Skocz do zawartości

IzuniaT

Smakowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez IzuniaT

  1. Dziewczyny, jaka temperatura pieczenia?
  2. Madzia, Montignac to nie dieta, jesz ile chcesz, tylko trochę inaczej.
  3. Jerzy, ja widzę, że Ty jesteś kopalnią wiedzy i co raz zaskakujesz mnie jakimiś sprostowaniami. Wyjaśnij mi dlaczego nie normalna sól (ja stosuję morską), tylko lepiej vegeta czy sos sojowy. Ja właśnie staram się unikać tej dwójki ze względu na różne szemrane dodatki jak glutaminian sodu czy chociażby zwykły cukier.
  4. Ja też na Montigniaku ;-) nie tylko chudnę, ale i inne dolegliwości się regulują. Polecam, sprawdź na www.dietamm.com
  5. Jerzy, dziękuję, ryba maślana jest fantastyczna, grube tusze, ZERO OŚCI, wędzona jest zupełnie jak polędwica i faktycznie tłusta jak świnia :? . Panga i raja - tych nie znam, ale na pewno je upoluję ( w sklepie). Hodowle przemysłowe - ręce opadają. To samo jest z drobiem: dietetyczne mięsko ale pod warunkiem, że hodujemy kurki na podwórku ;-)
  6. Jerzy, a dlaczego nie łosoś norweski? Prawdę powiedziawszy ta rybka pierwsza mi przyszła do głowy, coś z łososiami nie tak? Jakie inne rybki morskie polecasz?
  7. IzuniaT

    chleb z maszyny

    Truda, ja też od niedawna mam automat do chleba. Napisz jakiej mąki używasz i czy próbowałaś piec chleb razowy? W przepisach do mojego automatu jest "mąka chlebowa razowa", ale ani z razowej żytniej ani pszennej, ani pół na pół nie wychodzi (nie wyrasta i jest twardy). Robiłam z białej pszennej (Szymanowskiej) dwa kubki i jeden kubek razowej żytniej, i to byla jedyna kombinacja w miarę jadalna, ale i tak nie przypominała chleba razowego. Masz może wypróbowany przepis? A może ktoś ma przepis na pumpernikiel z automatu? Polecam do wypróbowanych już przepisow dodawać różne nasionka, są zdrowe i nadają chlebom ciekawego smaku. Moje ulubione to sezam, słonecznik, dynia, płatki lub otręby owsiane (a najlepiej owies gnieciony), czasem można też kupić mieszankę gniecionych zbóż: pszenica, jęczmień, owies, żyto. Ja dodaję pół kubka na mały bochenek. A robiłaś już ciasto drożdżowe z rodzynkami i kruszonką? Pycha z mleczkiem na śniadanko, ale strasznie tuczy :)
  8. Szukam prostych przepisów na potrawy obniżające poziom chorosterolu we krwi. Wiem czego unikać i teoretycznie wiem jak każdą potrawę przystosować do diety. Chodzi mi o konkretne/gotowe, wypróbowane przez was przepisy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.