Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx

Rekomendowane odpowiedzi

Trzymaj się Dorotko! To jest okropna dolegliwość ale przecież w koncu minie, ja zaliczylam ją już jakis czas temu.

Dzięki kochana . Najgorsze juz za mną

a jesli tez to zaliczyłas to ci współczuje bo juz wiem co przeszłaś . Pierwszy raz w zyciu miałam prawdziwą grype. Nie zycze jej najgorszemu wrogowi. Do tej pory myslałam ,ze grypa to zwykłe przeziębienie tylko troche ,,cięższe,, ale to co przeszłam przez kilka dni po prostu mnie zwaliło z nóg. Najbardziej zal mi było moich dzieciaków bo tez sie zaraziły i spędziły ferie w domu :sad: zamiast szalec na sankach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorota, patrzyłam właśnie na Twój pierwszy post, czy zaczęłaś dietę w kwietniu 08? Napisz nam proszę (ku wspomożeniu) w której jesteś fazie , jak długo byłaś w fazie II i ile udało Ci się zredukować wagi

Pozdrawiam, życzę zdrowia

Nie, nie zaczęłam diety w kwietniu post-9750-1235681643_thumb.gif . Diete zaczęłam w listopadzie tamtego roku. Do tej pory schudłam 17 kg.. Teraz stoje w miejscu bo sie nie dietuje . Nadal jestem w fazie II . Musze jeszcze troche kilogramów zgubic . Acha w czasie diety zaliczyłam święta , wtedy nie zywiłam sie zgodnie z zasadami diety . Musze jeszcze dodac,ze moje święta trwały do połowy stycznia post-9750-1235681813_thumb.gif . Gdybym ściśle trzymała diete do tej pory to juz dawno byłabym w III fazie.

Pozdrawiam i trzymam kciuki za twoj sukces

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorotko życzę szybkiego powrotu do zdrowia i diety.

Na pomorzu jeszcze nie ma epidemii grypy, ale pewnie już się zbliża. Jak do tej pory jeszcze nie chorowałam, nie wiem czy to zasługa diety, czy tego, że rzuciłam palenie, bo w zeszłym roku byłam już z pięć razy chora.

Samanta! od kiedy robię sobie codziennie rano, do kawy, placki z otrębów, załatwiam się można powiedzieć codziennie. W okresie warzywnym do sałatek dodaję oleju parafinowego to potrafię iść na kibelek nawet dwa razy dziennie. Przeraża mnie tylko, że od dnia, w którym posmakowałam jogurtu owocowego nie potrafię się z nim rozstać i na dodatek kupuję jeszcze serki owocowe 0,2% tłuszczu. Jadam coraz mniej mięsa i waga nie leci już tak fajnie jak na początku. Serki i jogurty owocowe, chyba powodują wzdęcia, bo brzuch mam taki twardszy, niż jak nie jadałam owocowych pychotek.

Pozdrowionka!!!! i Zdrówka wszystkim!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorota, do cholery odzywaj sie gdzies czasem bo juz myslałam ze cos moze nie tak po tej diecie,na szczescie jestes!!! Dawaj znac gdziekolwiek,pisz cokolwiek tylko nie milcz tak długo bo strachu mi napedziłaś!!! Wracaj do zdrowia i walcz z kilogramkami,juz pewnie jestes blisko mety :sad: Sciskam,trzymaj sie!

Marta słońce Ty moje przeciez mnie tylko kilka dni nie byłopost-9750-1235682027_thumb.gif ( tak naprawde to ciesze sie,ze ktos sie o mnie martwi post-9750-1235682150_thumb.gif) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorotko życzę szybkiego powrotu do zdrowia i diety.

Na pomorzu jeszcze nie ma epidemii grypy, ale pewnie już się zbliża. Jak do tej pory jeszcze nie chorowałam, nie wiem czy to zasługa diety, czy tego, że rzuciłam palenie, bo w zeszłym roku byłam już z pięć razy chora.

Dzięki kochana.

Jesli chodzi o grype to nic sie nie boj , dotrze tez do Was . ja mieszkam w Krakowie więc grypa ma jeszcze kawał drogi do pokonania ale pewnie i Was odwiedzi :sad:

a tak powaznie to nikomu nie zycze i chyba za rok trzeba sie zaszczepić .

