Skocz do zawartości

balbina38

Aktywni Smakowicze
  • Postów

    854
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez balbina38

  1. Polus, Sagus i Jusiu kochane chyba nie wymienie wszystkie ...........i proteinki moje kochane wszystkiego dobrego w Nowym roku!!!!!!!
  2. Kochane protalki !!!! Zycze wam w tym nadchodzacym Nowym Roku samych spadkow wagowych i zebysmy wszystkie byly laseczki hehe tego sobie i wam zycze........ Bozenko i Margarete do was mam szczegolny sentyment i dziekuje za wszystkie mile slowa :-D
  3. Witam kochane protalki !! u mnie dzien jak codzien praca, praca i jeszcze raz praca :-D Margarete z tymi gesiami to istny przeboj hehe nigdy w zyciu nie robilam gesi a wszyscy niemcy pytaja czy dobra byla hehe ale tak szczerze to ja tego niemieckiego zarcia nie trawie .............w wigilie kielbasa i golonka a w pierwszy dzien swiat indyk .........monotonia u nas to sa rozmaitosci mniam, mniam ( ale niestety kaloryczne ) pozdrawiam wszystkie protalki!!
  4. Olu kochana ty to tak z cicha pekl i juz trzecia faza !!! ale ci zazdroszcze !!! i tak trzymaj kochana :-D
  5. Elle a gesi nie robilas ?? hehe bo u mnie znajomi zawsze pytaja gdzie polnische gesi ?? hehe
  6. <br /><br /><br /> Kochana to ja przy 78 kg to mam taka opone ze szok a ty to jestes laseczka !!!
  7. Witam kochane protalki !! Swieta, swieta i po swietach .... grzechow co nie miara ale co tam raz sie zyje :-D kochane wiec moim najwiekszym grzechem byly ciasta ale wzielam sobie na luz i nawet waga byla dla mnie laskawa nic nie podroslo tylko stoje w miejscu wiec nie jest tak zle, podziwiam wszystkie protalki ktore nie zgrzeszyly i trzymaly sie regul wielki szacun !! ja jednak mam slaba silna wole :) Milego dnia protalki !!
  8. Kochane protalki !! Z okazji nadchodzacych swiat zycze wam: Wesołych Świąt, bez zmartwień, Z barszczem z uszkami i z karpiem. Czeka prócz nas też przy stole, puste miejsce na Niedolę, Bo, gdy owa tutaj wpadnie, siądzie z nami i coś dziabnie. Może rybkę może ciasta raz, dwa, trzy i szczęście wzrasta! Gdy najemy się do syta, czas na pieśń ku chwale Boga, bo gdy taką on usłyszy, szczęścia nam do życia doda. Pod choinką siedzą dzieci, patrzą gdzie są ich prezenty, Nagle puka ktoś do szyby, to jest ten czerwony święty! A gdy siedem minie dni, Będzie świętowania czas, Bo już roczek nam się skończy, I kolejny wita nas! Mam nadzieje, ze w pszyszlym roku spotkamy sie wszystkie a nawet nasze grono sie powiekszy o nowe proteinki :-D
  9. Dzien dobry kochane protalki ! Margarete dobrze ze juz jestes i zdrowiej nam kochana, nic sie nie martw teraz waga bo zdrowie wazniejsze :) Bozenko wiekszosc z nas dopadlo jesienno - zimowe przewsilenie i ja mialam czarne mysli ale nie dalam sie i dukana nie zdradzilam :) Jusiu kochana ale ty masz talent kobitko wow jestem pelna podziwu i dzieki za zdjecia :) :oops: kasias gratuluje wytrwalosci w dzierganiu, podziwialam te prace podwojnie za twoj upor (jestes leworeczna) i za gust naprawde bardzo fajne :D Sago juz tyle osob pisalo pocieszajace slowa do Ciebie i ja takze mysle ze co nas nie zabije to nas wzmocni wiec zycze ci abys znalazla taka prace w ktorej bedziesz sie realizowala i podnosila swoje kwalifikacje napewno bedzie dobrze :) :) a u mnie bez zmian stoje i stoje............(z waga oczywiscie) milego dnia wszystkim :)
