Skocz do zawartości

Iza22

Smakowicze
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Odpowiedzi dodane przez Iza22

  1. Dieta strukturalna oparta jest na bardzo prostej zasadzie. Wszystkie zalecane w niej produkty zawierają minimum kalorii oraz maksimum witamin, składników mineralnych i przeciwutleniaczy. W efekcie powstała lista pokarmów najbardziej wartościowych dla współczesnego człowieka, tzw. Lista produktów strukturalnych. Regularne spożywanie produktów strukturalnych zapewnia wzmocnienie, regenerację i odmłodzenie organizmu oraz trwałą redukcję masy ciała.

    Dieta strukturalna doskonale sprawdza się podczas odchudzania, a jednocześnie jest zalecana w profilaktyce i leczeniu chorób cywilizacyjnych, takich jak: miażdżyca, podwyższony poziom cholesterolu, cukrzyca, nadciśnienie, schorzenia zwyrodnieniowe stawów, osteoporoza, problemy dermatologiczne, alergie oraz zespół przewlekłego zmęczenia.

    Dzięki maksymalnym dawkom naturalnych witamin, składników mineralnych i przeciwutleniaczy, produkty strukturalne zapewniają prawidłowe tempo przemiany materii, nawet podczas znacznego ograniczenia kaloryczności diety. W rezultacie nie występuje efekt jojo, a pozostanie na produktach strukturalnych także po zakończeniu kuracji odchudzającej, pozwala na trwałe unormowanie masy ciała, nawet bez ciągłego kontrolowania kaloryczności diety. Wystarczy, że co najmniej 2/3 Twojej diety będą stanowiły produkty strukturalne.

    Dieta strukturalna jest dietą pełnowartościową, a jej zasady są zgodne z aktualnym stanem wiedzy medycznej i nauk o żywieniu

    A oto produkty strukturalne im więcej gwiazdek tym lepiej :razz:

    Produkty Zbożowe

    chleb pełnoziarnisty (razowy) ***

    kasza gryczana *****

    kasza jaglana****

    kiełki pszenicy ****

    makaron razowy***

    muesli bez cukru*

    otręby owsiane****

    otręby pszenne****

    płatki owsiane*****

    ryż brązowy***

    ryż dziki****

    zarodki pszenne*****

    Warzywa

    brokuły****

    brukselka**

    buraki****

    cebula***

    cykoria**

    czosnek*****

    dynia****

    kalafior***

    kapusta*****

    marchew****

    oliwki**

    papryka****

    pietruszka**

    pomidory***

    rzeżucha****

    rzodkiewka***

    sałata****

    szpinak***

    ziemniaki***

    Owoce

    ananas****

    aronia*****

    awokado*****

    banany****

    cytryny**

    figi****

    grejpfruty****

    jabłka***

    jagody czarne*****

    kiwi**

    maliny***

    morele***

    pomarańcze***

    porzeczki czarne****

    śliwki***

    truskawki***

    winogrona****

    wiśnie*****

    żurawiny****

    Orzechy i pestki

    migdały***

    nasiona słonecznika*****

    orzechy brazylijskie****

    orzechy nerkowca***

    orzechy laskowe***

    orzechy włoskie***

    pestki dyni*****

    sezam****

    siemię lniane*****

    Produkty białkowe

    fasola***

    groch****

    jaja*****jogurt***

    kefir***

    kurczak***

    łosoś****

    morszczuk*

    mintaj**

    pstrąg*

    soczewica*****

    soja*****

    sola**

    śledź***

    tofu (ser sojowy)****

    tuńczyk****

    wątróbka cielęca lub drobiowa***

    Tłuszcze

    masło*

    oliwa z oliwek****

    olej rzepakowy****

    olej lniany****

    Napoje

    herbata zielona*****

    herbata czerwona****

    kakao****

    mleko sojowe***

    naturalne soki warzywne i owocowe**

    napar ze skrzypu*****

    sok brzozowy****

    wino czerwone***

    woda mineralna*****

    Inne

    czekolada gorzka***

    drożdże piwne***

    melasa trzcinowa****

    miód****

  2. I ja się dołączę do dyskusji na temat soi gdyż regularnie pijam szklankę dziennie mleka sojowego wrzucam więc cytat z książki Kody Młodości "Soja zawiera niezbędne aminokwasy, dzięki czemu jest źródłem wartościowego białka roślinnego. Ponadto dostarcza wapnia, żelaza, fosforu, beta-karotenu, witamin z grupy B, witaminy C, E i kwasów tłuszczowych omega-3. Z powodu dużej zawartości fitoestrogenów zapobiega powstawaniu raka sutka i jajników. Wpływ zawartej w soi lecytyny reguluje stężenie cholesterolu i korzystnie wpływa na pracę mózgu. Wprowadzenie do diety soi, przynajmniej dwa razy w tygodniu, w dużym stopniu zmniejsza także zagrożenie chorobami, takimi jak osteoporoza, rak jelita grubego, rak prostaty, nadciśnienie, miażdżyca. Ważne jest aby kupować ziarna soi, które nie są modyfikowane genetycznie. Taka informacja powinna znajdować się na opakowaniu."

