Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx

Rekomendowane odpowiedzi

witam, ja już tez psa nakarmilam, porozmawiałam z mężemprzez tel, notabene mnie obudził :mrgreen: . kanapki dzieciom zrobilam, więc pora na kawke.Waga stoi, przy warzywkach podobno normalnie. Musze jeszcze schudnac do tego 6 czerwca do spotkania klasowego, chociaz ze 3 kg, ale czy sie uda??? No najlepiej jak bym juz wtedy wazyła te swoje 65 kg :D :D :-D :D ale nierealne.....życze miłego dnia...i wagi w dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mallinko Ty to chyba w innej strefie czasowej żyjesz :mrgreen:

balbinko - nie musisz chyba wcale ograniczać protalowego jedzenia.

W końcu Twój organizm musi mieć co przetwarzać, tzn. musi mieć duuużo

tych białek, żeby popracować i tracić przy tym kalorie.. Ale faktem jest

smakołyki - nawet takie protalowe ciacha - trzeba ograniczyć :D Mi waga

od 1,5 tyg. stoi.. Ale dzisiaj zjadam już ostatnie porcje biszkoptu i serniczka

więc już chyba powinno być dobrze... :-D

No i ile Ty masz u siebie tych niskotłuszczowych produktów WOW!!!

Super - ja to na głowie muszę stanać, żeby u nas w PL coś znaleźć. :D

Bogi - ty pewno też się zaraz pojawisz, więc pozdrawiam Cię serdecznie.

Weekendowa dawka humoru była rewelacyjna!!!

Udanego poniedziałku!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Malinko, jak widzisz ja tez juz na nogach ale masz dobrze juz III faza a u mnie zalamka dzis 4 dzien I fazy i 1,3 kg do przodu :mrgreen: chyba ogranicze jedzenie? a paska nie przesuwam, nie chce sie do konca zdolowac...............

Balbinko no nie wiem czy tak mi dobrze,za dużo już można a człowiek istota słaba i jak bata nie ma nad sobą to za bardzo sobie folguje a wiadomo czym to grozi(powrót do punktu wyjscia).jest trudno i czasem bardzo bym chciała wrócić do fazy II,tak bezpiecznie.Jednak trzeba organizm przyzwyczajać do normalności,żeby nie było efektu jojo,a to trudne.Buziaczki3-MALLINA-FAZA-III-7205.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mallinko Ty to chyba w innej strefie czasowej żyjesz :mrgreen:

balbinko - nie musisz chyba wcale ograniczać protalowego jedzenia.

W końcu Twój organizm musi mieć co przetwarzać, tzn. musi mieć duuużo

tych białek, żeby popracować i tracić przy tym kalorie.. Ale faktem jest

smakołyki - nawet takie protalowe ciacha - trzeba ograniczyć :D Mi waga

od 1,5 tyg. stoi.. Ale dzisiaj zjadam już ostatnie porcje biszkoptu i serniczka

więc już chyba powinno być dobrze... :-D

No i ile Ty masz u siebie tych niskotłuszczowych produktów WOW!!!

Super - ja to na głowie muszę stanać, żeby u nas w PL coś znaleźć. :D

Bogi - ty pewno też się zaraz pojawisz, więc pozdrawiam Cię serdecznie.

Weekendowa dawka humoru była rewelacyjna!!!

Udanego poniedziałku!!!

witaj Marudo ja juz jestem i chyba pierwsza bylam,/ jeden post wyżej:)/, dzieki , dobrze ze sie podobalo,bo myślalam ze mnie wyrzucicie z tego forum za te kawały, ale widze ze jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Marudo za slowa otuchy masz racje chyba na odwyk trafie z tymi slodyczami :mrgreen: wczoraj niestety zrobilam sobie krem cytrynowy z waszych przepisow i jak zaczelam jesc to nie moglam skonczyc i sie opanowac a rezultaty widac dzisiaj........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Marudo za slowa otuchy masz racje chyba na odwyk trafie z tymi slodyczami :D wczoraj niestety zrobilam sobie krem cytrynowy z waszych przepisow i jak zaczelam jesc to nie moglam skonczyc i sie opanowac a rezultaty widac dzisiaj........

