Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

SAGO to chyba jest tak, że każdy UP ma swoją stronę internetową i rządzi się swoimi prawami - mnie też nic nie mówią, kiedy przychodzę na wyznaczony termin. TYlko "proszę podpisać tu, tu i tu, dowidzenia". Sama zapytałam, czy mam szanse na jakieś szkolenie, czy ogłoszenia na ich stronie to te same, które wiszą na tablicy w holu głównym, czy są uaktualniane itd. i z łaską otrzymałam odp. U nas w Bielsku-Białej nie ma żadnej strony dla zarejestrowanych, każdy ma dostęp do wszystkch ogłoszeń. Teraz pojawiło się dużo ofert na staż, jako osoba samotnie wychowująca dziecko miałabym szanse, ale rozmawiałam ze znajomą kadrową z budżetówki i mówiła, że nie ma sensu. Popracuję np 3 mies. potem mówią "do widzenia" i biorą następnego stażystę.Tak więc pozostaje szukać dalej i mieć nadzieję, że wraz z wiosną coś sięruszy czego i TOBIE życzę

WITAJCIE dZIEWCZYNKI Sago i Marzeniaw nie chodziło mi o to, że pewne oferty widzą tylko osoby zarejestrowane, tylko oto, że jest prz nich adnotacja, że jest to oferta wyłącznie dla osób zarejestrowanych. Jesli o mnei chodzi też nikt mi nie mówił, że jest strona, że można tam sprawdzać. Kiedyś z ciekawości weszłam na stronę naszego urzędu i okazło się, że wszystkie oferty są tam na bieżąco zamieszczane.

A w ogóle powiem Wam sytuacje "smiechu warta" w moim urzedzie pracy. Pierwszy raz rejestrowałam się tam po zakończeniu studiów, ale jescze przed obroną. Dostali stosowany papierek, że mam ukończone 10/10 semestrów (politechnika),a oni mi wyskoczyli, że przed obroną to jestem dla nich traktowana jako osoba ze średnim wykształceniem i chcieli mi zaproponować pracę w jakiejś szwalni... Ciężko powiedzieć czy z tego sie smiac czy plakac, ale wydaje mi sie ze to to juz jest lekkie przegiecie.... Potem wyslali mnie na jakis mądry kurs aktywizacyjny, gdzie mieli mnie nauczyc szukania pracy... tak jakbym tego nei wiedziala... Po obronie tez chcieli wymyslac nie wiadomo co...dopiero ostatnio udało mi się trafić na jakąs sensowną kobietę, która spojrzała na oferty, stwierdziła, że nie mają nic dla mnie i kazala przyjsc po 3 m-cach - tak poprostu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczyny. Nie pisałam ostatnio bo nie ma się czym chwalić :D Moja waga od kilku dni ta sama 75 kg a nawet wczoraj na warzywkach urosła o 0,3 kg. Wieczorem wzięłam sie za ćwiczenia- bo już zaczyna mnie szlag trafiać :) Poskakałam na skakance , trochę brzuszków zrobiłam itp. Dziś mam 200 g mniej po byku. Dziś też zamierzam poćwiczyć bo jak jutro nie będę miała 74 to chyba się popłaczę. Strasznie to dołujące deziś 20 dzień diety i co schudłam 3,1 na uderzeniówce a poza tym tylko 1 kg. No nic mam nadzieję że sie ruszy i że sie nie poddam.

Sorki za przynudzanie Gratuluję spadeczków ,ale Wam zazdroszczę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry!

Pogoda u nas bez zmian, zimno, śnieg, zero słońca...........

Anuuuuullllka - no to super, może juz niedługo III faza.... gratuluje......

Pozostałym spadającym : Marcyndzie, Dodzie i innym Protalkom tez gratuluje, a "stojącym " z wagą życzę wytrwałości...... i sobie niestety też, moja waga jak zaczarowana ani nawet nie drgnie.......... :D

Ciekawe jak tam u naszej Śliweczki bo ostatnio u niej tez stanęło....

Bożenka, Saga -też stoją z wagą, może to taki czas dla "starych" Protalek........

