Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx

Rekomendowane odpowiedzi

Hey dziewczęta;)

Widzę że pojawiły się nowe przepisy moja prośba aby wrzucać je jednak do tematu, przepisy...

Wtedy jest łatwiej je odszukać bo ma się je w jednym miejscu;)

U mnie mija 23 dzień jak jestem na diecie mój wynik na dzisiaj to -7kg;)

W jeansach luz, jak chodzę to co chwilkę muszę podciągach je, hehe powiem Wam że podoba mi się to hahah czekam aż spadną mi w ogóle z dooopy;D

A jak tam u Was? Dorotko, Czarna, Benek, Just, Asiu jak Wam idzie?

Pozdrowionka dla Wszystkich odchudzaczek, M

P.S.

Zrobiłam fajowskie mielone, przepis podam na odrębnym temacie.

czesc Milenko. Pytasz jak nam idzie . Mnie idzie pomalutku do przodu. Wage schowałam i bede na nią wchodzic raz na miesiąc , no moze 2 razy. Waga spada wolniej niz na początku dlatego wole nie wchodzic na nią za czesto,zeby sie nie dołowac. Najwazniejsze,ze po ubraniach czuje,ze nadal chudne. Załozylam dzisiaj spodnie, które były w listopadzie tamtego roku na mnie za ciasne, zrobiłam kilka kroków i spadły mi z doopy. Dosłownie , zleciały!Faktycznie to cieszy.

Rowniez wszystkich pozdrawiam.

acha i czekam na przepis na mielone

Buziaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yva8 i DorotaXXX! - w sprawie tego biszkoptu

Sprężcie się i wymyślcie...jakiś torcik....protalik hm.. czy coś takiego, na tłusty czwartek. Na razie nie tęsknię za słodkim, bo ssę tabletki na gardło, takie słodkie jakby..

Kłamałam!!!! hi hi tęsknię za słodkim, za piwem, papierosami - nie tęsknię.

z tym tortem to łatwo nie bedzie post-9750-1234273901_thumb.gif ale moze cos wymyslimy wspolnymi siłami.

Qrde dalej ksiażki nie ma z przepisami, tam są jakies przepisy na muffiny ( czy jak to sie tam pisze) , na mus waniliowy czy cos w tym stylu, mozna na dietetyczne pączki tez bedzie przepis post-9750-1234273901_thumb.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc Milenko. Pytasz jak nam idzie . Mnie idzie pomalutku do przodu. Wage schowałam i bede na nią wchodzic raz na miesiąc , no moze 2 razy. Waga spada wolniej niz na początku dlatego wole nie wchodzic na nią za czesto,zeby sie nie dołowac. Najwazniejsze,ze po ubraniach czuje,ze nadal chudne. Załozylam dzisiaj spodnie, które były w listopadzie tamtego roku na mnie za ciasne, zrobiłam kilka kroków i spadły mi z doopy. Dosłownie , zleciały!Faktycznie to cieszy.

Rowniez wszystkich pozdrawiam.

acha i czekam na przepis na mielone

Buziaki

Moja droga przepis na mielone już jest w temacie z przepisami, temat założony przeze mnie.

Nio fajne uczucie z tymi spadającymi portkami hihi;)

Buziaki, M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BENEK - Podlasie dziękuje za pozdrowienia,i też pozdrawia Małe Kaszubskie Trójmiasto :mrgreen:

Tęsknię,nawet bardzo,za morzem,molo w Sopocie,piaskiem plaż,pieknymi miastami....no cóż.Najbardziej tęsknię za rodzicami i siostrą.Ale czego się nie robi dla miłości...za mężem pobiegłam aż na Podlasie hehe :oops: :-( :D (bo wtedy jeszcze dałam radę biegać ehehe)

Tak sobie myślałam, że za chłopem poszłaś (pobiegłaś). Ja też wylądowałam w Gdyni po ślubie u męża. Ale 15 lat minęło i heja chłopino do Wejherowa na 15 lat, a jak, co by po równo było. hi hi hi oczywiście żartuję ale moglibyście na troszkę nad morzem przycumować. :D :D :D

Pa!!! Trzymajcie się ciepło!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Wszystkim Proteinkom!

Milenko, u mnie wreszczie nastąpił progres, dzisiaj waga wskazała 76 kg, z tym, że ja... zmieniłam dietę...

No tak, stwierdziłam że Protal mi nie służy, myślę że to kwestia zbyt dużej ilości węglowodanów, mój organizm jest na nie wrażliwy chyba, dlatego nie chudłam, teraz jestem 6-ty dzień na NHE i po tych 5 dniach minus 2 kilo. NHE to jest dieta niskowęglowodanowa z okresowymi "ładowaniami" węglowodanów, ale nie będę się tu o niej rozisywać bo to jest forum PROTALA!

Niemniej często tu do Was zaglądam i z przyjemnością sobie czytam Wasze posty.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Wszystkim Proteinkom!

