Skocz do zawartości
Izunia2007

Roladowe Kanapki Na Party

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam na male i duze spotkania.Zawsze niezawodne.

Dołączona grafika

Skladniki:

1 dluga bagietka

ok.25 dkg szynki w plasterkach (lub innej wedliny)

ok.25 dkg sera zoltego w plasterkach

serek sniadaniowy Hochland lagodny bez dodatkow (ok.1 /2 opakowania)lub inny tego typu serek

4-5 srednich ogorkow kiszonych

papryka konserwowa

folia spozywcza do owiniecia

Sposob wykonania:

Dla wygody kroimy bagietke na 4 lub 5 czesci.Kazdy kawalek przecinamy poziomo tak jak bulke,ale nie do konca (ma sie tylko otwierac).Wydlubujemy ze srodka tzw.osrutke,ktora nie bedzie nam potrzebna.Kazdy kawalek smarujemy wewnatrz serkiem-cieniutko,ale dokladnie.Nastepnie kladziemy wedline,a na nia zolty ser.Ogorki kroimy wzdloz na cwiartki,a papryke w dluzsze paski i ukladamy wzdluz bagietki.Potem zwijamy dosyc mocno tak jak rolade i obwijamy scisle folia spozywcza.Dajemy do lodowki na kilka godzin (mozna tez zamrazac na dluzszy czas).

Przed podaniem odwinac i kroic na kromeczki grubosci ok.1 cm.

To co damy do srodka mozna dowolnie zmieniac.

SMACZNEGO!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radze nie zamieniac serka na majonez,bo serek jest tam po to aby sklejal calosc i zeby rolada sie nie rozwinela.Moze raczej lepiej gotowa porcje posmarowac majonezem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

super sa te kanapki, latwe do przygotowania, wszystko sie super trzymalo, polecam wszystkim, izunia dziekuje za fajna przekaske (na cinie tez dodalam komentarz) dziekuje raz jeszcze :mrgreen:

post-11358-1283059859,5811_thumb.jpg

post-11358-1283059889,5771_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! W ostatnią sobotę zrobiłam te roladowe kanapeczki na przyjęcie urodzinowe córki. Okazały się smaczne i ładnie prezentowały się na półmisku. Można je podpiec w piekarniku,są wtedy chrupiące.Gościom takie bardziej smakowały. Polecam ten przepis. Naprawdę warto. Ja z pewnością zrobię tę przekaskę jeszcze nie raz. Pozdrawiam autorkę i pozostałych "smakowiczów" :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Iwonko, fajnie Cię widzieć znowu na forum :) Wow! Rewelacyjnie wyglądają te kanapeczki :biggrin: nie zauważyłam ich wcześniej :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałam zrobić te roladki lecz bagietka się łamała, może była zbyt świeża?Ogólnie nie była skłonna do współpracy. Szkoda bo tak ładnie wygląda ta roladka... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może rzeczywiście dlatego, że bagietka była świeża..., bo wiem z doświadczenia, jak próbuję przekroić świeży biszkopt to też się trzeba namęczyć, no i bać, że się ostatecznie połamie... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.