Skocz do zawartości

Pomoc Z Potrawą


Gość Squax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym zrobić niespodziankę mojej dziewczynie w postaci dobrego dania głównego z deserem. Czytając ten post pewnie już myślicie o odsyłaniu mnie do innych tematów lub podawania gotowych typów dań, niestety jest pewien problem. Moja dziewczyna leczy niedoczynność tarczycy. Przez stosowane lekarstwa nie może spożywać tłuszczów zwierzęcych, roślinnych (smażenie tylko na drobnej ilości oliwy), cukrów. W sumie to je same warzywa, rybę, piersi z kurczaka itp. ale większość z "parownika". Niestety musi przestrzegać takiej diety aby leczenie było skuteczne. Sam wiem, że takowe dania nie mają smaku i chciałbym ją mile zaskoczyć czymś dobrym i jednocześnie zdrowym dla niej. Jeśli macie jakieś inwencje bardzo proszę o pomoc :-( Pozdrawiam Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtku nie znam się na zdrowiu i dietach ale tak myślę że na przykład pierś z kurczaka czy indyka , natarta wskazanymi przyprawami + pieczarki obgotowane + zalać śmietaną i zapiec , Można i na pieczarki dać cebulę drobno pokrojoną i na wierzch zetrzeć sera troszkie , ale to nie koniecznie

No i odnośnie tłuszczów to np. olej z oliwek pierwsze tłoczenie też nic ???

Deser ciepła szarlotka i na to bita śmietana, obok lud + ajerkoniak ( szarlotkę można kupić i podgrzać w mikrofali )

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach