Skocz do zawartości

Żeby Zupa Pomidorowa Była Gęsta


radziosny

Rekomendowane odpowiedzi

To mój pierwszy post na tym forum wiec chcialem sie przywitac :-) . Mysle, ze bede czesto tu zagladac. Jestem raczej amatorem gotowania, ale pewien staz juz mam. Mam swoj sposob, aby zupa pomidorowa byla odpowiednio gesta: - dodac smietany(wiadomo) :) - gotowac ryz odrazu w zupie. To jeszcze nie to. Gdzies u krewnych jadlem jeszcze bardziej gesta i dobra pomidorowke. Slyszalem, ze do zup mozna dodac mąki- ale czy to nie sprawi, ze zupa bedzie cierpka? Gdzies widzialem, ze ludzie do zup dodaja surowe jajka (ale nie wiem czy do pomidorowej). Czy macie jakies wlasne sposoby aby ta zupka byla gesta i dobra? pozdrawiam radziosny :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Radziosny na naszym forum :) Bardzo się cieszę, że do nas dołączyłeś, i już zacząłeś nam wspaniale doradzać - wiedziałeś od czego zacząć :-) - bardzo lubię zupkę pomidorową :) A co do jej zagęszczenia to często robię tak: mąkę rozmieszam w małej ilości wody i to wlewam do gotującej się zupy, jeszcze chwilę trzymam zupę na ogniu, i jak się zagotuje - przyprawiam do smaku i gotowe :-) Zupka wychodzi bardzo dobra :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Widzicie sens tej wypowiedzi ? Ja nie widze :/

Ja widzę.

Pewnie chodzi o to, że do przygotowanej mąki wymieszanej z wodą i śmietaną dodaje sie odrobinę gorącej zupy, żeby to zahartować i żeby nie zrobiły się kluski. Potem daje się taką ocieploną i zahartowaną mąkę ze śmietaną do reszty zupy i zagotowuje ponownie do zagęszczenia. Robię tak również z sosami. Mało kiedy pojawiają się kluski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę.