Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx

Rekomendowane odpowiedzi

witam w ten listopadowy poranek.niech już będzie lato bo oszaleje .siedze w dwóch swetrach z gorącą kawą i sie trzęse.

Powiem wam że ja jak tylko coś zjem to zaraz muszę do wc lecieć i tak jakoś u mnie zawsze.na początku dietki tak jakoś mi się to zatrzymało i wypróżniałam się normalnie,ale po jakimś czasie to wróciło.jem otręby ale przyznam się że nie codziennie-zdarza mi się zapomnieć.Więc biegunki w naszej diecie to tak samo normalna sprawa jak zaparcia.poprostu każdy organizm reaguje w swój sposób.

ja dziś drugi dzień białeczek waga pokazuje spadek ale ze zmianą suwaczka jeszcze poczekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dagmara no to otręby do dzieła ;-)

Dziewczyny zerknijcie na opakowanie otrąb, zwlaszcza tych jęczmiennych. Tam wyraźnie pisze iż moga powodować rozwolnienia i biegunki. Pamiętajcie o tym, bo osoby o wrażliwych jelitach tak to odczuwają. Koleżanka moja zjadła sporo otrąb na raz i spedzila kilka dni w toalecie.

Tzn jedzcie je ale z rozwagą :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olinka książka doszła, już ją nawet przeczytałam ;-) Serdeczne dzięki :shock:

Eire no ja z brzuszkiem nie mam żadnych problemów (w talii mam 73cm), u mnie tragedia zaczyna się nieco niżej :) Tak jakbym była zbudowana z dwóch osobnych ludzi, te biodra i uda coś do mnie nie pasują.

A na wieczorną nudę trzeba znaleźć sobie jakieś absorbujące zajęcie :)

Ja na przykład wyszywam. Nooo wiem jak to brzmi :)

Ale czaruję coś takiego

proj1.jpg

i idealnie mi to zajmuje głowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olinka książka doszła, już ją nawet przeczytałam :) Serdeczne dzięki :)

Eire no ja z brzuszkiem nie mam żadnych problemów (w talii mam 73cm), u mnie tragedia zaczyna się nieco niżej :) Tak jakbym była zbudowana z dwóch osobnych ludzi, te biodra i uda coś do mnie nie pasują.

A na wieczorną nudę trzeba znaleźć sobie jakieś absorbujące zajęcie :)

Ja na przykład wyszywam. Nooo wiem jak to brzmi :)

Ale czaruję coś takiego

proj1.jpg

i idealnie mi to zajmuje głowę.

Nuitt to znaczy jak brzmi? ;-) bo ja szydelkuje, wyszywam, dzirgam na drutach i powiem Ci ze ogladajac blogi dziewczyn ktore sie tym zajmuja brzmi to jaknajbardziej kobieco :shock:, pozdrawiam goraco...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak mówię (pokazuję) moim znajomym o moim wyszywaniu bądź ręcznym szyciu strojów to patrzą na mnie co najmniej jak na wariatkę :shock: Według nich to zajęcie dla babć, a nie dla nastolatki.

Dobrze mieć to poczucie, że są na tym świecie dziewczyny które myślą inaczej ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nuitt pewnie masz bloga? :) ja poprosze o linka bo cos mi sie wydaje ze juz widzialam to zdjecie...

No jak mówię (pokazuję) moim znajomym o moim wyszywaniu bądź ręcznym szyciu strojów to patrzą na mnie co najmniej jak na wariatkę :shock: Według nich to zajęcie dla babć, a nie dla nastolatki.

Dobrze mieć to poczucie, że są na tym świecie dziewczyny które myślą inaczej ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eire no ja z brzuszkiem nie mam żadnych problemów (w talii mam 73cm), u mnie tragedia zaczyna się nieco niżej :) Tak jakbym była zbudowana z dwóch osobnych ludzi, te biodra i uda coś do mnie nie pasują.

A na wieczorną nudę trzeba znaleźć sobie jakieś absorbujące zajęcie ;-)

Ja na przykład wyszywam. Nooo wiem jak to brzmi :)

Ale czaruję coś takiego

i idealnie mi to zajmuje głowę.

