Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam nie wiem, ale wydaje mi się, że żelatyna to samo białko, więc nie ma problemu, zresztą ja też bardzo dużo jej używam do deserów i galaret z kurczaka, czy ozorków i jakoś chudnę. Pozdrawiam

Żelatyna to ponad 80 % białka,więc jedzcie ją spokojnie.Ja robiłam nutellę i wyszła pyszna,nie stwardniała,była w sam raz do smarowania biszkoptu  ;)

Dodo kochana,jesteś następną która odchodzi z dróg Dukana...szkoda.Ale zaglądaj do nas i pisz jak Ci idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu, przecież tylko 7 godzin mnie nie było, a tu już tyle czytania. No może 8 :).

Ta dam ! Minus 5 kg moje drogie panie :D

No skrzydeł dostałam normalnie ;)

Moje gratulacje Mari, tak trzymaj!!! Jesteś chyba dość wysoka, skoro przy 80 kg mierzyłaś 107 w bioderkach. Ja teraz jestem babcia na 102, w bioderkach oczywiście.

W pracy mi marudzą, że mam już się nie odchudzać..

Wiesz marudo, mnie też koleżanki dziś powiedziały, że mam już zostawić tę wodę bo wyglądam okropnie. Hm, czyżby mi zazdrościły silnej woli :D ? Jeszcze te 3,5 kg dam radę

Pozdrowienia z chłodnego ale słonecznego Podlasia.

Polu,ja zanim usiądę do kawki to mam też czeredkę do nakarmienia,koty,psy,krówki  :) ,kaczki,kury...dzieci  :-D Ale dzisiaj mąż w domciu to zrobił to sam,a ja dziećmi się zajęłam i mogę już pić z Wami kawkę.

Niestety, ze mną nie wypiłaś, bo musiałam iść do pracy, ale od poniedziałku, będę z Wami dłużej i częściej.

Witam z zachmurzonego niestety Szczecina.

Ja podobno też zaciagam po Ukraińsku( tak mówi mój ukochany) a pochodzę prawie z nad samego morza Bałtyckiego :-D . Mnie sie wydaje, ze mowie calkiem normalnie :) . Wiem jedno- najwazniejsze to mówic do rzeczy- nawet śpiewająco :)

Kochana, może rzeczywiście zabrzmiało to tak, jakbym się czepiała z tym regionalizmem, ale to nie o to chodzi. To takie drobne skrzywienie zawodowe. Jestem językoznawcą i dla mnie takie procesy są po prostu ciekawe, tym bardziej, że sama miałam takie naleciałości 'południowe' Zgodnie z zasadą językoznawstwa, każdy język jest wyjątkowy i piękny, bo służy do komunikacji. A to, że najważniejsze, żeby mówić do rzeczy to święta racja :).

Jedyne co Ci mogę poradzić - to to samo co Ty radziłaś kiedyś mi - lewatywa.

A na pewno poczujesz się dużo lepiej. Już wiem jak to jest więc mogę polecać

w takich nagłych wypadkach jak to wesele!!!

Zgadza się, ja też sobie aplikuję co kilka dni i zauważyłam, że nawet niekoniecznie muszę, tak jakby jelitka zaczęły podejmować samodzielną pracę bo woda powoduje skurcze.

Juggin kochana,nie piecz chlebków żadnych tylko gotuj rano owsiankę z otrębów na mleku lub wodzie i zabiel tylko mlekiem,ja nie mam kłopotów z wc odkąd gotuję otrębówkę na mleku,a nawet odwiedzam wc 2 razy dziennie  :-D

Owsiankę uwielbiam i nigdy nie mogę sie jej doczekać, ale niestety nie działa na mnie. Wypróbuję jeszcze activię.

Po 14 latach przestały mnie boleć nogi - żaden lekarz nie umiał mi powiedzieć skąd ten ból i żadne leki ani maści mi nie pomagały.

No i ja zauważyłam, że rozpierające bóle w łydkach minęły jak ręką odjął, niestety został ból w kolanie, ale to już chyba rzeczywiście sprawa zwyrodnieniowa.

Witajcie Protalki!

Śliweczko - mnie prosze tez pałką w łeb- wczoraj znów jadłam truskawki..niechze sie one wreszcie skończą... :lol:

Nie nie, jeszcze nie :) . Muszę jeszcze kilka razy spróbować. Może nie być słodyczy, nie robię zeberek ani innych frykasów, ale truskawki są tak krótko. A ja zauważyłam, że mnie nic waga nie poszła do góry przez truskawki, możliwe że ilości nie były duże.

A, żelatyna faktycznie to czyste białko. No chyba, że ma jakiś dodatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkie Protalki.