  10. Witam wszystkich !! u mnie nic ciekawego sie nie dzieje, waga stoi ale dobrze ze nie wzrasta :) Bozenko ciesze sie ze juz wszystko wrocilo na swoje tory i walczysz dalej :) :) Poluniu kochana zycze Ci wszystkiego co najlepsze i duzo ZDROWKA !!!! Jusiu i ja poprosze fotki jezeli to nie problem [email protected] Pozdrawiam :oops:
  11. Witam protalki niedzielnie :-( u mnie nastapila blokada i stoje w miejscu waga ani drgnie ale co tam juz nauczylam sie cierpliwosci do tej diety i w koncu musi ruszyc z kopyta :-D :D mysle ze ten zastoj spowodowany jest tym ze troche namieszalam z fazami przez moj wyjazd i organizm zglupial i nie wie co robic :D wiec pewnie minie jakis czas az na nowo wpadniemy w rytm gubienia kiloskow :D Witam wszystkie nowe proteinki i zycze spadkow a starym bywalczyniom i odchudzaczkom wytrwalosci i super wynikow :D Milego dnia protalki !!!!
  12. Witajcie :-( kawka wypita i humorek tez dopisuje, waga drgnela o kolejne pare deko :-D Olu gratulacje III fazy :D Tryolciu co do jogurtu ktory sie nie wazy to takiego nie znalazlam ale wyszukalam serek philadelfie naturalna 5% tluszczu ktora idealnie nadaje sie do sosow i nic sie nie wazy :D milego wypoczynku w gorach !!! Beniu ciesze sie sie wytrzymalas i nie opuscilas dietowania :D :D twoja wytrwalosc i cierpliwosc zostaly nagrodzone i tak trzymaj !!!! Margarete wracaj do nas kochana, napewno poradzisz sobie z wszystkim przeciez jestes silna kobitka i pokonasz wszystkie przeciwnosci losu a jak bedzie po wszystkim to fajnie tak spojrzec w lustro i zobaczyc siebie szczuplejsza i pomyslec ze jednak sie nie poddalam !!!! Bozenko mam nadzieje ze u ciebie wszystko ok i nie dlugo do nas napiszesz :D :D Juggin a ty gdzie sie zapodzialas ???? tez napisz czy u ciebie wszystko ok :lol: Protalki wiem ze wszystkim nie napisalam ale wybaczcie dopiero ucze sie waszych nickow :) Pozdrawiam i milego dnia zycze !!!
  13. Witajcie kochane po dlugiej nieobecnosci !!! nie bylo mnie bo musialam nagle wyjechac ale z dieta chyba sobie poradzilam tzn. bylam caly czas na warzywkach bez dni bialkowych, niestety wiedzialam ze na tych polegne :D a tak dalam sobie rade i warzywka mieszalam z bialkami :) Bardzo ale to bardzo sie ciesze z waszych spadkow wagowych :) a te z was ktore stoja w miejscu albo bardzo wolno leci waga w dol zycze wielkiej cierpliwosci :) widze tez duzo nowych twarzy oczywiscie ktore bardzo goraco pozdrawiam i trzymam kciuki :D ciesze sie kochane ze jest tutaj taka mila atmosfera i wspieracie sie nawzajem to podstawa tego forum (w kupie zawsze razniej chudnac) Bozenkodziekuje Ci kochana za zainteresowanie odezwe sie na NK i napisze pare slow :D
  14. Witam serdecznie ;) tyle postow, ze nie jestem w stanie na wszystko odpowiedz Wybaczcie mi, dopinguje wam wszystkim ale na moj umysl za duzo nickow, przepraszam ;) :) :) Marudko ty nasza mistrzyni porannych postow zycze spadkow kg. ( wiemy o co chodzi) Ostatnia szanso !!!!dlaczego tak malo piszesz ??????? acha i slowo do oli tak malo sie udzielasz a tu waga leci................ na leb na szyje duze buziole od mnie !!!!!!
