Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Czcicielki Białek! :D

No niestety...nie odezwali się z pracy...trudno niech żałują! Miałam lekki kryzys i zgrzeszyłam kawałkiem pysznego domowego piernika który zrobiła moja mama ukochana! Dupa! niech się po tym dzieje co chce. Musiałam zjeść coś co zawierało zwykły cukier bo było mi po prostu przykro.

Motylku!

Widocznie tak mialo byc i to co Ci sadzone jeszcze przed Toba. Nie ma czego zalowac!!!

Nos do gory, a piernik- staropolskie ciasto z tradycjami ma dzialanie magiczne . Zobaczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliweczko, najlepsze życzenia od następnej cioci. Ja też chętna do tego gotowania, a jak będzie nas 6, wiadomo, nie będzie co zjeść. Zaraz obejrzę ten przepyszny tort.

Sago, Motylku, warto poczekać na taką pracę, z której będziecie zadowolone, a nie tam pierwszą lepszą.

Gochna , Martucha, mnie też rozregulował się cykl, najpierw dostałam @ chyba z tydzień wcześniej, a potem mi się sporo spóźniła, więc to chyba norma, jak się nie pojawi ze 2 miesiące, albo zbyt często, to będziecie się martwić.

Komunikuję, że żyję po wczorajszym kuligu, moje dzieciaki dotarły do szkoły posiniaczone, a jednej chcieli włożyć nogę w gips, ale mówią, że było super i po feriach chcą jeszcze raz.

Maragrete, Anulkas i przepraszam , ale nie pamiętam już kto - dzięki za gratulacje i wsparcie.

Sandro, ale mi smaka narobiłaś na ten koktajl.

Marudko, ubierz się ciepło na kulig i weź jakieś ubranie na zmianę, bo jak będziesz lądować często na śniegu to i coś na rozgrzewkę nie pomoże, tylko suche spodnie. Ja tak wczoraj grzałam nogi, że o mały włos byty mi się nie skopciły, ale było śmiechu.

Entero i inne babeczki - gratuluję spadków wcale nie małych.

Wreszcie weekend, a za tydzień ferie.

Kartofelko, no nic nie mogę Cię dogonić. Stoję, spadam i znów wracam itd.itp.

Pa, pa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saga, narazie jest ok, nie jestem dzieckiem i wiem, ze nie nalezy przesadzac, ale dla mnie katorga to wlasnie jedzenie tych warzyw.

A dla mnie wprost przeciwnie. Nie moge sie doczekac na koniec P i pojawienie sie warzywek.

Tak wlasciwie jedzenie miesa mnie meczy, ryb nie toleruje, cala pociecha w nabiale. Przed ta diete bylam wlasciwie wegetarianka i to co jem teraz to szok -ale wytrwam chociazby z uwagi, ze nie jestem sama.

Zarazilam dieta meza i syna . Suwaczka na razie nie ruszam i o swoich zmaganiach opowiem po skonczeniu 1 m-ca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałam jeszcze Soko odpowiedzieć. Trudno mi powiedzieć czy te ćwiczenia coś dają, pewnie trochę tak, ale codziennie wcieram masażerem żel antycellulitowy - jeden z tańszych Eveline taki w czerwonej tubce i to wszystko pewnie spowodowało, że w udkach 7 cm mniej i ta skóra troszkę jędrniejsza się wydaje. Na wszystko trzeba wytrwałości, systematyczności i cierpliwości. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkie z samego ranka

Magda napsz proszę co stosowałaś do twarz przy swoim zapaleniu bo mnie dermatolog wymyśliła krem firmy francuskiej za 70 PLN a on i tak nie pomógł

pozdrawiam

Moja Pani dermatolog przepisała mi maść na noc Novate i na dzień coś ale nie pamietam a nie mam jej ze sobą. Ale na forach różnych polecają maść cholesterolową. Na receptę jest troszke tańsza, coś około 20 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny, dziękuję za miłe przywitanie!

Wszystkim zastanawiającym się, co ćwiczyć polecam pilates. Nie jest forsowny, dobrze działa na kręgosłup i pięknie prostuje sylwetkę.

Jak tylko się wychoruję, wracam do ćwiczeń.

A może masz adres jakiejś stronki z przykładowymi ćwiczeniami (ewentualnie z dodatkiem rysunków bądź fotografii) ?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałam jeszcze Soko odpowiedzieć. Trudno mi powiedzieć czy te ćwiczenia coś dają, pewnie trochę tak, ale codziennie wcieram masażerem żel antycellulitowy - jeden z tańszych Eveline taki w czerwonej tubce i to wszystko pewnie spowodowało, że w udkach 7 cm mniej i ta skóra troszkę jędrniejsza się wydaje. Na wszystko trzeba wytrwałości, systematyczności i cierpliwości. Pozdrawiam

z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nic nie wcieram a cellulit mi zginał, szczególnie z kolan, a koleżanka kosmetyczka mówiła mi że tego akurat najtrudniej się pozbyć, tak więc cieszę się że udało się pozbyć tego badziewia...no i uda już wydają się szczuplejsze, a też mam figurę gruszki i te moje nogi jak 2 dęby to lekka porażka :grin:

Przyjdzie wiosna, krótkie spódniczki :D i będzie cudnie Dziewczyny :) Laski jak się patrzy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejjjjj protaliny:) Cale popoludnie filmy ogladam wiec trzeba chwike odsapnac.Poszlam dzis na to solarium, mialam okazje obejrzec sie w duzym lustrze jak mnie Pan Bog stworzyl (W domu nie mam) i jak juz o tych celulitach to moje nogi to jeden wielki celulit.Zawsze mialam grube i jak to Motylek powiedziala ''debowe'' nogi a teraz jeszcze ten celulit.Taka juz chyba moja uroda i nigdy nawet jak schudne do 30 kg nog pokazac nie bede mogla:(

Sandro dziękuję za przepis, musze tylko wyskoczyc po mleko w proszku bo nie mam, ale napewno dzis spróbuję tego specjału.

Powiedz mi tylko czy do serniczka też miksujesz składniki?

Tak do serniczka tak samo tylko mniej mleka zeby gestsze bylo.Tyle juz tolerowaych wykluczylam ale co do mleka w proszku to sama sobie wmawiam, ze to zadne tolerowane tylko ok bo ma tylko 0,1 g tluszczu.Bialka ma 3,8 a cukrow 4,5.Chyba jednak przestane oklamywac siebie i mleko tez z menu pozegam:( Ktos napisal, ze zdrowo chudnac 3kg/m-c...A 1kg:)?

Jutro zapadnie w pracy werdykt nad moją biedną osobą...ciekawe co uradzą???

Tak czy inaczej jutro będę grzeszyć jakimś alkoholem...i niech się dzieje co chce!!!!!!!!!! :D :) :grin:

Trzymamy kciuki:)))

Spadam dalej filmy ogladac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się coś wydaje siostra że Ci się kierunki pomyliły, widziałm na suwaczku już -2,5 kg a teraz jest -1,5 kg może dam Ci moją wagę. A swoją drogę te 5 dni będą spadkowe, zobaczysz.

Niestety nie wiem czy moja waga sie popsuła czy nie ale ten suwaczek jest najbardziej aktualny :D niestety

Śliweczko, dziekuję za odpowiedź

Sandro koktajl wypity, dodałam mniej slodzika i mniej mleka w proszku, jak dla mnie to i tak bylo pycha!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cellulitu, to u mnie zniknął częściowo. Ale planuję zakupić sobie peeling i balsam ujedrniający z Lirene. Kiedyś stosowałam wsumie bez ćwiczeń i efekty były zadowalające.

Swego czasu próbowałam czarna serię z Ziaji...seria wyszczuplająca Rebuild...polecam Ci spróbować efekty były zaskakujące nawet bez diety i ćwiczeń :D próbowałam przed zeszłorocznym latem.

tu są linki:

http://www.ziaja-sklep.pl/index.php?p147,k...-w-zelu-rebuild

http://www.ziaja-sklep.pl/index.php?p146,r...enujace-rebuild

naprawdę korzystna cena a efekt nie da się ukryć pozytywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu próbowałam czarna serię z Ziaji...seria wyszczuplająca Rebuild...polecam Ci spróbować efekty były zaskakujące nawet bez diety i ćwiczeń :) próbowałam przed zeszłorocznym latem.

tu są linki:

http://www.ziaja-sklep.pl/index.php?p147,k...-w-zelu-rebuild

http://www.ziaja-sklep.pl/index.php?p146,r...enujace-rebuild

naprawdę korzystna cena a efekt nie da się ukryć pozytywny.

Nie omieszkam spróbować :D Dzięki za radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie omieszkam spróbować :D Dzięki za radę.

Na pewno będziesz zadowolona...może to śmieszne nigdy nie byłam przekonana do kosmetyków Ziaji ze względu na ich niską cenę...wystarczy porównać chociażby kremy do twarzy...do momentu aż nie spróbowałam i zostałam wierną użytkowniczką ich produktów. Jakość idzie w parze z niską ceną, polecam naprawdę wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.