Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Iriss1 bardzo się ciesze, że napisałaś :mrgreen: bo widze, że również mieszkasz na wyspach

Jesteś nadal na diecie dukana??? Pewnie mogla bys mi pomóc w wielu rzeczach choc by takich gdzie dostajesz poszczególne produkty ? u mnie dopiero początek i mam problem z ich znalezieniem :wink:

Będe czekała na twój odzew

Pozdrawiam :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sylwuska nie wiem czy sa u ciebie polskie sklepy, jesli tak to zakupy mozesz zrobic tam. jesli nie to w tesco mozna znalezc prawie wszystko co potrzebne. od serkow wiejskich i homogenizowanych, skrobii lub maki kukurydzianej az do wszystkich rodzajow ryb surowych wedzonych i w puszkach. u mnie w tesco sa tez polki z polskimi produktami wiec czasami i tam mozna znalezc cos przydatnego. ja wlasnie w tesco na polskiej polce kupuje serek homo z lowicza.

powodzenia w poszukiwaniu, trzymam kciuki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :wink:

Gorąco witam wszystkie Protalki i mam nadzieję że przyjmiecie mnie do swojego grona.

Mam na imię Karolina i od zeszłej niedzieli jestem na diecie. Przede mną bardzo długa droga bo w dniu rozpoczęcia ważyłam 118,8 przy wzroście 172. Mam nadzieję że dzięki Waszemu wsparciu wytrzymam i dotrwam do osiągnięcia wymarzonej wagi :grin:

Byłam już na kilku dietach łącznie z opieką dietetyczki. Na początku były świetne rezultaty ale później brakowało mi silnej woli i jak zaczynałam pozwalać sobie na małe grzeszki to waga szła w górę. Mam nadzieję że to będzie moja ostatnia dieta zakończona sukcesem.

Pozdrawiam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Karola w naszym gronie :mrgreen:

mam nadzieje i zycze Ci zeby waga szybko leciala a grzeszkow bylo jak najmniej. im szybciej przelecisz przez 2 faze tym szybciej bedziesz mogla pozwolic sobie na nieco wiecej i osiagniesz wage o ktorej marzysz :wink: trzymam kciuki i powodzenia :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej nie wiedziałam, że więcej osób jest z GB :mrgreen:

Wiesz magdzik jest u mnie polski sklep ale powiem Ci, że żadko w nim bywam ponieważ od domu jest do iego kawał. Poza tym też nie ma tam wszystkich produktów.Ja zaopatrzam się w Asdzie i częściowo w Tesco.

Ale powiem Ci ze interesuje mnie TOFFU ? Mąka kukurydziana której nie moge znaleść, otręby ( kupiłąm wczoraj coś ale nie mam pojęcia czy to otręby)no i te serki co wszyscy o nich piszą.

Jeżeli znalazłaś to u siebie to możesz troche mnie pokierować :wink:

Buziaczki Protalki

(jak dodać suwaczek?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sylwuska co do toffu to ci nie pomoge bo sama nigdy go nie szukalam i nawet nie wiem gdzie moglabym to znalezc, moze w jakims sklepie ze zdrowa zywnoscia?

maka kuku dostepna jest w tesco na polce ze wszystkimi innymi makami. ja kupuje taka w zoltym opakowaniu cornflour. serek wiejski w tesco dostepne z rozna zawartoscia tluszczu cottage cheese. do serniczkow i innych deserkow sa soft cheese np. quark w tesco niby 0% tuszczu ale na opakowaniu napisane jest ze wirtualnie bez tuszczu (cokolwiek to oznacza). i jogurty danone shape 0% owocowe. ale mysle ze wszystkie te produkty mozesz tez dostac w asdzie :mrgreen:

z suwaczkiem ci nie pomoge bo nie potrafie tego tak wytlumaczyc.

trzymaj sie i powodzenia w poszukiwaniach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sylwuska otreby do kupienia w tesco oatbran, najczesciej na polce ze zdrowa zywnoscia, albo tam gdzie platki sniadaniowe. a ser na M to chyba mozarella. ale ona nawet w wersji light ktora znalazlam ma az 9% ttluszczu wiec raczej odradzam. no chyba ze dziewczyny pisaly o jakims innym serze, ale to juz nie wiem o jaki chodzi :mrgreen:

