Skocz do zawartości

mallina

Aktywni Smakowicze
  • Liczba zawartości

    370
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Zawartość dodana przez mallina

  1. Witam wcześnie rano. Gosiulek,ja chudnę z tych 3 kilogramów,które przez ten rok nadrobiłam ,ale rzeczywiście jem wszystko.Jak do tej pory zawsze mam tylko 1 dzień białkowy w tygodniu,bo nie chcę znowu rozregulować sobie przemiany materii.Jedyne czego przestrzegam teraz(muszę wyglądać ładnie w sierpniu ,bo mam wesele chrześnicy),to staram się unikac słodyczy i tłustych rzeczy.Nie jestem zbytnią fanką sera białego,chociaż go czasem jadam.Głównie mięso,ryby i warzywa(oczywiście codziennie otręby owsiane). Sago gratuluję III fazy,będzie dobrze,ja też na poczat5ku bałam się wszystkiego. Śliweczko,gratulacje,ja mam prawo jazdy od 30 lat,ale pamiętam stres na egzaminie i nie chciałabym nigdy więceju takiego przeżywać. Pozdrawiam Wszystkie kochane dziewczyny i życzę miłego dnia,pogoda jest wakacyjna.
  2. Witam ,dawno mnie nie było,staram się czytać Was na bieżąco,ale nie zawsze mam czas.Widzę,że wciąż nas przybywa:smile:,to super.Nasze forum wciąż żyje i pracuje.Moja waga trochę spadła,wyglądam fajnie w letnich ciuszkach i wciąż słyszę komplementy,to bardzo miłe:grin:.Ja już prawie rok w IV fazie ,czyli po diecie i przyznaje że jest super ,od lat tak nie było.Zaraz nadrobię zaległości w czytaniu.Serdecznie pozdrawiam i życzę samych sukcesów w dietowaniu.
  3. nie ustawił jeszcze statusu