Hahaha widzę,. że masz spory dystans do tych spraw - tak trzymać :) Ja za to wyglądam jak ludzik Michelin w sensie brzuch składający się z kilku tłustych fałd i cyc w rozmiarze miseczki HH co przy wzrocie 153 cm wygląda...

z tym szydełkowaniem, robieniem na drutach to jest super sprawa ja też uważam, że to nie jest zajęcie tylko dla starych kobiet. Fajna sprawaj jak ktos potrafi zrobic sobie cos sam no ale ja niestety nie mam do tego zdolnosci i cierpliwosci, nie długo startujemy z budowa domu wiec mam nadzieje ze zajecie na wieczory sie znajdzie :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, hej !

Witam pochmurnie i deszczowo... nawet mój pies dzis rano nie chciał spacerować po łączce nieopodal domu, chociaz ja dziarsko maszerowałam po chlupoczącej trawie w kaloszach a moja suczka cały czas kombinowała jak tu uciec na chodnik, najlepiej pod zadaszenie albo jakiś balkon żeby na nia nie padało.... śmiesznie to wyglądało jak ja ciągnęłam na siłę za obroże dobermana na trawę a ona uparcie chciała na chodnik..... patrząc na mnie z wyrzutem, że jak sobie sama chce moknąc to niech moknę ale ona - dama łapek moczyć nie będzie... ;-) :shock:

Olinko - jestem, jestem - byłam zabiegana przez weekend i nie miałam czasu siąść do kompa, ale dzis nadrobiłam zaległości w czytaniu i teraz mogę cos niecoś napisac.

A Bożenka nie zagląda bo ma gorący komunijny okres, więc pewnie zabiegana w przygotowaniach i emocjach...

Marzeniu - współczuję Tobie i twoim rodzicom problemów z tą wysoka wodą..... to żywioł, i tyle znów strat ludziom przyniesie....

Basiu68 Śliweczko - gratuluje wewnętrznych sukcesów egzaminowych i życzę powodzenia na państwowych, będzie dobrze... a jakby cos poszło nie tak to zawsze można powtórzyć, tylu ludzi zdaje za 5 albo nawet 8 razem, czego oczywiście wam nie życzę.... :) Grunt to opanować :) nerwy, a wszystko pójdzie dobrze.... :)

Witam nowe koleżanki Protalki - Nuitt i Erie - życze wam powodzenia w dietkowaniu z nami w naszej Sekcie Czcicieli Twarogu. Cierpliwości wam życzę i jak najmniej pokus....... :) , a efekt bedzie murowany. Zaraz teraz na początku diety dokonajcie dokładnych pomiarów ciała, talii, bioder, ramion, łydek itd, bo jak beda sie wam trafiać przestoje, to wtedy wymiary leca w dół mimo ze waga pokazuje stałą wartość, a to działa motywująco i pozwala przetrwac w reżimie diety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Kobialeczki!!

wpadlam tylko powiedziec czesc:)no i,ze zyje....ledwo!!

koczowalismy na lotnisku 16h!!!!!!!odwolali nam lot ale kazali czekac,potem przebukowali i 3 krotnie zmieniali godzine odlotu.....po 3 zmianie poplakalam sie i zgrzeszylam...zjadlam wielkie lody,duuzo czekolady i chipsy......i jakos mi sie lepiej zrobilo;powinyscie na mnie pokrzyczec i dac w dupsko ale niech tylko ktoras sprobuje to ja ja wysle na lotnisko na 16h;oszalec mozna!!!

ale dzis juz scisle bialka;na bank bedzie zastoj i moge narazie zapomniej o 3 fazie ale nie zaluje:)

wrazenia z wycieczki pozniej:)ale bylo super!!!!!!!!!

buzki:*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droga iriss1. Każdemu może się zdarzyć, zwłaszcza gdy warunki są do tego sprzyjające (Twoje były aż za bardzo sprzyjające;)) Ja staram się jak mogę, żeby zwalczyć w sobie pokusę zjedzenia czegoś słodkiego sensu stricto (marze o cukrze:)) W niedzielę upiekłam sobie muffinki (oczywiście nasze protalowe). Wyszło mi 10 i zjadłam przy jednym posiedzeniu 8 ( chociaż byłam na czystych białkach i powinnam ograniczyć spożycie mąki kukurydzianej do 1 łyżeczki dziennie) Obrzydliwy ze mnie słodyczo-pożeracz, nic na to nie poradzę.

Od jutra będę mogła zajadać warzywka i rano czeka mnie chwila prawdy, ważenie po 5 dniach białkowych:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.