Wybaczcie dziewczyny,ze nie pokazuje sie na forum. Mialam troche problemow zdrowotnych zwiazanych niestety z dieta Dukana. Musialam z niej zrezygnowac. Ale trzymam za Was kciuki. Mam nadzieje,ze pozwolicie mi z Wami zostac. Zadomowilam sie u Was, bo znalazlam tu wsparci i zawsze dobre slowo.Nadal sie bede ochudzac tylko inaczej. Tak jak zalecil lekarz..

Troche mi smutno,ze zostawiam Dukana, ale to dla mojego zdrowia.

Zycze Wam duzo, duzo sukcesow.

Buziaki dla wszystkich

Ojej, co to się z Wami dzieje dziewczyny? To już któraś z kolei. Może ja też powinnam córce poradzić zmianę. Ona ma straszne zaparcia.

Oczywiście, że będziemy się bardzo cieszyć jak będziesz nas odwiedzać!!! Ale cóż, skoro tak Ci zalecił lekarz. A możesz nam Doda powiedzieć na czym polega problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkie Protalki.

Wybaczcie dziewczyny,ze nie pokazuje sie na forum. Mialam troche problemow zdrowotnych zwiazanych niestety z dieta Dukana. Musialam z niej zrezygnowac. Ale trzymam za Was kciuki. Mam nadzieje,ze pozwolicie mi z Wami zostac. Zadomowilam sie u Was, bo znalazlam tu wsparci i zawsze dobre slowo.Nadal sie bede ochudzac tylko inaczej. Tak jak zalecil lekarz..

Troche mi smutno,ze zostawiam Dukana, ale to dla mojego zdrowia.

Zycze Wam duzo, duzo sukcesow.

Buziaki dla wszystkich

Szkoda Doda ! ( nawet mi do rymu wyszło ! ;) ) ale powtórzę to co dzis pisałam Onyksowi - zdrowie najważniejsze, ale tak jak obiecałaś zaglądaj do nas i wspieraj nas na protalu.. :) a Tobie życzę zdrówka i sukcesów w dietkowaniu, wszystko jedno wg tych czy innych zasad, bylebys zrealizowała swój cel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne Sliweczko, ze bede was odwiedzac. Niestety , mialam problem z nerkami. Lekarz na mnie nakrzyczal. Wiecie, ja w sumie informuje lekarza o dietach jakie stosuje, ale ta pominelam. Mialam kilka biopsji w ciagu 10lat robione. Bardzo duzo badan. Niestety i tym razem zawitaly do mnie problemy. Pomimo,ze pilam ponad 4l plynow dziennie. Zaczelam sie niepokoic, kiedy zaczelam puchnac.. Pozniej wizyta u lekarza, badania i niestety zakaz stosowania diet bialkowych. Dostalam specjalna diete, na ktorej mam chudnac okolo 1kg tygodniowo. Mam nadzieje,ze bedzie dobrze.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do pogody to u mnie na Mazowszu rano wyglądało że lato wróciło ale teraz juz za oknem znów szaro i buro, ale póki co nie pada i jest dość ciepło, tylko wiatr sie wzmógł...a od srody tego tygodnia zapowiadali upały...no i gdzie one są ? pytam no gdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne Sliweczko, ze bede was odwiedzac. Niestety , mialam problem z nerkami. Lekarz na mnie nakrzyczal. Wiecie, ja w sumie informuje lekarza o dietach jakie stosuje, ale ta pominelam. Mialam kilka biopsji w ciagu 10lat robione. Bardzo duzo badan. Niestety i tym razem zawitaly do mnie problemy. Pomimo,ze pilam ponad 4l plynow dziennie. Zaczelam sie niepokoic, kiedy zaczelam puchnac.. Pozniej wizyta u lekarza, badania i niestety zakaz stosowania diet bialkowych. Dostalam specjalna diete, na ktorej mam chudnac okolo 1kg tygodniowo. Mam nadzieje,ze bedzie dobrze. ;)

Wiesz co, to ja chyba tez skonsultuje moją dietę z lekarzem Tez mam tylko 1 nerkę zdrowa, i co prawda nie mam żadnych niepokojacych objawów....nie puchne, bilans płynów mam ok, a nawet tak jak stwierdziły juz wcześniej Benek i Pola spadek kilogramów i dieta przysłuzyły sie moim nogom, nie puchna juz tak jak wczesniej , wieczorami nie mam obrzeków, z którymi od lat walczyłam, ale kto wie co tam we mnie w środku sie dzieje..może zapodam sobie badania... tzn. analizemoczu, czy nie ma białka itp..

