Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to dobrze - wszystko jesz. A jeśli chodzi o te bardzo mało oprocentowane

przetwory - to ja kupuję tylko w sumie w Lidlu. Tam jest taka 'chuda' seria.

Ale do 3% procent możesz bez wyrzutów sumienia możesz spokonie jeść.

Jeśli chodzi o otręby - to ja je jem na sucho i popijam wodą lub herbatą,

bo w jogurcie lub w jakimś serku nie przechodzą mi przez gardło :D ??:

Super dzieki za porade musze się wybrać do lidla a z rady pozwole jeszcze sobie skorzystać :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZiewczynki, cos pieknego :D Od wczoraj (po 7 dniu fazy uderzeniowej), moj organizm chyba przyzwyczail sie do dietki, bo czuje sie pelna zycia i energii :) . Jade w aucie po ciezkich 2 h wypocin na silowni po claym dniu pracy i spiewam w aucie :) . Czuje ze moj organizm sie oczyszcza i dobrze mi cholera z tym :D . A waga pokazuje juz 3.5 kg mniej :P . Cudownie....wierze w nas :D

Trzymajcie sie cieplutko...A od piatku warzywka... :D

Jejku zazdroszcze samopoczucia oby tak dalej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w sumie też miałam lekkie obawy, czy ten gwałtowny spadek nie oznacza odwodnienia i czy nie traci się właściwie tylko wody... Ale trudno, zobaczymy, ja mam nadzieję spalać też tłuszczyk, bo regularnie 3-4 razy w tygodniu chodzę na siłownię :D

A nie boisz się że przy diecie białkowej,zbytniego wyrobienia mięśni?

Pytam z ciekawości, bo z tego co czytałam to kulturyści zajadają się białkiem i ćwiczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie boisz się że przy diecie białkowej,zbytniego wyrobienia mięśni?

Pytam z ciekawości, bo z tego co czytałam to kulturyści zajadają się białkiem i ćwiczą.

remedios82

Przychylam się do zdania oliwi3a. W końcu po coś w książce pisze, żeby

na początku za dużo nie ćwiczyć.. Tak troszkę to pewno byłoby w porządku,

ale 3-4 razy w tygodniu.. WOW - fajnie, że Ci się chce.

Choć ja w mój trzeci dzień diety pojechałam sobie na narty :) choć

w książce pisało, że narciarstwo wysokogórskie też odpada..

Fajnie byłoby mieć 'kaloryfer' na brzuszku, ale nogi kulturysty... :D

Pozdrawiam - i zazdroszczę siły i mobilizacji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zuzka to nie ejst duzo, ja dzisiaj mam 8 dzien uderzeniowki, a planuje 10, wiec jeszcze 2,5 dnia i dolaczam warzywka :D Mam nadzieje ze ta wage uda mi sie juz utrzymac jak skoncze wszystkie fazy, czego wszystkim Wam zycze :)

oj makiia, coś mi się o uszy obiło, że 10 dni na białku tylko pod nadzorem lekarza. upewnij się u mających książkę :):X

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny, spokojnie. W książce jest napisane, że nie powinno się ćwiczyć, bo to za duży wysiłek dla osoby nieprzyzwyczajonej i może osłabiać motywację. Jestem pewna, że nie dotyczy to osób, które ćwiczyły już wcześniej.

Co do mięśni - nie ma mowy, żeby się aż tak wyrobiły, żeby wyglądać jak kulturysta trzeba ogromnej pracy, wielogodzinnych ćwiczeń, odżywek itp. Jeśli ktoś ćwiczy z małym obciążeniem (tak jak ja) albo w ogóle tylko cardio (bieżnia, rowerek itp) - nie ma się absolutnie czym martwić!

Polecam ćwiczenia, od razu się człowiek inaczej czuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny.

Powiem Wam, że ja zrobiłam uderzeniówki 10 dni i to bez kontroli lekarza bo przecież nie będę z dieta latała do lekarza z tym, że nie mam ani nie miałam nigdy problemów z nerkami. Także wydaje mi się, że trzeba zacząć od tego - jeśli coś dokucza, coś boli w miejscu gdzie są nerki albo jeśli się leczymy na nerki to trzeba udać się do lekarza gdy chcemy przejść na taką dietkę.

A jeśli chodzi o ćwiczenia to ja nie ćwiczę ....bo mi się nie chce....

W fazie uderzeniowej schudłam przez te 10 chyba chyba tylko 3 kg ale to wszystko zależy od tego jaką mamy nadwagę, predyspozycje i czy stosowałyśmy już wcześniej jakieś diety. Ja byłam 2 albo 3 razy na kopenhaskiej ale u mnie to też była utrata tylko 4 kg. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny.

Powiem Wam, że ja zrobiłam uderzeniówki 10 dni i to bez kontroli lekarza bo przecież nie będę z dieta latała do lekarza z tym, że nie mam ani nie miałam nigdy problemów z nerkami. Także wydaje mi się, że trzeba zacząć od tego - jeśli coś dokucza, coś boli w miejscu gdzie są nerki albo jeśli się leczymy na nerki to trzeba udać się do lekarza gdy chcemy przejść na taką dietkę.

A jeśli chodzi o ćwiczenia to ja nie ćwiczę ....bo mi się nie chce....

W fazie uderzeniowej schudłam przez te 10 chyba chyba tylko 3 kg ale to wszystko zależy od tego jaką mamy nadwagę, predyspozycje i czy stosowałyśmy już wcześniej jakieś diety. Ja byłam 2 albo 3 razy na kopenhaskiej ale u mnie to też była utrata tylko 4 kg. Pozdrawiam.

to w której fazie schudlaś najwiecej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!Już jestem.Z córcią już lepiej...Dziękuję Oliwio ,kochana jesteś.

Dziewczynki (kurde muszę zapamiętać wasze pseudonimy bo się gubię tyle nowych Proteinek dołączyło)Dukan pisze że w fazie uderzeniowej zakazane są ćwiczenia.Organizm jest w szoku ,pozbywa się toksyn,więc nie wskazane jest dodatkowe obciążanie go ćwiczeniami.W fazie II możecie ćwiczyć do woli  :)

A 10 dni uderzeniówki można robić jedynie pod kontrolą lekarza...tak napisano...ale ja też robiłam 10 dni...tylko że moja waga była delikatnie mówiąc słoniowata  :D Ale nic mi nie było,czułam się w miarę dobrze,więc tak jakoś się przeciągnęło:)

Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!Już jestem.Z córcią już lepiej...Dziękuję Oliwio ,kochana jesteś.

Dziewczynki (kurde muszę zapamiętać wasze pseudonimy bo się gubię tyle nowych Proteinek dołączyło)Dukan pisze że w fazie uderzeniowej zakazane są ćwiczenia.Organizm jest w szoku ,pozbywa się toksyn,więc nie wskazane jest dodatkowe obciążanie go ćwiczeniami.W fazie II możecie ćwiczyć do woli :)

A 10 dni uderzeniówki można robić jedynie pod kontrolą lekarza...tak napisano...ale ja też robiłam 10 dni...tylko że moja waga była delikatnie mówiąc słoniowata :D Ale nic mi nie było,czułam się w miarę dobrze,więc tak jakoś się przeciągnęło:)

Pozdrowionka.

no to ładnie, skoro 9-ciolatkę tak dopadł rotawirus, że znalazła się w szpitalu... tfu, tfu to cholerstwo jest zaraźliwe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w której fazie schudlaś najwiecej?

Margot ja chyba najwięcej schudłam ogólnie a II fazie bo w I 3 kg a reszta w II a na diecie jestem już od 28 stycznia także zaraz będą 3 miechy. Na uderzeniowej rónież czułam się dobrze bez zawrotów i bez żadnych dolegliwości. Pozdrawiam pa

Śliweczko cieszę się, że z córcią jest już lepiej. P.S. moja mała (3,5 roku) też ma na imię Julia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.