Dobra juz nie pisze o choróbskach.

zmykam do wyrka bo mi pieronsko zimno

Trzymajcie sie chudziny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że ostatnio się prawie nie odzywam, ale mi wstyd :)

Wyobraźcie sobie, że jak doszłam do siebie po tej cholernej jelitówce, to od wczoraj zaczęłam grzeszyć - pierwszy raz od początku diety. Nawet nie wchodzę na wagę, ale waga z suwaczka jest na 100% nieaktualna, niestety :lol:. Skutecznie nadrobiłam zaległości spowodowane choróbskiem...

Pochłonęłam wczoraj wieczorem garść paluszków (podkradłam dzieciakom - wyrodna mamuśka :sad: ), kilka sucharków z jogurtem naturalnym. A dziś - wieczorem to samo.

Wstyd, wstyd mi strasznie :grin:

Ale koniec użalania się i od jutra koniec grzeszenia; w końcu zaczął sie post więc będzie łatwiej (?) sobie odmawiać...

malgonek, śliweczka dzięki za pamięć. Buziaki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Proteinki.

Miło jest czytać jak jedna drugą motywuje i podtrzymuje to zawsze dodaje sił do dalszej walki. Ja muszę powiedzieć, że wczoraj też zgrzeszyłam (i również mi wstyd) bo zjadłam 2 herbatniki ale takie bez czekolady....Na wagę nie wchodzę bo nie mam jej pod ręką...ale w ostatni piątek jak się wazyłam wyszło mi 75,9 a w sobotę 73,5 i tak się ucieszylam, że tyle schudłam aż szok...ale to nie trwało długo bo jak w poniedziałek weszłam na wagę to miałam już 76 i nie wiem która waga dobrze waży - bo to były 2 różne. Ale na jednej i drugiej w tym samym czasie ważyłam swoją córcię i ważyłą jednakowo....:sad: I to mnie już nie motywuje...a nie jestm ani na ważywach ani przed okresem!!! ) Muszę w końcu iść do sklepu i kupić sobie wagę elektroniczną z nowymi bateriami to może wtedy będę pewna i uwierzę w to co ona wskazuje....

A teraz mnie to trochę dołuje...bo juz było tak dobrze gdy wskazówka pokazała 73,5.

Ale cieszę się WASZYMI SUKCESAMI. Smutne jest tylko to, że tak chorujecie ale wiem, że teraz taka pora i wszędzie ogarnia choróbsko. U mnie w kujawsko-pomorskim dużo ludzi znów choruje.. 2 dni temu byłam z córcią u lekarza też dostała antybiotyk ale miała czerwone gardziołko i to od tego wystąpiła gorączka. Ja tylko gardło i katar...na szczęscie jelitówka nas omija jeszcze.

Trzymajcie się kochane. Jesteście wszystkie dla mnie motywacją do dalszego boju....bo dopiero minął mi pierwszy miesiac.

Pozdrawiam i całuski Wam ślę. Pa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie mam 4 dzień diety Protal,trochę mnie już męczy brak warzyw,ale wytrzymam jeszcze.Schudłam jak na razie tylko 1 kg,ale podejrzewam,że na to ma wpływ to,że jestem przed miesiączką.Jestem dobrej myśli:)

Dzis stanęłam na wage i jest mnie mniej o równe 10 kg. i cały czas chudne .

Obecnie mam II faze równomiernego rytmu odchudzania, naprzemienną faze proteinową .

jest kilka opcji, które mozna wybrac w zaleznosci od tego ile chcemy schudnać .

Ja wybrałam opcje 5/5 czyli 5 dni białek a nastepnie 5 dni białek z warzywami .

Jeśli ktoś ma lekką nadwagę , ponizej 10 kg. lub takim,którym brak silnej woli to moze wybrac opcje 1/1 . W tej fazie chudnie się wolniej . Stosujemy ją az do uzyskania upragnionej wagi.

ale mialam pisac o I fazie .

Najlepiej będzie jesli przepisze kilka cennych rad z książki.

,,Memento kuracji uderzeniowej

W tym okresie trwającym od jednego do dziesięciu dni można zywić się ośmioma kategoriami produktów wymienionymi poniżej.

Z tych 8 kategorii można dowolnie wybierać to, na co macie ochotę, bez zadnych ograniczen i o kazdej porze dnia.

Wolno również te produkty dowolnie ze sobą łączyć.

Zasada jest zatem prosta i nie podlega dyskusji: wszystko co jest wymienione na zamieszczonej ponizej liscie, jest całkowicie dozwolone , a to, czego na niej nie ma , jest zakazane , zapomnijcie o tym na razie , wiedząc,że w niedalekiej przyszłosci pokarmy te wrócą do waszego jadłospisu .

