Skocz do zawartości

Betty

Smakowicze
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Betty

  • Tytuł
    Nowy forumowicz
  1. Chetnie bym wyprobowala ten przepis, bo ostatnio jak robilam ciasto drozdzowe to sie trohe napracowalam, ale mieszkam w Anglii i nie spotkalam tu normalnych drozdzy tylko "suche". Prosze mi powiedziec ile powinnam ich uzyc. Z gory dziekuje.
  2. Dzieki za rady, nastepnym razem na pewno wyprobuje. Mam jeszcze pytanko: budyn robilam z mleka koziego i dodalam margaryne, moze to mleko jest nie dobre? Poradzilas aby wstawic do lodowki. Ja zrobilam to od razu, ale krem jest ciagle plynny. ;)
  3. Prosze niech ktos mi poda dokladny przepis na gesty krem do karpatki. Nie jestem doswiadczona kucharka i dopiero sie ucze. :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.