  3. Witam od tygodnia jestem na diecie strukturalnej opierającej się na zdrowym odżywianiu i przygotowywaniu rozmaitych koktajli np wzmacniający układ nerwowy, odchudzający, oczyszczający, odmładzający. Schudłam już 1,5 kg chociaż nie trzymam się ściśle diety rano piję koktajle oraz na kolację. Czy ktoś już może stosował tę dietę??

  4. Polecam krem sułtański prosty w przygotowaniu i bardzo smaczny.

    1 ? szklanki śmietany kremówki 30%

    1 łyżka cukru pudru

    1 łyżeczka kakao

    5 dag rodzynków

    8 bez

    Rodzynki zalać wrzątkiem, odcedzić, osuszyć. Śmietanę ubić z cukrem pudrem. Połowę wymieszać z częścią rodzynków. Do drugiej połowy śmietany dodać kakao. Na dnie każdego naczynia ułożyć bezę, wyłożyć śmietankę z rodzynkami. Na to wyłożyć śmietanę z kakao. Wierzch deseru udekorować według uznania.

    • Like 1
  5. Znalazłam taki przepis na łopatkę osobiście go nie próbowałam. 2kg łopatki ziele angielskie liść laurowy główka czosnku vegeta sól pieprz Mięso myjemy kroimy w nieduże kawałki, czosnek obieramy przeciskamy przez praskę dodajemy do mięsa z liściem laurowym zielem angielskim oraz solą i pieprzem mieszamy i odstawiamy na ok 2 godz. Mięso wkładamy do wyparzonych słoików do połowy wysokości i nalewamy do każdego odrobinę przegotowanej zimnej wody i zakręcamy. Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni i pieczemy około 1,5 godziny.

  6. Nie znalazłam tego przepisu na forum wiec wrzucam. Przepis pochodzi z prześlij przepis nr 3/2010. 0,5 kg mięsa mielonego mała kapusta włoska niepełna szklanka ryżu pęczek włoszczyzny cebula mały słoik przecieru pomidorowego przyprawy według uznania tłuszcz do smażenia Włoszczyznę obieramy i kroimy wrzucamy do garna z 4 litrami wody i gotujemy. W tym czasie siekamy cebule i smażymy ją z mięskiem na patelni z przyprawami. Do gotujących się warzyw wrzucamy usmażone mięsko z cebulką oraz ryż. Gotujemy wszystko 20 minut następnie dodajemy przecier i doprawiamy. Zupka szybka i bardzo smaczna :smile:

  7. Witam, temat idealny dla mnie uwielbiam kosmetyki i jak niektóre forumowiczki jestem konsultanką firmy oriflame kosmetyki dobre ale nie ze wszystkich jestem zadowolona. Mam skłonność do uczuleń i bardzo suchą skórę uczulały mnie kremy nawilżające z vichy oraz oriflame a także niektóre z zjaji, a seria AA jest dla mnie nie trafiona. Na twarz mogę polecić krem masło kakaowe ziaji, oraz serum nawilżające z algami morskimi oraz peeling z tej samej serii firmy oriflame. Jeżeli chodzi o balsamy antycellulitowe czy też przeciw rozstępom nie polecam żadnych produktów z oriflame pozostawiają nawet po wchłonięciu lepkość skóry, ja stosuje takie specyfiki z ziaji lub vichy( zależy od budżetu).Balsamy brązujące: dove bardzo fajnie się wchłania ogólnie godny polecenia, avon- nie polecam pozostawia smugi nie byłam z niego zadowolona. Najbardziej przypadł mi do gustu balsam brązujący z oriflame pozostawia ładny kolorek i śliczne złote drobinki. Kosmetyki kolorowe: polecam inglota, niektóre podkłady z oriflame, pudry sally hansen lub yves rocher, pomadki oriflame fajnie nawilżają usta. Jeżeli chodzi o zapachy to zdecydowanie lubie firmę yves rocher i ich so elixir oraz ming shu, lubię też wody toaletowe z oriflame. I to na tyle :)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.