A Tobie raz jeszcze zdrówka życze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polu mysle,ze sa indywidualne przypadki. Ja w przeszlosci mialam duzo problemow z nerkami.Tym razem znaleziono w moczu slady bialka, leukocytow i erytrocytow. Diete kazano zostawic nie dlatego,ze jest zla. Dlatego ,ze osobiscie jej nie moge dluzej stosowac. Badania moczu , ktore zrobilam zasygnalizowaly lekarzowi ,ze sa jakies zmiany. Gdybym miala goraczke napewno zostawiona bylabym w szpitalu. Ale ja nie odczuwalam bolu. Mialam problem z oddawaniem plynow.Bylam strasznie spuchnieta. Szczegolnie nogi. Pilam duzo, a malo chodzilam do lazienki. Narazie przeszlam badania i zrobiono mi usg. Dostalam tabletki i nowa diete. Dziewczyny ja wiem ,ze Dukan jest dobry. Na poczatku schudlam. Ale teraz mysle,ze nie na dlugo moge takie diety stosowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JUUGIN nieproporcjonalna sylwetka to pewnie problem każdej z nas.

Rozumiem Twój zły humorek,też bym taki miał,na dzień przed weselem.Pociesz się że na 70 kg. to TY wyglądasz na sexownie zaokrągloną a nie grubą.Żadnego krótkiego bolerka nie mieli,czy już może są niemodne?gdybyś pisała szybciej,to któraś z nas wyciągła by coś z szafy i Tobie podrzuciła,mamy łaszki,które pamiętają lepsze czasy ;)

Polu a może to nie zazdrość,może powinnaś odpuścić dalsze odchudzanie,osoby postronne często widzą to czego my nie dostrzegamy,pamiętam gdy ja z 98 kg zleciałam na 58 każdy mówił dośc a ja cały czas widziałam siebie grubą a teraz jak popatrzę na zdjęcia to widzę przeciągniętą twarz i sińce pod oczami.Stań przed lustrem i zobacz jak nie przybyło Ci zmarszczek na twarzy to ciąg dietę dalej ale jak się pojawiły to przejdż do 3 fazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polu mysle,ze sa indywidualne przypadki. Ja w przeszlosci mialam duzo problemow z nerkami.Tym razem znaleziono w moczu slady bialka, leukocytow i erytrocytow. Diete kazano zostawic nie dlatego,ze jest zla. Dlatego ,ze osobiscie jej nie moge dluzej stosowac. Badania moczu , ktore zrobilam zasygnalizowaly lekarzowi ,ze sa jakies zmiany. Gdybym miala goraczke napewno zostawiona bylabym w szpitalu. Ale ja nie odczuwalam bolu. Mialam problem z oddawaniem plynow.Bylam strasznie spuchnieta. Szczegolnie nogi. Pilam duzo, a malo chodzilam do lazienki. Narazie przeszlam badania i zrobiono mi usg. Dostalam tabletki i nowa diete. Dziewczyny ja wiem ,ze Dukan jest dobry. Na poczatku schudlam. Ale teraz mysle,ze nie na dlugo moge takie diety stosowac.

No niestety kiedy ma sie skłonnośc z odkladaniem bialka w nerkach to nie ma mowy o bialkowej diecie. Znam ten problem ze świata zwierzatek. Mój ukochany Shar- Pei odszedł w zeszłym roku na niewydolnośc nerek. Przez całe swoje 4 letnie życie mial ograniczane bialka w pozywieniu, a i tak nic nie dalo sie zrobić. Uwierzcie mi, ze bialko w nerkach to śmierć w męczarniach... Oczka mi sie spociły jak sobie przypomnialam o moim Rokusiu. Minął juz prawie rok, a ja nie mogę nawet go wspominać bo płacze ;) . Tak więc Doda decyzja była bardzo słuszna, ale przeciez Ty pewnie o tym wiesz :) Trzymaj sie dzielnie i uwierz , ze czy z Dukanem czy z innym Panem :) będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JUUGIN nieproporcjonalna sylwetka to pewnie problem każdej z nas.

Rozumiem Twój zły humorek,też bym taki miał,na dzień przed weselem.Pociesz się że na 70 kg. to TY wyglądasz na sexownie zaokrągloną a nie grubą.Żadnego krótkiego bolerka nie mieli,czy już może są niemodne?gdybyś pisała szybciej,to któraś z nas wyciągła by coś z szafy i Tobie podrzuciła,mamy łaszki,które pamiętają lepsze czasy ;)

A dziekuję, dziekuję. Łaszka nie kupilam , bo byłam pewna ze 19 czerwiec to spiekota bedzie. I tak się łudzilam do wczoraj, a wczoraj latalam po sklepach z jezykiem na brodzie i... nic nie znalazałam. Oj i trzeba było temat na forum wrzucić wczesniej :) Widzicie takie to zawsze pomoga i w diecie i w modzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam przed sobą żelatynę firmy "cykoria"

wartość energetyczna 343 kcal

białko - 85,6g

tłuszcze - 0,1g

węgli nie podali to nie wiem czy ich nie ma ale na zdrowy rozum jeśli białka jest 85,6 + tłuszcze 0,1 to cała reszta to chyba węgle czyli 14,3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.