  15. ojej kochane protalki zapomnialam sie przywitac wiec, witam serdecznie kazda nowa kolezanke, zycze wytrwalosci i sukcesow !!!! (nickow to ja teraz sie bede waszych uczyc na pamiec bo juz sie gubie) Super ciesze sie ze jest nas coraz wiecej i mozemy wspierac sie rada i ustawieniem od czasu do czasu do pionu w razie odchylen od diety :) :mrgreen: ;) Pozdrawiam cieplutko ;) ;)
  16. Witajcie kochani :) lol widze ze ja pierwsza na forum ale ze mnie ranny ptaszek :mrgreen: ;) Kochane protalinki i protale (ostatnio widzialam jakiegos pana) ciesze sie ogromnie z waszych spadkow, nawet tych nie wielkich a tym nie cierpliwym wytrwalosci !! tylko konsekwentne trzymanie sie zasad daje rezultaty a dukan pisal ze takie przestoje co do niektorych osob moga zdarzac sie czesto i na dlugo wszystko zalezy od naszego organizmu, wiec prosze i blagam nie przerywajcie diety tylko przeczekajcie te momenty najtrudniejsze ;) ;) :) :) Maliszko i Winkachce bardzo ale to bardzo dziekuje za pamiec, kochane jestescie.............. :) :) :)
  17. Madi ja mysle ze musisz zobaczyc sklad bo jezeli dodaja do niego cukier to nie radze go pic :mrgreen: i weglowadanow tez ma pewnie duzo, dukan pozwala jesc marchew ale nie codziennie i nie do kazdego posilku, jezeli nie mozesz sie bez niego obyc to poprostu w jakis malych ilosciach go pij i zobaczysz jak reaguje twoj organizm, czy stoi w miejscu czy przybiera na wadze, takie jest moje zdanie :neutral: :-? pozdrawiam :?
  18. balbina38

    Dieta Wysokobiałkowa

    Witam :neutral: poczytaj sobie o diecie protal, sklada sie ona glownie z bialka tzn.protein. Jest tez watek z przepisami na diete protal moze znajdziesz cos dla siebie :-? :? Pozdrawiam :mrgreen:
  19. Witajcie :mrgreen: u mnie od rana w duszy slonce cale 800 g mniej na wadze !!!!! Bozenko z tymi chorobami to tak jest, ze przyplacza sie i jedno od drugiego lapie i niestety pogoda sprzyja przeziebieniom, mam nadzieje ze twoja rodzinka szybko stanie na nogach i wszyscy beda zdrowi :neutral: Marudko ja tez dzisiaj mam zamiar robic porzadki aby sobote i niedziele miec wolna :-? :? a co do 13 tego i piatku to powiem szczerze ze nie przywiazuje wagi az tak bardzo......tzn. wiem ze pech itd. ale szybko o tym zapominam :o :( Grazzia co do sowaczka to musisz wszystko wykasowac z sygnaturki i na nowo wkleic i zatwierdzic (chyba jasno napisalam) expertka nie jestem ale powinno pomoc :-) :D Milego piatku wszystkim !!
  20. Witam wszystkich serdecznie :mrgreen: u mnie piekna pogoda, sloneczko swieci tylko mrozno :neutral: Kochane nie jestem w stanie zapamietac waszych nickow (pewnie z czasem tak) ale wszystkim zycze spektakularnych spadkow!!!! Nutko duzo nie napisze tylko trzymaj sie dziewczyno ! Jusiu baw sie dobrze, zakladaj nowy zakup i nos do gory, 12 kg to nie w kij dmuchal !!! Bozenko jak dobrze ze jeszcze ktos nad nami czuwa i przywola do porzadku :-? :? Poluniu fajnie ze znalazlas czas i do nas wpadasz, my tutaj caly czas myslimy o tobie kochana :o Sago pol kilo to nie duzo!!!! czy ja zle przeczytalam ?????? to nie jedna chcialaby tyle schudnac w jeden dzien :( :-) :D Ciekawe dziewczynki jak sie bawi i odpoczywa Margaret ?????
  21. Witam kochani :mrgreen: u mnie bez zmian nawet po bialeczkach no trudno jakos trzeba ten zastoj przeczekac i sie nie poddawac :neutral: Bozenko ciesze sie ze ci lepiej a twoje polowinki tak jak sobie zyczysz bedziemy swietowac z Margarete :-? :? Jusiu dobrze ze sie nie poddajesz i myslisz pozytywnie !!! takie nastawienie pomaga w odchudzaniu a pesymistyczne nastawienie niestety tylko pogarsza sprawe :o Sago chyba zrobie tak jak ty i nawet na warzywkach powstrzymam sie od rzeczy tolerowanych :( cos za cos ale co mi tam tyle dobroci sie najadlam przed dieta ze teraz moge sobie odpuscic (rozum swoje a cialo swoje) :-) :D Juggin gdzie sie podziewasz kochana ??? Pozdrawiam was wszystkich serdecznie i milego dnia !!!
  22. Witajcie kochane :? widze ze ja dzisiaj pierwsza z rana :o kawka wypita a teraz czas do pracy bo weekend przeleniuchowalam :( za przykladem Marudki zrobilam sobie dzien pizamowy :mrgreen: i nawet was nie odwiedzilam dziewczynki ale widze ze wiekszosc sie pochorowala WRACAJCIE DO ZDROWIA kochane !! Bozenko i 100krotko kurujcie sie, duzo zdrowka !! Margarete super udanego wyjazdu !!! i duzy buziak za zgubienie tego 1 wstretnego kilograma !!! jak przyjedziesz to musimy oblac polowinki :-) Jusiu u mnie tez sie znowu zakorkowalo i stoi w miejscu :-? ale co tam razem wszystko pokonamy ! Nutko w koncu sukces i waga odpuscila ale nie zapeszajmy :D :) wspolczuje kotkowi, poglaszcz go ode mnie :neutral: Benek jak ty mozesz mowic o zawieszeniu diety? Ty kochana "stara" protalka? juz nie chce czytac takich rzeczy !!! prosze brac sie do roboty i swiecic nam tu przykladem !!! :) :) :) Sago zdrac mi tajemnice tak szybkiego chudniecia :) :roll: Przepraszam wszystkie protalki do ktorych nie napisalam ale zapomnialam zaznaczyc cytaty i juz moja stara pamiec szwankuje :D :D kochane zycze wszystkim samych duzych spadkow wagowych a grzeszne mysli i grzeszki niech ida precz od was !!! :D :D Milego poniedzialku !!
  23. Witam :-D pogoda u mnie jak drut, slonko swieci, nie wieje tylko, ze mroznie :D :D nie wiem jak waga, pewnie stoi bo jestem na warzywkach :grin: Margarete wypoczywaj i uzywaj jak najwiecej !!! bylam na stronce tego osrodka i wyglada super ! pamietaj o diecie to napewno wrocisz zdrowsza i piekniejsza :-D ;) a wszystkim zycze ogromnych spadkow i milego piatku ;) ;) :(
  24. Witam :grin: widze ze sporo nowych kolezanek dolaczylo do nas :-D super !!! razem zawsze razniej :D :D Sago nie pogratulowalam ci wczoraj polowinek (ale ze mnie wredna baba jest :-D ) naprawde bardzo, bardzo sie ciesze to MEGA-SUKCES jest !!! Za oknem juz slonko wyglada ale wiatr wieje ze malo drzew nie poprzewraca moze pozniej sie uspokoi ;) ;) ja narazie zmykam ide biuro otworzyc i jeszcze do was zajrze protalki ;)
  25. Dziekuje Polu za pamiec :grin: fajnie ze III faza ci sluzy, a pamietasz Poluniu jak sie obawialas tej fazy ?? ale jak widac trzeba samemu na wlasnej skorze to przejsc :-D :D :D zdrowiej nam kochana jak najszybciej i nie zostawiaj na tak dlugo sierotek protalowych :-D ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.