Skocz do zawartości

mela

Smakowicze
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez mela

  1. Dziewczyny jestem z WAS dumna :wink: czytam codziennie :wink: ciesze sie :P) ze jestescie DUKANECZKI :D mam czasami takiego doła :-P ale jak poczytam to zaraz dostaje dopalacza :D DZIEKUJE WAM :-D PS.z Dukanem od 30 stycznia 2010 - do dzis zgubilam 5kg,ale uswiadomiłam sobie to dopiero wczoraj co to znaczy stracic 5kg,jak niosłam wode 5 litrowa niegazowaną kupiona w Lidlu - jaki to CIĘŻAR :roll: DZIEKUJE WAM :D
  2. ;) Witam Was wszystkie przemiłe :-) „serojadki” :) czytam forum codziennie i nadal trwam - TO WASZA ZASŁUGA 8-) no poza małymi grzeszkami ale tylko czasmi : :smile:roll: proszę podajcie mi przepis na trufelki Sliweczki. Miłego dnia życzę :D
  3. Dziekuje BALBINKO i MARTUSIU mam KSIĄZKE :cool: dzieki wielkie :-?
  4. Witam wszystkie dziewczyny jestesie WIELKIE :cool: GOSI i SADZE - dziekuje za wsparcie i pomoc :-? DZIEKUJE:) Gosiu - głowa do góry i naprzód:)będzie dobrze:) jestem na diecie od 31 stycznia prosze o przesłanie nowej ksiazki dukana - moze teraz sie uda [email protected] Miłego dnia wszyst kim żyzcę!:sad:
  5. Ineczko tak mi smutno - juz nie bedzie Twoich znakomitych i zawsze udajacych sie WYPIEKÓW,korzystałam wielokrotnie z róznych Twoich przepisów i rad. Ineczko mam nadzeje ze wrócisz , przesyłam ciepły wiatr Kamikaze aby rowiał wszystkie Twoje zmartwienia~~~~~~
  6. Ineczko dziekujemy (tzn z klezankami) za ten supcio przepisik:)))))))))))))))))))):mrgreen: :grin:
  7. Jolka dzieki za ten przepis zrobiłam go w piatek,w sobote małżonek miał zły humorek:) czasm tak byawa:)ale jak zjadł kawałek tego mieska to "micha" mu sie rozesmiała i powiedział WYŚMIENITE!! dzieki JOLU:)
  8. piekłam ta babeczke jest znakomita dziekuje za przepis!!:D))))
  9. Witam wszystkich bardzo miło:))) prosze co jest dobre aby wytępic mole spożywcze ,za kazda odpowiedz DZIĘKUJE:)))
  10. Dziękuje za fajny przepisik ,klopsiki bardzo SMAKOWAŁY !!!!
  11. DOLEJ TERA WODY PRZEGOTOWANEJ LUB MINARALNEJ NIE GAZOWANEJ I BEDZIE oK!!!!
  12. mela

    Placek Kubuś

    Witam wszystkich cieplutko <u mnie brbrbrbbr bardzo zimnno>ciesze sie ze smakuje Wam ten prosty smakołyczek,dzis bedzie go piekła córka ma 9 lat ,bardzo lubi piec ma to po mam :P ie
  13. Kingus ,mi równiez bardzo podobaja sie te bardzo ciepłe rysunki ,a dzwięk skrzypiec uwielbiam ,ten instrument ma dusze w sobie,mogłabym je słuchac godzinami ,naturalny dzwiek to nie to samo co przetworzone i nagrane w studio.PA Kingus ,a tez życze CI spełnia marzen .
  14. Kochana to wszystko minie i bedzie dobrze .Duzo duzo zdrowia Wam zycze z całego serca pa.
  15. mela

    Chlebek PITA

    Dzień dobry ,witam wszyskich miło w ten deszczowy poranek ,robiłam ten chlebek ,ale cos nie wyszedł taki jak na zdjeciach,dlaczego?na ile stopni nastawic piekarnik i jak długo go nagrzwać i nie wiem dlaczego taki twardawy był,czy ktos mi doradzi co żle zrobiłam dziekuje za kazda odpowiedz.Ale pomimo mojego "kalectwa kulinarnego" odziwo wszyskie chlebki znikły i smakowało .moze dla tego ze domownicy byli bardzo głodni papa
  16. Witam wszystkich i prosze o porade zakisiłam sobie zurek ,tzn pól szklanki maki razowej zalałm zimna woda(słoik 0,75l) dodałam czosnek,majeranek i skórke razowego chleba ,czy te składniki wystarcza ??zapach unosi sie po całym domu ,co jeszce dodajecie do zurku ?dziekuje za odpowiedzi miłego dnia zyczę:wink:))
  17. mela

    Surówka

    Dziekuje za bardzo smaczny przepis ,co prawda zrobiłam tylko z 1/3 przepisu i bardzo żałuje ,mogłam zrobić wiecej WIELKIE DZIEKI ZA PRZEPISIK:)))))))
  18. mela

    Rolada Jabłkowa

    TA ROLADKA TO SUPCIO,wczoraj jak wróciłam z pracy upiekłam,bardzo szybko sie robi,ja piekłam 40min/180st/na termoobiegu ,dzieki za pzrepis
  19. mela

    Kilimandżaro

    Witam ,tez piekłam to ciasto na niedziele jest bardzo dobre :sad:
  20. Witam wszyskich czy ktos moze wie jak zrobic sok imbirowy ? :mrgreen:
  21. mela

    Wspaniały Poncz

    Witam wszyskich ,czasmi robie poncz na takie babskie okazje :wink:))) Do dużej miski szklanej dodaje puszke anansa,mandarynek,gruszek,banana,kiwi itp zalewam to wódka i dodaje soku z grejfuta (bo bardzo go lubie) i juz jest gotowe . :wink: :!:
  22. Witam wszyskich czy ktos zna fajną stronkę albo mi podpowie jak udekorowac słoik z przetworami,chce pare słoików zostwic sobie w kuchni na ozdobe papa bardzo Was tutaj lubie papa
  23. Dzień dobry,musze powiedzieć Basga ze wypróbowałam kosmetyków Ziaja i są naprawdę dobre. Dotąd używałam z firmy Eris.Ziaja jest o wiele wiele tańsza i bardzo dobra.Ostanio do włosów kupuje szampon i odżywkę z firmy Joanna.Powiem tyle, że nasze polskie kosmetyki są po prostu OK.!! :grin: :grin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.