Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Maja20 pomysl sobie ze bulki juz tyle razy jadlas...i zjesz jeszcze nie raz..a te kilogramy jak juz pojda precz to za nimi tesknic nie bedziesz.

Protalowego jedzenia nafutruj sie do syta, popij czyms zebys byla full na 120% i ochota na cokolwiek przejdzie. :lol:

Margot- nagroda byla(mniaamm) i teraz spowrotem jestem grzeczna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emm..ja pije Volvic, w Polsce chyba niedostepna..ale szukaj takiej na ktorej jest zaznaczone ze z niska zawartoscia sodu. Moja na litr ma 11.6 mg

Laski ja od początku dietki piję DOBRAWĘ niegazowaną niskozmineralizowaną, zawartość kationów sodowych na 1 litr to 1,2 mg. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochane Proteiny- zarowno te zenskie jak i meskie,

dzisiaj mija dokladnie 2 miesiace odkad jestem na diecie, wiec stwierdzilam

ze zrobie bilans osiagnietych rezultatow.

A wiec...

Stracone kilogramy: 13,5

Stracone cm:

w biodrach: 9

w pasie: 8

udo: 4

biceps: 1,5

Juhuuu..a teraz ide wrabac czekoladowego batona i nic mnie nie powstrzyma :D

Pozdro!

Jej bagi ale Ci zazdroszczę chciała bym mieć już tyle kilosów za sobą :D

Szacuneczek kochana za takie wyniki :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej laseczki.

Codziennie od rana oglądam, a raczej przysłuchuję sie b :lol: ajkom jakie mój synek ogląda, i jest jedna jego ulubiona Świnka chudzinka" taka jest cienka że ledwie widacją... motywacja od samego świtu.

Powiem Wam, że ta dieta wcale nie jest jakaś katorżnicza, czy trudna do stosowania.

Przywyklismy do tych tłustych boczków (świnki, nie swoich) karkówek, schabu i innych, z których połowa zostaje w nas w postaci wałków, a tak na prawdę wystarczy zmienic przyzwyczajenia jeść więcej nabiału, więcej ryb (choć ceny czasem przerażają zwłaszcza jak się polubiło halibuta, łososia a w najgorszym wypadku pstrąga) i drobiu, który po 2 miesiącach stosowania bardziej mi smakuje niz inne mięso. Ostatnio wmówiłam sobie że sernik tez moge jeść od czasu do czasu, bo to głownie ser i jajka, lepsze to niż chipsy czy inne g...o, i na pewno zdrowsze.

Przede mną wyjazd nad morze na wczasy zorganizowane, gdzie jeiad 2daniowy, jedzenia jest masakrycznie dużo, sniadanie i kolacja szwedzki stół uginający sie od pyszotek róznego rodzaju, i obiad 2daniowy.

Byłam w tamtym roku w tym samym osrodku to wiem jak jest i te 10 kilometrowe spacery po piachu z wózkiem na niewiele sie zdają.

Co się spali to sie nadbuduje, nic w przyrodzie nie ginie.

Dobrych snów wszystkim, spalejcie zdrowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,Śliweczko super ,ze Julcia już w domu :lol: Moje córki mieszkają w innym mieście,dlatego mam kota i pieska :D Dom musi żyć.Dzisiaj mam święto i 1 raz będę jadła zrobioną przez siebie pizzę.Na razie waga się trzyma ,mimo ,ze [email protected] tak dalej.Pozdrawiam Wszystkie kobitki i faceta :D i życzę mił71cc983519.png3-Mallina-7507.gifego wekendu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZesc :D

Waga ruszyla mimo ze wczoraj mialam 1 dzien warzy i dzisiaj mam 1,5 kg mniej :lol:

Ale zaraz jade na impreze firmowa i watpie zeby ta waga do jutra sie utrzymala, bo bedzie pewnie duzoooo jezdenia, ale oczywiscie wybiore tylko dania dla siebie, a wiecozrkiem alkohol...i chyba nie odmowie sobie drinka....

TRzymajcie sie cieplo, milego weekendu :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,Śliweczko super ,ze Julcia już w domu :D Moje córki mieszkają w innym mieście,dlatego mam kota i pieska :D Dom musi żyć.Dzisiaj mam święto i 1 raz będę jadła zrobioną przez siebie pizzę.Na razie waga się trzyma ,mimo ,ze [email protected] tak dalej.Pozdrawiam Wszystkie kobitki i faceta :D i życzę mił71cc983519.png3-Mallina-7507.gifego wekendu.

Witajcie kochane kobietki i mężczyzno  :D

Mallinko,zgadzam się z Tobą,dom musi żyć.U mnie w domu jest gwarno i tłoczno...6 osób i 3 koty  :lol: Chciałam jeszcze małego pieska,ale moje koty nie lubia piesków i gotowe by były wydrapać mu oczy  :D A z racji tego że mam gospodarstwo to piesek jest ale mieszka w budzie  :D  

Hmm...ja też chcę pizzę!!! Podziel się!!! Trzymam kciuki za Twoje utrwalanie !Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w piękny sobotni poranek.

Dziś rao moja waga wskazała 73,3 do tej pory stała ale ruszyła.

Czy ktoś może mnie oświecić gdzie się wkleja suwaczek w panelu kontrolnym, chciałam zmienić a zaraz oszaleje, bo sie nie da !!

Witaj Patryszko

No to fajnie że waga leci w dół,moja jeszcze stoi,ale podda się,nie ma innego wyjścia  :lol:

Suwaczek wklejasz w edytuj sygnaturę w panelu kontrolnym.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

jestem tutaj nowa, chociaż od kilku dni czytam temat od początku... póki co jeszcze nie udało mi się skończyć :lol:

Dietę próbuję zacząć od kilku dni (dokładnie od 19 kwietnia), ale wychodzi mi to bardzo średnio... Zupełnie nie radzę sobie z ochotą (nie głodem!) na słodkie węglowodany... Bułki, bułeczki, ciasta...

Dzisiaj znów - przez cały dzień było bardzo ładnie, a przed chwilą zjadłam dwie słodkie bułki z serem! :D jestem załamana... bardzo potrzebuję wsparcia...

Od tego 19 spadło niby 1,2kg, ale boję się strasznie, że jutro pójdzie do góry :D to nie pierwszy 'wyskok' :D (choć poprzedni był bardziej 'spektakularny' - wolę o nim nawet nie mówić...)

Witaj Maja!

Mam nadzieję że uda Ci sie zacząć dietę ,bez podjadania  :D Trzeba naprawdę silnej woli żeby nie skubnąć czegoś smacznego  :D Ale to chyba każdej, sory  :D każdemu z nas się zdarza.Najważniejsze żeby w uderzeniówce wytrzymać bo to najważniejsza z faz.A potem już przyzwyczaisz się do proteinek i będzie ok.Trzymam kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w piękny sobotni poranek.

Dziś rao moja waga wskazała 73,3 do tej pory stała ale ruszyła.

Czy ktoś może mnie oświecić gdzie się wkleja suwaczek w panelu kontrolnym, chciałam zmienić a zaraz oszaleje, bo sie nie da !!

cześc dziewczynki, moja stoi już 4 dzień...

wejdź do zakładki-panel kontrolny

potem z lewej poszukaj-esytuj sygnaturę

code bbc wklej w pole tekstowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.