Dzziewczyny ja wam jeszcze nie mowilam, przelozylismy slub jednak na ten rok. strasznie nie zdecydowani jestesmy :grin: i sami nie wiemi czego chcemy. ale zrezygnowalam z wielkiego wesela na 100-120 osob i zrobimy male na max 40 osob. beda tylko rodzice, rodzenstwo, dziadkowie i chrzestni no i znajomi.

ale zrobimy to w tym roku i moze uda nam sie jeszcze pojechac na jakies wakacje. marza mi sie malediwy albo seszele. ale ceny maja kosmiczne i bede chyba musiala wybrac miedzy wakacjami a mieszkankiem w polsce. bo jak jedziemy to narazie kazde zostaje u swoich rodzicow a po slubie chcielibysmy mieszkac na swoim jak bedziemy w polsce. dlatego myslimy o jakies bezczynszowej kawalerce. no ale zobaczymy :wink:

od jutra wracam do dukania, trzymajcie kciuki zebym wytrzymala. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć

sylwuska żeby zrobić suwaczek musisz kliknąć na czyjś suwaczek otworzy ci się strona z której on pochodzi zrób sobie własny skopiuj bbcode i wstaw do ustawień na naszej stronie w górnym lewym rogu tam masz profil i sygnaturę tam wklej ten kod i zapisz zmiany i powinno się udać

magdzik to ja się przyłącze do ciebie może to będzie dla mnie motywacją bo jakoś nie wychodzi mi ten powrót do diety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyszunia jasne, razem razniej. mam nadzieje ze inne grzeszne dziewczynki tez sie przylacza i z nowa sila zaczniemy gubic kilogramy. mi zostalo 7 miesiecy zeby stracic nadmiar tluszczyku, a nawet 6 bo w czerwcu jak beede w polsce to musze kupic sukienke, no albo uszyc :mrgreen: ale wolalabym pozbyc sie mojej opony. :wink:

mam nadzieje ze nam sie uda :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór!! :wink:

ja również się przyłączę do walki na dukanie z podwójną siłą bo zostały mi tylko 2 tygodnie do studniówki :grin:

w sumie tragedii nie ma bo ostatnio na wadze pokazuje się w sumie przeważnie 73,5 ale od dzisiaj zaczynam warzywka i tez troszkę sobie pozwoliłam więc już się przygotowałam na to moje suwaczkowe 75 :grin:

sukienkę i buty już mam.. nie jest to moja wymarzona kreacja ale też nie powiem że aż tak strasznie mi sie nie podoba :grin: kolejnym razem wkleję zdjęcia żeby pokazać albo już to będą zdjęcia studniówkowe gdzie pokażę Wam te moje 75 kg :grin: :lol:

chciałam jeszcze sie przywitać z nowymi koleżankami!! powodzenia Wam życzę i wytrwałości bo na prawdę warto!! :mrgreen:

no i kopniak dla tych którzy coś nie mogą ruszyć z miejsca!! dziewczyny wstydźcie się!! :grin:

pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkie dziewczynki

magdzik twój ślub jest najlepszą motywacją masz wystarczająco dużo czasu żeby schudnąć i zbyt mało żeby pozwalać sobie na grzechy więc trzymam kciuki i za siebie też przy okazji :mrgreen:

justyśka czekamy na pokaz kreacji oczywiście z właścicielką :wink:

dziewczynki no to zaczynamy razem walkę

na pewno tu jeszcze zajrzę

miłego dnia wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczęta

W dniu wczorajszym minął 8 dzień pierwszej fazy i straciłam 4 kg, jeszcze tylko dwa dni i rozpoczynam fazę drugą. Zastanawiam się czy ilość zgubionych kilogramów jest ok.

Magdzik myślę że uda Ci się zgubić nadmiar kilogramów do ślubu.

życzę miłego dnia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaarola słuchaj ja zaczełam 1 faze 10 i mial trwac do 17. Dzis stanelam na wage i znowu 1kg mniej czyli w pierszej fazie również spadło mi 4 kg. Choc tez nie wiem czy nie powinno wiecej ????

( musze sie przyznac wczoraj zgrzeszyłam :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.