Milenko, u mnie wreszczie nastąpił progres, dzisiaj waga wskazała 76 kg, z tym, że ja... zmieniłam dietę...

No tak, stwierdziłam że Protal mi nie służy, myślę że to kwestia zbyt dużej ilości węglowodanów, mój organizm jest na nie wrażliwy chyba, dlatego nie chudłam,

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak... brzmi to może nieco absurdalnie, ale na Protalu głównie spożywałam odtłuszczony nabiał, a ten ma ich całkiem sporo... nie wiem, jak tak policzyć do kupy, wychodziło kilkadziesiąt gramów a to widać dla mnie za dużo.... taką mam teorię, no bo dlaczego nie chudłam?

Teraz jem poniżej 20g dziennie i waga natychmiast spadła, pomimo tego że jem też tłuszcz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak... brzmi to może nieco absurdalnie, ale na Protalu głównie spożywałam odtłuszczony nabiał, a ten ma ich całkiem sporo... nie wiem, jak tak policzyć do kupy, wychodziło kilkadziesiąt gramów a to widać dla mnie za dużo.... taką mam teorię, no bo dlaczego nie chudłam?

Teraz jem poniżej 20g dziennie i waga natychmiast spadła, pomimo tego że jem też tłuszcz...

Każdy musi znaleźć swoja dietę,dopasowaną indywidualnie.

Ja mam dziś 3-ci dzień fazy uderzeniowej. W sumie wszystko ok bo zjechało mi 2kg :oops: ale z drugiej strony mam wrażenie że coś wysysa ze mnie wodę. W ustach mam piekielnie sucho ,jakbym kaca miała :mrgreen:

Też tak miałyście??

Buziole!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ustach mam piekielnie sucho ,jakbym kaca miała :mrgreen:

Też tak miałyście??

Tez tak mamy , to normalny objaw w trakcie przeprowadzania tej diety. Anachodo to świadczy o tym,ze prawidłowo ją stosujesz i dieta działa tak jak działac powinna.

Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak... brzmi to może nieco absurdalnie, ale na Protalu głównie spożywałam odtłuszczony nabiał, a ten ma ich całkiem sporo... nie wiem, jak tak policzyć do kupy, wychodziło kilkadziesiąt gramów a to widać dla mnie za dużo.... taką mam teorię, no bo dlaczego nie chudłam?

Teraz jem poniżej 20g dziennie i waga natychmiast spadła, pomimo tego że jem też tłuszcz...

Just ja wszystko rozumiem. Czytałam o tej diecie przed momentem .

Ty sie po prostu pomyliłas w poprzednim poscie dlatego nie za bardzo wiedziałam o co ci chodzi bo napisałaś:

,,No tak, stwierdziłam że Protal mi nie służy, myślę że to kwestia zbyt dużej ilości węglowodanów, mój organizm jest na nie wrażliwy chyba, dlatego nie chudłam,,

powinnaś napisać ,,zbyt dużej ilosci białek,,

ale nie szkodzi, wazne ze znalazłaś diete odpowiednia dla siebie i nareszcie chudniesz!!

Trzymam kciuki, co jakis czas dawaj nam znac jak efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczynki czuje sie cholera zle. Kupiłam kiedys Cole Zero i schowałam na kryzys, gdyby zachciało mi się słodkiego. No i dzis troche wypiłam , ło matko do tej pory jest mi niedobrze . Przyzwyczaiłam sie pic niegazowane napoje, z resztą nigdy gazowanych nie piłam nawet jak nie byłam na diecie to zawsze piłam wode więc teraz mam skutki . Więcej nie kupie tego badziewiapost-9750-1234292960_thumb.gif ,

ps. ale nas dziś dużo post-9750-1234293040_thumb.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy musi znaleźć swoja dietę,dopasowaną indywidualnie.

Ja mam dziś 3-ci dzień fazy uderzeniowej. W sumie wszystko ok bo zjechało mi 2kg :oops: ale z drugiej strony mam wrażenie że coś wysysa ze mnie wodę. W ustach mam piekielnie sucho ,jakbym kaca miała :mrgreen:

Też tak miałyście??

Buziole!

mam to samo! A myślałam że to od kremu hahaha ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ble ja coli wogóle nie lubię ;D a ochotę na słodkie zabijam gumą albo kawą (dla mnie to jak deser hehe)

dobrze jest tez zjeść czasami te placuszki niam

ostatnio i tak aż tak mnie nie ciągnie - mój tata (złośliwiec jeden no!) wyciągnął drożdżówkę, czekoladę i ciepłe lody przy mnie a ja nic! :oops: nawet nie zatęskniłam

chociaż jakby wyciągnął babkę... :mrgreen: aż się boję

uwaga dokonałam odkrycia - słodkie wcale aż tak nie jest mi do życia potrzebne ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.