Skocz do zawartości

Szukam chętnych do gubienia kilogramów -"Dieta 1000 kal


grażka

Rekomendowane odpowiedzi

Ja chcę się teraz odchudzać i szukam chetnych. Może spróbujemy razem, gdy jest kilka osób jest raźniej. W moim wypadku pomaga dieta 1000 kcal. , a nawet mniej. Problemem jest zapisywanie ale ja sie już do tego przyzwyczaiłam. Przy wzroście 160 cm. ważyłam 67 kg. schudłam do 54 kg. , ale ostatnio sobie pozwoliłam (łakomstwo i brak dyscypliny) i przybyło mi do 60kg. Postanawiam zacząć ponownie swój dziennik odchudzania, jak masz ochote możesz dołączyć. Proszę o przepisy z wiliczonymi kcal. Pozdrawiam Grażyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chetnie bym się dołaczyła bo też mi niestety ostanio troszka tu i tam przybyło :wink: :D Przy wzroscie 160 ważę 63 kg a late ważyłam 10 kg mniej :wink: .Niestey tak jak piszesz w moim przypadku to łakomstwo na słodycze doprowadziło do tego że przytyłam .Wiosna stosowałam diete diamondów połączona z dieta mniejsza niz 100 kal bardzo szybko więc chudłam Przez 2 miesiące zgubiłam 8 kg Co roku zima mam ten sam problem szybko tyle ale pocieszajace jest tez że szybko chudne .Niestety zmora diet jest jo-jo i własciwie nie wiadomo jak z nim walczyć? A może juz zawsze trzeba będzie liczyć kalorie? a więc WITAM W KLUBIE Pozdrawiam Renata :wink: PS Jak tylko będę dysponować chwilą wolnego czasu wrzucę kilka przepisów z ilościa kalorii :D

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też przyłączam się do "Klubu gubienia zbędnych kilogramów" :D Zima niestety ma to do siebie, że chcąc nie chcąc, zawsze w tym okresie przybędzie nam pare kilogramów :D I ja też mam ten problem, muszę troszeczkę zrzucić, a Wasze wskazówki (przepisy i metody) :wink: - to może być to, co mi pomoże :wink: Czekam dziewczyny na Wasze przepisy z obliczonymi kaloriami, bardzo chętnie z nich skorzystam :D i z góry dziękuję :D A może ktoś dołączy się do naszego klubu :wink: Gorąco pozdrawiam :D Dorota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 kalorii:

Do wyboru

1. Sałatka z 100g chudej wędliny, 1 cykorii, 1 ogórka kiszonego, 1 kwaśnego jabłka, 100ml jogurtu naturalnego.

2. Pierogi leniwe z chudego twarogu (150g).

3. 2 kromki pieczywa chrupkiego żytniego z masłem lub margaryną i białym serem oraz surówka z cykorii, rzodkiewek i pomidora.

4. Kromka ciemnego pieczywa z 50g chudej wędliny i sałatką z papryki, cebuli i pomidora.

5. Kromka pieczywa i sałatka z pora, ogórka kiszonego, 3 łyżek groszku konserwowego.

6. Sałatka owocowa z kiwi, grejpfruta, plastra ananasa

7. Sałatka z tuńczykiem (120g tuńczyka w sosie własnym, 2 łyżki kukurydzy, 2 łyżki ugotowanego ryżu, 2 liście kapusty pekińskiej)

100 kalorii :

Do wyboru

1. Kromka chleba z masłem i pomidorem.

2. Kromka chrupkiego chleba z 2 łyżeczkami twarożku i pomidorem.

3. Kromka pumpernikla z masłem i pół ogórka.

4. Filiżanka zupy pomidorowej z ryżem.

5. 100ml wywaru warzywnego z roztrzepanym jajkiem.

6. Marchewka z jabłkiem i sokiem cytrynowym.

7. 2 pomidory, 2 cebulki ze szczypiorkiem.

8. 6 cieniutkich plasterków polędwicy wieprzowej.

9. 4 cienkie plasterki mortadeli.

10. Plasterek szynki gotowanej.

11. 6 plasterków polędwicy drobiowej.

12. 10 dag serka homogenizowanego z 10 dag truskawek.

13. 10 dag sera chudego ze szczypiorkiem.

14. Szklanka maślanki z kromką chrupkiego pieczywa.

15. Mały banan.

16. Grejpfrut.

17. 2 brzoskwinie.

18. 2 jabłka.

19. 2 delicje.

20. 5 kostek czekolady.

21. 3 kulki lodów owocowych.

250 kalorii:

Do wyboru

1. Bułeczkę pełnoziarnistą posmarować łyżeczką masła lub margaryny, obłożyć 2 cienkimi plasterkami gotowanej szynki oraz kilkoma plasterkami ogórka.

2. 3 dag płatków czekoladowych zalać połową opakowania jogurtu waniliowego, wkroić mandarynkę.

3. 10 dag twarożku wymieszać z łyżeczką śmietany, skropić sokiem z cytryny i posłodzić słodzikiem. Dodać pokrojone pół pomarańczy i pół jabłka oraz 10 dag malin.

4. Kromkę ciemnego tostu posmarować łyżeczką margaryny, obłożyć liściem sałaty, plasterkiem sera żółtego lub łyżeczką serka topionego. Zjeść z kiwi i marchewką lub pomidorem, papryką.