Balbina ja tez wczoraj zrobiłam krem kakaowy protalowy i go zjadłam:) bardzo czesto robie sobie kogel mogel ze słodzikiem i wcinam, mysle ze to co protalowe to spokojnie mozesz jesc, Dukan napisał bez ograniczen czasowo i ilościowo i dlatego ta dieta bardzo mi odpowiada, jem wtedy gdy jestem głodna..., nie licze kalorii, no a czasem musze cos odmówic, np, dzisiaj moja dyrektorka ma urodziny, bedzie ciacho kawa :mrgreen: , niestety, zrobilam sobie protalowa sałatke z surimi i jajkami plus warzywka i musi mi to wystarczyc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Balbina ja tez wczoraj zrobiłam krem kakaowy protalowy i go zjadłam:) bardzo czesto robie sobie kogel mogel ze słodzikiem i wcinam, mysle ze to co protalowe to spokojnie mozesz jesc, Dukan napisał bez ograniczen czasowo i ilościowo i dlatego ta dieta bardzo mi odpowiada, jem wtedy gdy jestem głodna..., nie licze kalorii, no a czasem musze cos odmówic, np, dzisiaj moja dyrektorka ma urodziny, bedzie ciacho kawa :mrgreen: , niestety, zrobilam sobie protalowa sałatke z surimi i jajkami plus warzywka i musi mi to wystarczyc...

Boqi slonce nasze tak wlasnie sobie tlumacze ze to protalowe slodkosci ale jak dola mam tak mam ...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Kochani!!!

Sliweczko kochana jakie fajne zdjecie przepraszam ze wczesniej nie zobaczylam zmiany twojego avatora :D Nie no babka I klasa !!!!

Dzięki  Balbinko,ale do babki  I klasy to wiele mi jeszcze brakuje  :-D jakieś 45 kilo  :D

Boqi slonce nasze tak wlasnie sobie tlumacze ze to protalowe slodkosci ale jak dola mam tak mam ...........

Ja myślę że na uderzeniówce lepiej się powstrzymać od słodkości,ale w sumie te nasze protalowe deserki nie powinny zaszkodzić naszym ciałkom  :grin: Więc być może to nie deserek spowodował wzrost wagi...Ale nie dołuj się kochana,waga spadnie,bo innego wyjścia nie ma  :mrgreen: Najgorzej jest się załamać,to też powoduje zatrzymanie wagi...wiem to po sobie.Uśmiech i dobre nastawienie są najlepszym lekarstwem na wzrosty wagowe  :D

Pozdrawiam serdesznie ze słonecznego Podlasia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć ranne ptaszki :mrgreen:

zauwazyłam,że w kazdej fazie sa jakies kłopoty

w 1- czy aby można słodkie?

w 2- warzywa= brak spadku wagi. moze wrocić do 1 fazy?

w 3- czy aby nie wrócic do 2 fazy?

:D :D :-D :D :grin: czyli jak zwykle- wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma :grin:

marudko, w sieciowych kupuję:

lidl- nabiał z serii pilos i produkty serii linessa (??) bogaty wybór szynka 0% kiełbaski drobiowe

stokrotka- wszystkie otręby, serki wiejskie, homo z ostrowi

biedronka- rewelacyjne parówki, rewelacyjne kabanoski podsuszane drobiowe

carrefour- woda firmowa (niskosodowa)- ale niezbyt mi smakuje, firmowe z 0% tł.

reszte dostępnych nie wymieniam, bo w każdym sklepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w pochmurny poniedziałek.

Mam weekendowe zaleglosci w czytaniu i niestety nie moge tego opanować, bo co przeczytam posta z dowcipem to w calym domu roznosi sie smiech :mrgreen: Naprawdę nie proznowaliscie w te dni. Co do diety to w sobote zaczelam bialka + warzywa. O dziwo przestalam byc glodna.Jestem w odwiedzinach u rodziców i nie mam wagi, ale w środę wracam do Szczecina i tam zobaczę rezultaty. Nielatwo odmówic rodzimych pyszności jak np. pierogi babci, ale dzielnie się trzymam. Życzę wszystkim miłego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w pochmurny poniedziałek.

Mam weekendowe zaleglosci w czytaniu i niestety nie moge tego opanować, bo co przeczytam posta z dowcipem to w calym domu roznosi sie smiech :mrgreen: Naprawdę nie proznowaliscie w te dni. Co do diety to w sobote zaczelam bialka + warzywa. O dziwo przestalam byc glodna.Jestem w odwiedzinach u rodziców i nie mam wagi, ale w środę wracam do Szczecina i tam zobaczę rezultaty. Nielatwo odmówic rodzimych pyszności jak np. pierogi babci, ale dzielnie się trzymam. Życzę wszystkim miłego dnia.

oooooo! bez takich tu herezji!!!! pierogi!! :D :-D :D :grin: :grin:

u mnie piekna pogoda, kawały rzeczywiście pierwsza klasa

pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku na łonie rodziny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.