-Chude mięsa : cielęcina, konina,wołowina z wyjątkiem antrykotu i rozbratla z kością , wszystko na grillu , pieczone lub gotowane bez dodatku tłuszczu

-podroby np.wątróbka drobiowa

-Wszystkie ryby,tłuste,chude,o białej lub niebieskiej skórze , surowe,pieczone lub gotowane

-owoce morza( skorupiaki i mięczaki)

-drób oprócz kaczki i bez skóry

-chuda szynka,chude wędliny z indyka,kurczaka lub wieprzowe

-jaja w kazdej postaci

-chude produkty nabiałowe

-półtora litra wody z małą zawartoscią soli mineralnych

-środki wspomagające: kawa,herbata,herbatki ziołowe,ocet,zioła,przyprawy, korniszony ( w małych ilosciach) ,cytryny ( nie jako napój) , sól i musztarda ( umierkowanie)

Poza środkami wspomagającymi i 8 opisanymi kategoriami nie wolno jesć nic innego.

Produkty,które nie są wymienione na tej lisci ,są zabronione w fazie kuracji uderzeniowej.

Skoncentrujcie sie na tym co jest dozwolone i zapomnijcie o reszcie. Urozmaicajcie wasz jadłospis jedząc te produkty po kolei lub odwrotnie je mieszając i zawsze pamiętajcie,ze mozecie bez obaw korzystac ze wszystkich figurujacych na liscie składników. ,,

,,Czsa trwania kuracji uderzeniowej:

To jedna z najważniejszych decyzji , jakie musimy podjać w planie protal,poniewaz początkowy błyskawiczny atak proteinami jest jednocześnie starterem nadajacym pierwszy impuls , a takze formą i podstawą dla pozostałych trzech faz az do ostatecznej stabilizacji.

Proteiny są pokarmem,którego gęstosc i długa obecność w przewodzie pokarmowym wytwarza solidne uczucie sytości . Podczas ich rozkładu metabolicznego produkowane są hormony peptydowe znane z tego,że wzmagają uczucie nasycenia. Te dwie cechy protein sprawiają,zę można się dzięki nim przeciwstawić kompulsywnemu jedzeniui wprowadzic troche porządku tam ,gdzie odzywianie jest haotyczne i niezdrowe.

Dzięki swojej niezwykłej skuteczności kuracja daje natychmiastowe i widoczne wyniki co wprawia w euforię, dodaje pacjentom energii i zwiększa ich wolę walki.

Poniewaz tak wazne jest odniesienie sukcesu w tym pierwszym okresie , nalezy precyzyjnie ustalic optymalny czas jego trwania.

Średni czas trwania kuracji uderzeniowej wynosi 5 dni

W tym czasie mozna uzyskac najlepsze wyniki, nie powodujac przy tymzaburzen metabolizmu i nie nużąc zbytnio osoby,która stosuje kuracje. Taka długosc pierwszej fazy najlepiej tez odpowiada utracie wagi wynoszącej 10-20 kg.

Cele mniej ambitne, ponizej 10 kg.

Najlepszym rozwiazaniem jestatak 3 dniowy, który pozwala przejsc bez wysiłku do fazy naprzemiennej diety proteinowaj.

Aby stracic mniej niz 5 kg.

Wystarczy jeden dzien diety proteinowej .Dzien te,zwany uwerturą,poprzez wywołany nagłą zmianą efekt zaskoczenia organizmu pozwala na zaskakującą utratę wagi, wystarczającą aby zachęcic i zmotywowac pacjenta do dalszej kuracji.

dla powaznie otyłych

w tych szczegolnych przypadkach , kiedy chcemy stracic ponad 20 kg. albo mamy ogromną motywację lub przeszlismy wczesniej wiele nieudanych kuracji odchudzających , faza ta może za zgodą lekarza dojsc do siedmiu a nawet dziesięciu dni , pod warunkiem,ze będziemy bardzo duzo pic. ,,

Liljanko Dukan w swojej ksiazce opisał ze szczegółami kazdą faze . Co nalezy robic a czego nie, jakich reakcji organizmu mozna spodziwac sie w poszczegolnych fazach,czy nalezy brac witaminy, jakich rezultatów mozna sie spodziwac po kazdej z faz kuracji,

na koncu ksiażki zamiescił bardzo duzo fajnych i smacznych przepisów .naprawde warto ją mieć ,zeby mozna było zagladnac do niej w kazdej chwili. Był okres ,ze sie z nią nie rozstawałam , teraz juz nie musze jej czytac bo znam ją na pamiec :sad: .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.