5. Kromkę chleba z pełnego przemiału posmarować łyżeczką masła i 5 dag twarożku, położyć pomidora na kanapkę.

6. Jajko roztrzepać z łyżką wody, dodać pół pęczka posiekanego koperku lub szczypiorku, doprawić solą i pieprzem. Usmażyć na łyżeczce masła. Zjeść z kromką chleba z pełnego przemiału.

7. Małą bułeczkę przekroić i posmarować łyżeczką masła oraz 2 łyżeczkami dżemu.

350 kalorii :

Do wyboru

1. Pokroić w zapałkę 10 dag piersi z kurczaka, małą zieloną lub żółtą cukinię, marchewkę i por. Mięso obsmażyć na łyżce oleju, dodać warzywa i jeszcze 5 min. dusić. Doprawić solą, pieprzem i przyprawą chińską. Posypać tymiankiem, zjeść z kromką chleba pełnoziarnistego lub dwoma małymi ziemniakami.

2. 10-15 dag piersi z kurczaka obsypać przyprawami (Prymat Kucharek, papryka, pieprz, itp.), usmażyć na łyżeczce oliwy. Ugotować 15-20 dag warzyw (kalafiora, brokuła, fasolki szparagowej, marchewki). Zjeść z 1 ziemniakiem.

3. 15 dag piersi indyka oraz 20 dag pieczarek opłukać i pokroić. Obsmażyć na łyżce oleju. Dodać 5 dag groszku oraz łyżkę chudej śmietany. Doprawić ziołami, solą i pieprzem.

4. 10 dag mielonego mięsa wyrobić z łyżką twarożku, solą i pieprzem. Uformować małe frykadelki. Oczyścić 2 strąki papryki, obrać cebulę. Warzywa drobno pokroić. Na patelni rozgrzać łyżkę oleju. Frykadelki smażyć z warzywami.

5. Szklankę ugotowanego makaronu zmieszać z sałatką z pomidora, papryki, ogórka i 2 łyżkami twarożku.

6. Szklankę kaszy gryczanej zjeść z jajkiem sadzonym na łyżeczce oleju. Wypić do tego szklankę maślanki lub kefiru.

7. Jednego sporego ziemniaka ugotować w mundurku i pokroić. Mały kawałek czerwonej papryki pokroić w kostkę. Wymieszać 1 łyżkę octu winnego, 1 łyżeczkę oliwy, sól i pieprz. Marynatą polać warzywa. 100g fileta z morszczuka, dorsza, flądry, pstrąga lub soli usmażyć na maśle lub margarynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I śniadanie jogurt 0% + 2 łyżki musli ok 100 kal kawa ,herbata bez cukru 0 kal II śni i Obiad surówka z kilograma marchwi + 2 plastry ananasa+ sok z cytryny=316 kal Podwieczorek pół grejfruta 35 kal Kolacja trochę wysiłku fiztcznego -pedałowanie na rowerku stacjonarnym :wink: łącznie 451 kal :wink: Było ciężko przetrwać ten dzień ,ale się udało :D Wtorek I śn chleb razowy -kromka + 2 plastry polędwicy wędzonej (40 g) + łyżeczka masła= 200 kal II śn jogurt owocowy Danon 0 % = 3 łyżki płatków kukurydzianych + jabłko =120 kal Obiad 120 gram gotowanej piersi z kurczaka +2 gotowane ziemniaki 160 g=220 kal Podwieczorek owocowa sałatka =163 kal 1/2 grejfruta35 kal 1 plaster ananasa32 kal 1/2 banana 70 kal 2 mandarynki 26 kal kolacja Tuńczyk w sosie własnym 120 g + 2 łyzki kukurydzy + 2 łyzki ryżu+ ogórek konserwowy= 200 kal Łącznie 903 kal :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

hej juz marzec i co tam z waszym chudnieciem?? :D Ja tez chce sie odchudzac,przy wzroscie 165 waze 55.przez zime przytylam 5 kilo.Odkurzylam juz swoja diete diamontow,tylko jakos trudno sie na nia przestawic.napiszcie ile schudlyscie,co? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś nikt nic nie pisze. Ja ważę 56 kg wzrost 62 może nie jestem tłusta ale brzuch mam jak spaślak lubię gotować i dlatego ten problem no i mam dwoje dzieci . Chciałabym mieć płaski brzuch i z5 kg mniej, nieskomplikowaną dietę chyba wymagam cudu no ale po to jest ta strona żebyśmy sie wspierały . Niedługo wiosna może ona mi pomoże. Jeżeli gdzieś jest osoba która schudła bez diety niech mi napisze jak to zrobiła za bardzo lubię jeść żeby się ograniczać.Zresztą nie jem zbyt dużo chyba normalnie ale się NIE RUSZAM bo nie pracuje. Napiszcie może ktoś ma taki problem pa pa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nudno sie tu zrobilo.Wiesz co ja nie slyszalam o takiej diecie bez diety,chyba jednak trzeba sie ograniczac z jedzeniem i wiecej ruszac.Ja tez sie malo ruszam,wiec mozemy sie powspierac.na forum podalam salatke pieknosci, zawiera duzo witamin i jest lekkostrawna. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.