Skocz do zawartości

Milenka

Aktywni Smakowicze
  • Liczba zawartości

    354
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Zawartość dodana przez Milenka

  1. ...będę pamiętać o Twoich ramionach Śliweczko!
  2. Od piątku moja droga nie byo mnie wyjechałam z moim lubym na żaglówkę :grin: :D :-D
  3. Śliweczko uwierz mi ja już nie mogę patrzeć na te białka brało już mnie na odruchy ... :-( no i ta waga stojąca w miejscu(chyba od 2 miesięcy), boję się tego że zacznę podjadać na maksa i waga ruszy ale do góry, a tego nie chcę... Więc chyba sama rozumiesz dlaczego postanawiam spróbować czegoś innego...ale mam nadzieję że pozwolicie mi być nadal z Wami w końcu mamy jeden cel ha!! Dzisiaj jestem pierwszy dzień na turbo jest ok a owoce jak smakują niebo w gębie :grin: :D :-D Trzymajcie się dziewczęta! M.
  4. Któraś z nas pisała kiedyś o ćwiczeniach Areobiczna Szóstka W... znalazłam cosik takiego: Pzdr, M
  5. Dzięki za namiary, chyba się na taką dietkę zdecyduje(lecz chyba od poniedziałku), te owoce mmm :-( Dam znać na pewno... Pozdrawiam, M :)
  6. Benek daj namiary może na mnie podziała heh
  7. Witaj Kochana, nie ma o czym opowiadać, waga w tym samym miejscu;( białkami to przeżarłam się nie mogę już patrzeć nabiał, no i ta waga która stoi jak zaklęta (od chyba 2 mięsiecy)...ehh żadne herbatki wody owsianki itp nie pomagają! Więc zrobiłam sobie mały luz, na pocieszenie waga nie drgnęła w górę! Co jem teraz? Mięsko z kury czy indyka pieczone oczywiście bez tłuszczu, serki owszem takie jak na protalu, troszkę owoców, warzyw no i woda mineralna tak z butelkę dziennie herbatki również ale bez cukru czy słodzika! A jak u Ciebie?
  8. Dziewczęta serdecznie dziękuję za życzenia!!!
  9. Witajcie Kochane! Ależ mam zaległości ulala Nio u nas także była burza i grad wielkości 2zł ;) :grin: :D :-( masakra pierwszy raz przeżyłam to w realu przed bite 10 min padał grad w maju ulala straszne to było... Dorotko dzięki za inf, no to taniocha bo w necie to ulala cenki rosną. M
  10. ...o super Śliweczko pięknie dziękuję za pomoc! ;)
  11. Dorotko mam pytanie odnośnie Twoich tortów a mianowicie gdzie kupujesz barwniki do ciast, bo jak odwiedziłam kilka marketów i nie mają ;) Znalazłam tylko pisaki... Buźka, M
  12. ...w czwartek byłam nad morzem i zakupiłam troszkę rybek rewelacja mmmm, łosoś, grenadier, węgorz i makrelka....niebo w gębie wszystko świeżutkie!!! A i kupiłam kabanosa z łososia mmm pychotka polecam jak będziecie latem to pytajcie o to cudo!!! ;) :) :) :)
  13. Wczoraj na kolację zrobiłam owsiankę, tylko że nie miałam otrębów owsianych i zrobiłam z samych pszennych to chyba nic złego co? A i zrobiłam go na słodko z kilkoma kroplami zapachu :) Zjadliwe... ;) :) :)
  14. Serdecznie gratuluję Tobie i życzę dalszych sukcesów!!! M
  15. Wiesz ja od jakiegoś czasu także nie mogę na niego trafić może zaprzestali produkować go lub kiepsko schodził nie mam pojęcia ale zapytam w Lidlu "o co kaman z harcem"?! heh Dobrze Ciebie te markotne Panie z Lidla skierowały trzeba go szukać w serach... :) Kochana, poniżej wklejam link z fotką tego serka śmierdzielka :) :) :) http://fastfoodeaters.blogspot.com/2009/01...harzer-kse.html Buziaki, M
  16. U mnie również pogoda pod psem, leje od wczoraj... ...a i ja mam humor do d..y wczoraj wpadłam na radar przenośny :) miśki pewnie gdzieś w krzakach się czaili-cwaniaczki! ;) :) :)
  17. Zdecydowanie za dużo tłuszcze do 5% a kiedyś słyszałam ażeby dobierać tak aby suma węgli i tłuszczy nie przewyższała ilości białek. Polecam serek homo z Lidla Pilos, pychotka o dwa nieba lepszy niż Ostrowiiiiii hihih ;)