  4. Nie wiem co się teraz robi z tymi odpowiedziami,ale się pitoli:)
  5. Witam dziewczyny ;-) ,u mnie waga bez zmian a muszę do sierpnia zgubić 3kg.,trzeba się sprężyć.Sandro,głos oddany,masz talent kobieto :shock: . Wylaszczyły się juz dziewczyny ,aż miło popatrzeć. Pogoda do de....,ale wiosna przynajmniej zielono.Miłego dnia.
  6. Witam dziewczyny :-( Nutko super laska z Ciebie,kreacja też piękna. Marudko ,moja córka miesiąc temu miała korektę laserem(wada dokładnie taka jak twoja),wyzerowało się i jest prze szczęśliwa.Od 15 lat nosiła albo okulary ,albo soczewki.Kosztowało ją to na oba oczka okolo 5 tys.,ale to było jej marzeniem i zbierała sobie na to pieniążki. Życzę Wam z Adaśkiem udanego urlopu w tak przeuroczym miejscu. Pozdrawiam wszystkie Protalki i życzę samych spadków wagowych.
  7. Cześć Moje Stare Protalinki(bez obrazy),ale się cieszę ,że Was widzę.JA mam doła zrobiłam sobie profil lipidowy i wszystko pnad normę.Cholesteraol 233 reszta też nie lepsza.
  8. Witam przy śniadanku i kawie.Pogoda paskudna,ale zielono po tych deszczach :grin: . Ja się na razie nie ważę bo też [email protected],wstawałam dzisiaj siusiu całą noc,nawodniona byłam jak balon :smile: . Bozenko fajna kobitka i utalentowana i fajna praca(mąż pracuje,umowę ma do września,mam nadzieję,że mu przedłużą). Marragrete laska z Ciebie ,zdjęcia super.Ja dawno nie robilam sobie zdjęć ,może niedługo zrobię w nowej kreacji(kupiłam juz sukienkę na wesele). Pozdrawiam Wszystkie Kobitki i życzę miłego dzionka.
  9. Bardzo pozdrawiam Wszystkie aktywne Protalinki,nie chcę wymieniać,żeby żadna nie poczuła się pominięta :-P
  10. Witam Juggin, bardzo już za Tobą się stęskniłam :) ,ja też bez grzechu nie jestem,ale jestem bardzo zadowolona z tej diety,bo mija rok,a ludzie których dawno nie widiziałam,mówią mi ,ą schudłam :grin: .Pomimo grzeszków ,to widać,a Ducan przyznaję jest wspaniały,buziaki
  11. Sago mocno trzymam kciuki za córcię,wiem co sama przeżywałam ze swoimi,będzie dobrze :-P
  12. Ja też miałam i to dokładnie na kilka dni przed naszym ślubem zmarło 3 dziadków,2 z męża strony i mój.Cała najbliższa rodzina była w żałobie.My tez postanowiliśmy nie tanczyć(orkiestra jednak była,bo dużo było ludzi,którzy nie mieli żałoby),wstała 80 letnia babcia i powiedziała,że my mamy się bawić,bo to jest najważniejszy dzień w naszym życiu i dziadkowie na pewno tego by sobie życzyli.Bawiliśmy się całą noc i pomimo tego ,że to żle nam wróżyło,jesteśmy szczęśliwym małżeństwem od 28 lat :-P
  13. Marudko na nowej drodze życia,miłości,samych pogodnych dni,radości,tolerancji,zrozumienia i jak najmniej trosk a za rok różowego bobaska :-P
  14. Hej kobitki,randka z mężem udana :-P ,nie powiem co jadłam i piłam ,bo prawie same grzechy. Widziałam kreację dla siebie na wesele chrześnicy,tak mi się podoba,ze nawet jeżeli jest trochę ciasna to i tak kupię schudnę :-P ,buty tez już widziałam.Chyba pójdę tam z córką,ona mi doradzi.Życzę milej soboty i niedzieli,ja niestety pracuję.
  15. Witam kobietki :-P ,ja po pracy nocnej ,a coś zasnąć nie mogę.Czytam Was prawie codziennie,tylko już nie mam codziennie o czym pisać.Trzymam mocno kciuki za naszą Marudkę,na pewno wszystko wypadnie bardzo dobrze,oby tylko troszkę cieplej było,bo zmarznie nam Chudzinka. Gratuluję Wam dziewczyny spadków wagowych,a tym co do góry życzę szybkich spadków. Powiem Wam w tajemnicy,że dzisiaj nie gotuję obiadu,bo mój mąż wraca z pracy i zaprasza mnie na obiad :-P .Buziaczki
  16. Witam ,chciałam się tylko przywitać i powiedzieć,że waga jak narazie się trzyma ,tylko do sierpnia chciałabym jeszcze te 2-3 kg.,które przybyły przez te 10 miesiecy IV fazy zrzucić(wesele chrześnicy) :smile: . Jest chłodno,ale słonecznie,może wreszcie będzie ta prawdziwa wiosna.Życzę samych spadków wagowych i serdecznie pozdrawiam wszystkie ,,stare" i nowe Protalinki.
  17. Witam ranne Ptaszki :) Dobrze,że już po świętach,oj grzeszyłam sobie perfidnie.ale jeśli chodzi o moją wagę ,to nawet za bardzo nie ucierpiała. To już 9 miesięcy jak jestem w IV fazie,te 2 kg.,które w międzyczasie przybyły raz znikają a raz się pojawiają(w zależności od mojego zachowania).Szczerze muszę przyznać,że jestem zadowolona ze swojego wyglądu.Nigdy na żadnej diecie tak długo nie utrzymywałam figury jak na tej.Oczywiście nigdy nie odpuszczam 1 dnia białkowego(czasem 2,ale rzadko0 i otrębów .W sierpniu mam wesele chrześnicy,trzeba kupić kreacje i wyglądać :grin: . Życzę dalszych spadków ,dobrego humoru i slońca. Marudko trzymam za Ciebie kciuki,to juz tak blisko,wszystkiego dobrego,oby wszystkie twoje plany się ziściły :)
  18. WESOŁYCH,POGODNYCH I CIEPŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH WSZYSTKIM PROTALINKOM I ICH RODZINOM :sad: . Troszkę waga wariuje,ale znowu [email protected](drugą w tym miesiącu),mam nadzieję,że po świętach nie będzie dużo więcej ;) .Buziaki i powodzenia Wszystkim Odchudzaczkom.
  19. Kurcze,ale by było,szczerze powiem,że tez robiłam sobie test ciążowy ,bo miałam pewne obawy,na szczęście to tylko zaburzenia hormonalne.Pewnie teraz częsciej sie już zaczna zdarzać :D .Pozdrawiam
  20. Witam wszystkie kochane kobitki po dłuższej przerwie. Bożenko spóżnione ,ale serdeczne życzenia imieninowe,wszystkiego naj...,aby marzenia sie spełniały :D . Nie mam spadków jedynie kilogramowy wzrost wagi,a jest to spowodowane tym,że @ dostałam po 2 miesięcznej przerwie i jestem dopiero 2 dni po.Może teraz trochę zrzucę tego balastu :) .Zachciewajki miałam jedzeniowe [email protected] jak bym była w ciąży,co zważywszy na mój wiek byłoby trochę nie na miejscu :twisted: .Za oknem sporo sniegu,ja już chcę wiosny.Życzę miłego dnia,serdecznie pozdrawiam.Trzymajcie się cieplutko 8-)
  21. Witam Starszyznę i Świeżynki wszystkie :-D .Pojawiła się po 45 [email protected],na wadze po białkach zaraz ponad kilogram mniej i psyche zaraz znormalniało :cool: . Sandro sama teraz zobaczyłaś,że trudno jest w IV fazie opierać się :-? ,nic dodać nic ująć :sad: .wszędzie czyha na nas pokusa.Ważne ,że fajnie Ci na wyjeżdzie,a nie ma to jak u mamy.Pozdrawiam Protalinki i życze samych spadków wagowych. Marudko ciężki okres przed Tobą,ale wszystko to nic,ważne żebyś była szczęśliwa,czego serdecznie Ci życzę :)
  22. Witam środowo,dawno się nie odzywałam bo ostatnio coś nastroju nie mam do gadania.Waga w górę,zaczęły się juz jakieś zaburzenia hormonalne z racji wieku chyba :cool: .Dzisiaj mam 43 dzień cyklu a @ nie ma :-? .Jestem obrzęknięta,czuje się fatalnie(dodam,że to nie ciąża a raczej zbliżająca sie menopauza).Badałam się i nic złego się nie dzieje,więc czekam albo jeszcze nadejdzie albo już nie :sad: .Czasem narzekałam [email protected],że już mam dość,a teraz jakoś mi dziwnie.Serdecznie Wszystkich pozdrawiam i życzę miłego dnia.
  23. Witam przy kawce i otrębiance i zapisuję się do grupy antypączkowej.Z premedytacją zrobiłam dzisiaj dzień białkowy i pomimo tego,że pączki będą dzisiaj w moim domu ja nie będę ich jadła ;) .Życzę miłego dnia
  24. Tak trochę żartem:Podobno pływanie wyszczupla,to co wieloryb robi nie tak? ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.