja pieklam na III fazie chleb wg przepisu Poli super smakowal,robilam go z maki przennej i zytniej razowej nie z tych gotowych na chleb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Dziewczynki jeszcze przed wyjazdem :P Ja już (chyba?!) spakowana :-(, ale jak mnie Karol zobaczy z tyloma gratami to się nogą przeżegna - ja nie potrafię się pakować - zawsze tyle wszystkiego nabiorę.. a potem połowa leży w tych torbach.. A my przeciez na 3,5 dnia jedziemy :D ... ale co tam - dobrze chociaż , że samochodem jedziemy :)

Aha no i jeszcze mapkę wydrukować jak mamy jechać, żeby Kraków ominąć.. na 99% jedziemy do Murzasichle :)

Trzymajcie kciuki za ładną pogodę :D:D:D

Dzisiaj przeczytałam co do przeczytania było, a teraz dziewczyny, kazda neich się zajmie dawno odkładanymi sprawami i za dużo mi tu prosże nie pisać :smile:;);) Hehehe tak sobie własnie pomyślałam, ze bęe miala 4 dniowy odwyk od forum :)

Ok, ja powoli znikam.. Pozdrawiam wszystkich gorąco i trzymam kciuki za spadki :)

Dzięki Ci bardzo za miłe słowa, ale w moim wieku już nie całkiem ładnie wygląda chudnięcie na twarzy, do pewnego momentu owszem, ale później zaczynają się schody i problem z nadmiarem skóry...

Zimowe zdjęcie było jeszcze sprzed dietki, z weekendu sylwestrowego nad morzem, a obecne gdzieś sprzed miesiąca, jak byłam na szkoleniu w górach, więc nie jest najbardziej aktualne, ale już słyszałam uwagi, że po twarzy widać że schudłam i to niezbyt korzystnie widać, więc wszystko ma swoje dwie strony... Ale ja i tak się cieszę, każdy wiek ma swoje uroki i trzeba się z godnością zestarzeć, więc nie będę siała paniki ... chyba? A zrzucenie zbędnego balastu liczy się najbardziej!!!

Aha - Gosiu - ja dzisiaj nasłuchałam się, że juz powinnam przestac się odchudzać.. Że mi się sińce pod oczami zrobiły z tego odchudzania i w ogóle, że na buźce zmarniałam, że piersi mi straszni ezmalały. Tylko czemu wszyscy wszystko wiedza lepiej?!?!?!? Chyba najwazniejsze jak ja się czuję we własnym ciela, prawda?? A sińce moje pod oczmai to nagle teraz zauważyli, wg wszystkich to jest powodem diety - nie ważne, że jak wazyłam 11kg więcej to te sińce były takie same!! (bo a to niestety mam oczy takie, że wygladam jak by mi ktoś ima na obu nabił... i to nie tylko pod oczami, tylko nawet na powiekach - całe takie ciemne dookoła, ehh.. :)

A swoją droga to faktycznie ślicznie wyglądasz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłam z zakupów.

Ktoś kilka dni temu się pytał o serek homogenizowany 0%, ale ja nic nie mówiłam, bo myślałam, że ten, który jest wstawiony na wątku juz nie jest produkowany. Dzisiaj kupiłam serek hom. Ostrowia chudy 0%, ma on naprawdę świetne parmetry, odsyłam do wątku z produktami dozwolonymi, bo tam jest zdjęcie.

http://www.smaczny.pl/forum/index.php?show...c=7917&st=0

Kupiłam w Auchan, ale może pojawi się też w innych sklepach. Polecam też, jeśli ktoś ma dostęp do Auchan ich firmowy serek homogenizowany, który ma gorsze parametry, ale jest naprawdę smaczny :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.