  18. Hmm ;) , zastanawiam się gdzie się podziali nasi mężczyźni nio i jak im idzie?!
  19. Anula1978 i Bagi super jesteście kochane dzięki chyba się skuszę! ;) Ale jeszcze nie wiem czy na słodko czy na słono heh Buźka, M
  20. Hejka Anulko! jak robisz tą owsiankę i ile można jej zjeść. Pa, M
  21. Hejka kobitki! Mam nadzieję że nie zbijecie mnie za ten żart... PRZYKŁAD ANALIZY POTRZEB KLIENTA. > > Szedł facet ulica i zobaczył nowy sklep. Myśli sobie: "Wpadnę". Wita go > uśmiechnięty sprzedawca: > - Dzień dobry. W czym możemy pomóc, co chciałby pan kopić? > Facet sie zastanawia i mówi: > - Rękawiczki. > - To proszę podejść do tamtego działu. > Facet idzie do wskazanego działu i mówi: > - Chce kupić rękawiczki. > - Zimowe czy letnie? > - Zimowe. > - To proszę podejść do następnego działu. > Facet poszedł. > - Dzień dobry. Potrzebne mi zimowe rękawiczki. > - Skórzane czy nie? > - Skórzane. > - To proszę podejść do następnego działu. > Facet podenerwowany podchodzi do wskazanego stoiska: > - Chce kupić zimowe, skórzane rękawiczki. > - Z klamerka czy bez? > - Z klamerka. > - proszę podejść do następnego stoiska. > Facet jest już wkurzony i z trudem powstrzymuje sie żeby nie wybuchnąć i > mówi: > - Poproszę rękawiczki, zimowe, skórzane i z klamerka. > - Klamerka na zatrzask czy na rzepy? > - Na rzepy. > - Zapraszam do stoiska naprzeciwko. > Facet nie wytrzymuje i wrzeszczy: > - proszę przestać sie nade mną znęcać ! Dajcie mi te rękawiczki i > pójde sobie ! > - proszę pana, proszę o cierpliwość, chcemy panu sprzedać dokładnie > takie rękawiczki, jakie pan potrzebuje. > - Facet idzie dalej. > - Poproszę rękawiczki zimowe, skórzane, z klamerka i na rzepy. > - A jaki kolor? > Nagle otwierają sie drzwi i do sklepu wchodzi jakiś facet z sedesem > świeżo wyrwanym z podłogi, od którego odstają kawałki glazury. Niesie go > na wyciągniętych rekach, podchodzi do lady i krzyczy: > - Taki mam ***, sedes a taka glazurę dupę już wam wczoraj > pokazałem, wiec sprzedajcie mi wreszcie JAKIKOLWIEK papier toaletowy ;)
  22. Marii to może wklej te przepisy w naszym odrębnym temacie odnośnie przepisów, w ten sposób każdy będzie mógł tam zerknąć to co ja czekam heh Czekam na new przepisiki na stronce: http://www.smaczny.pl/forum/Przepisy-Na-Ok...iowa-t7437.html Buziolki, M ;)
  23. A no ba tak się dzieje bo jest nas coraz to więcej, więc ile będzie kobiet tyle zdań przecież każda z nas jest inna. :) Ale kobietki po każdej burzy przychodzi słońce lub jak to mój chłopak mówi wtedy gdy mam muchy w nosie, eh nie ma co się martwić foch jak pochód przejdzie :) :) :) Spokojnego dzionka życzę wracam do pracy bo dokumenty się już na mnie czają hih Paaaa, M
  24. Dziń dybry moje kochane dziewczęta! No to się rozpisałyście... ;) Dziękuje Wam Kochane za miłe komentarze na n-k...ale jaka tam ze mnie laska heh. Odnośnie tematu "żart" dla mnie to wsio rybka nie parzy mnie ni ziębi. Ament hihi :)) U mnie pogoda również nie ciekawa, ale cieszę się bo nie będę musiała podlewać trawki <hura> niech pada! Hmm zakupiłam ostatnio serek homo Pilos w Lidlu i zastanawia mnie skład jego ponieważ napisane jest tylko to że zawiera 3% tł i nic o węglach czy białkach, czy to jest jakieś podejrzane pytanko brzmi czy ktoś jeszcze kupuje owy serek!? Buziolki, M
  25. Dziękuję za dobre słowo :D Taka to pożyje, plaża morze, słońce....zazdroszczę Tobie ale tak pozytywnie :mrgreen: marzenia mmmm :D Buźka M
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.