Skocz do zawartości

śnieżynka

Smakowicze
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O śnieżynka

  • Tytuł
    Nowy forumowicz
  • Urodziny 24.01.1988

Informacje o użytkowniku

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    Łódź
  1. bardzo proszę Asieńka, to przepis na napoleonki: 4 żółtka szklanka cukru trochę większa szklanka mąki 1 l mleka 4 torebki cukru waniliowego masło paczka herbatników (dużą żeby starczyło na powierzchnię formy na dole i na przykrycie masy) Zółtka ucieram z cukrem i mąką i powoli dolewam 3/4 szklanki mleka. Resztę mleka zagotowuję z cukrem waniliowym i masłem (jak mam laske wanili to wczesniej podgrzewam mleko z laska zeby mialo bardziej intensywny aromat) Zdejmuję mleko z ognia. Masę żółtkową dolewam do mleka cały czas mieszając i stawiam z powrotem na gaz. Gotuję aż masa będzie miała konsystę
  2. tyle tych słodkości przygotowalam na dziś, że robienie chrustu juz sobie odpuscilam :grin: oto obiecane fotki tego co zrobilam: Bajaderki ;) ciacha kokosowe ;) napoleonki ;) pączków już nie fotografowałam bo każdy wie jak wyglądają ;)
  3. to zadna rada ;) ale mysle ze cokolwiek nie zrobisz to bedzie i tak ucieszony, najwazniejsza jest pamiec. Moze moglabys zrobic jakies ciasto, obojetnie jakie ale w takiej formie serca, wtedy od razu widac ze wypiek jest dla ukochanej osoby :grin:
  4. tez chcialam zaryzykowac z rozami ale sie boje ze mi nie wyjda. A co do oponek to tez je uwielbiam ale niestety kompletnie nie umiem ich robic. Kiedys sprobowalam i wyszly potworne :-D moze za rok:)
  5. jejku, przepraszam, pomylilam dzialy i zamiast w dziale salatki umiescilam tego posta w slodkosciach. Jedyne co mnie ratuje to fakt ze ta salatka jest slodka :-D
  6. śnieżynka

    Sałatka Gyros

    równiez sprobowalam tej salatki i musze przyznac ze smakuje tak samo swietnie (a moze nawet lepiej :P ) jak wyglada. Jami :-D
  7. 1 ananas (swiezy albo z puszki) 1 duzy granat 1 duzy jasny grejfrut sok z 1 cytryny 4-5 lyzeczki cukru wszyskie owoce przygotowac: obrac, wydrazyc miasz z granata i grajfruta, rozpuscic cukier w soku z cytryny, zalac nim owoce i gotowe. Smacznego! To sa skladniki na 1-2 porcje. Ja sobie taka robie dla samej siebie czasem kiedy siedze w domu, mam ochote na cos slodkiego a nie chce sie opychac slodyczami :-D Jeszcze jedna taka saladka owocowa ktora sie zajadam to: owoce kiwi i truskawki koszyk kiwi mrozone truskawki (wedlug uznania) sok z cytryny 5-6 lyzeczki cukru rozmrozic truskawki, mi
  8. zamiast na tarce czy nozem ja kroje ogorki zeby mi bylo wygodniej na krajalnicy, tak jak chleb tyle ze na mniejszym otworze. Migiem pokrojony jest caly dlugi ogorek:) ten sposob podpatrzylam u znajomej i spodobal mi sie:)
  9. 0,75 czy 0,70 nie pamietam dokładnie, taka standardowa butelka wina. jablka dodajemy do tej masy i tylko chwilke je podgrzewamy bo i tak sie upieka w piecyku:)
  10. jejku, nie spodziewalam sie az tylu "powitan" z waszej strony :-D milutko :P
  11. bardzo serdecznie chciałam sie przywitac ze wszystkimi Fotumowiczkami i Forumowiczami. Bardzo spodobala mi sie ta strona bo znalazlam na niej wiele porad kulinarnych i pyszniutkich przepisow :P Super ze sa takie fora gdzie gospodynie domowe i nie tylko dziela sie swoimi doswiadczeniami i służa rada. pozdrawiam wszystkich! wasza śnieżynka :-D
  12. ja zapraszam najblizsza rodzinę w tłusty czwartek na podwieczorek więc oprócz tradycyjnych faworków i pączków z przeróżnymi nadzieniami przygotowuję może już nie tak tradycyjne dla tego dnia słodkości jak: napoleonki (bez pieczenia), bajaderki, biszkoptowe ciasta kokosowe albo torcik makowy bo niedawno kupiłam maszynę do mielenia i bardzo chcę ja wypróbować. Jak wszystkie te słodkości przygotuję to napewno podziele się z wami zdjęciami. A Wy, co na ten rok zaplanowałyście?
  13. SZPINAKOWA ZAPIEKANKA PAPAJA SKŁADNIKI: 500 GRAM SZPINAKU (NAJLEPIEJ Z MROŻONKI) 300 GRAM TŁUSTEGO TWAROŻKU ZMIELONEGO 4 ŁYŻKI STARTEGO PARMEZANU 0,5 KG MĄKI PUSZKA ZIELONEGO GROSZKU 6 ŁYŻEK OLIWY Z OLIWEK 6 JAJEK SZCZYPTA GAŁKI MUSZKATAŁOWEJ I MAJERANKU Mąkę przesiewamy ze szczyptą soli dodajemy 4 łyżki oliwy i szklankę wody. Mieszamy i ugniatamy ciasto aż do momentu gdy stanie się miękkie i jednolite. Przykrywamy i odstawiamy do lodówki. Mrożony szpinak rozmrażamy na patelni i odparowujemy wodę. Do misk
  14. CIASTO: 2 szklani mąki, 2/3 kostki masła, szklanka cukru, 2 żółtka MASA: 1kg jabłek, szklana cukru, butelka wina białego półwytrawnego, 2 torebki budyniu waniliowego, sok z cytryny DEKORACJA: 0,3l śmietany 30%, pół szklanki cukru, cynamon Masło posiekać z mąką, wbić żółtka i wsypać cukier. Ugniatać ciasto aż stanie się jednolite i plastyczne. Owinąć w folie i wstawić do lodówki na 30 min. Jabłka obrać i pokroić w ćwiarkti, usunąć gniazda nasienne, Pokropić je sokiem z cytryny żeby nie ściemniały. 3/4 butelki wina zagrzać z cukrem. Proszek budyniowy rozprowadzić w pozostałym winie i wlać d
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.