Extra Przepisy
Chleb Z Automatu
Rozpoczęty przez elusia, 04.02.2007 20:12
180 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 02.11.2008 - 16:29
Czy mogłabym jeszcze prosić o przepis na drożdżówke.Z góry dziekuje i życze miłego dnia.
Napisano 02.11.2008 - 16:32
Kubuś zapomniałes dodac maki!!
Ile jej trzeba dodac i jakiej?
Ile jej trzeba dodac i jakiej?
#63 Gość_kasia.p_*
Napisano 01.12.2008 - 21:50
witam wszystkich zostałam skierowana tutaj ze swoim pytanie przez basqa
tak to jest jak się jest nowicjuszem i sie nie wie gdzie szukać
tu daje linka do swojego tematu gdyby ktoś chciał własnie tam odpisać
http://www.smaczny.p...amp;#entry68518
tak jak w temacie posta chodzi mi o wypiekacz do chleba, bardzo chciałabym kupić przed świętami ale nie znam się na tym
ostatnio dużo się pojawiło o wypiekaczach moulinexa, nawet mi się podoba ten z opcją bagietkową, czytałam też opinie i ma całkiem pozytywne. będę wdzięczna za pomoc jeśli ktoś go ma oraz o info o innych wypiekaczach, co warto kupić?
http://www.smaczny.p...amp;#entry68518
tak jak w temacie posta chodzi mi o wypiekacz do chleba, bardzo chciałabym kupić przed świętami ale nie znam się na tym
ostatnio dużo się pojawiło o wypiekaczach moulinexa, nawet mi się podoba ten z opcją bagietkową, czytałam też opinie i ma całkiem pozytywne. będę wdzięczna za pomoc jeśli ktoś go ma oraz o info o innych wypiekaczach, co warto kupić?
Napisano 02.12.2008 - 08:27
Moulinex to bardzo dobra marka,ale moim zdaniem zbyt droga,a inne wypiekacze radza sobie rownie dobrze.Powiem tak-jesli masz kase to kupuj Mulina a jesli nie bardzo to radze co innego i nie bedziesz zalowala.Na forach pisza ze dobrze sprawuje sie Clatronik i Biffnet. Jesli chodzi o bagietki, to wchodza tam tylko takie 2 krotkie na jeden raz.Ja wole zarobic ciasto w maszynie a upiec w piecu,bo na raz upieke takich 8-10 i sa pysznie chrupiace,czemu nie dorowna pieczenie w maszynie.
Napisano 07.12.2008 - 15:37
Witajcie