Chciałabym....ale coraz mniej we mnie samozaparcia...

WYMIĘKAM...

Witam. Jestem na tej diecie od wczoraj i mam pytanko-co z pieczywem? Czy jakiekolwiek jest dozwolone? I czy można jeść ser żółty wędzony? Dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi. Mam nadzieję że tej diety w końcu będę się trzymać.Pzdr.

witam Kulkę!!!no na Twoje pytania już dziewczynki odpisały, więc ja życzę tylko powodzenia!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u nas właśnie wyszło słonko, świat od razu wydaje się piękniejszy, nawet jak waga stoi, grzeje przez szybę mnie w plecy dość mocno i jest tak ładnie za oknem chociaz biało.....

Tobie Moniko P i pozostałym zmartwionym i "stojącym" z wagą Protalkom a także wszystkim innym tu zaglądającym posyłam promyki mojego słoneczka... eh marzy mi sie juz wiosna ............ :D :) :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry wszystkim:)))

Waga bez zmian, min wyzsza od wczoraj gdzies miedzy 52 a 53.Dzis start z P wiec licze na spadki.

Chyba Gosiulek pisal o jogurtach owocowych.W starej ksiazce tez o nich jest ale tylko z pulpy a nie z owocow i sa to produkty tolerowane-do 2 dziennie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i pozdrawiam wszystkie zaczęłam od wczoraj czytam Was już jakiś czas i podziwiam no , no,nooooo , macie wyniki .Przyjmiecie do odchudzaczek ? Tylko ,że ja malo wytrwała jestem.

Sorki nie czaję tego forum , jak tu się poruszać i nie wiem czy się dobrze wyśle .

Witaj!! Z nami nabierzesz wytrwałości, hehe - odezwała się najbardziej wytrwała hahaha... A tak poważnie wsparcie dostaniesz tutaj w kazdej dziedzinie :D I lanie jak się będzie należało... Powodzonka!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po dłuższej nieobecności.

Witam tez wszystkie nowe twarze. U mnie waga trochę drgnęła w dół po 2 tygodniach zastoju więc się ucieszyłam. Ostatnio tez byłam u znajomych, którzy mnie zobaczyli po dwóch miesiącach, więc strasznie mnie schwalili, że świetnie wyglądam :).

Ogólnie mam dobry nastrój, słońce świeci - w powietrzu czuć wiosnę i tylko jak każda kobieta - nie mam w czym chodzić 8-)

Chciałam powiedzieć, że czytam was regularnie, tylko czasu brak, żeby coś naskrobać :D

Pozdrawiam wszystkich, gratuluję spadków i życzę wytrwałości w dietowaniu - ja dzielnie trwam :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i pozdrawiam wszystkie zaczęłam od wczoraj czytam Was już jakiś czas i podziwiam no , no,nooooo , macie wyniki .Przyjmiecie do odchudzaczek ? Tylko ,że ja malo wytrwała jestem.

Sorki nie czaję tego forum , jak tu się poruszać i nie wiem czy się dobrze wyśle .

Witaj Violu63 z nami Protalkami - dziel się z nami swoimi osiągnięciami i porażkami w diecie. Życzę ci wytrwałości !!

Wstaw sobie suwaczek postępu i koniecznie zmierz sobie obwody zaraz teraz na początku, bo czasem jak kilogramy stoją to obwody spadają i to cieszy........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was kochane Protalinki

Maragrete cos w tym jest, ze stare protalinki maja zastoj, ja bylam na warzywkach i mi 1 kg podskoczylo, w niedziele nagrzeszylam, ale waga stoi, a dzis 20 dkg spadla, ciekawa jestem co bedzie jutro, bo juz sama nie wiem kiedy skoncze te 2 faze? zostalo 4 kilo i tak sie ciagnie i ciagnie...a ja chce juz 3 fazy, chlebka mi sie chce i innych dozwolonych w 3 fazie, ale jak tam pomalutku spadam  to jak to bedzie w 3 fazie jak bede mogla juz wiecej wlaczyc skladnikow...cos mi sie wydaje ze bede tyć...

Ja też mam ten sam ból, spadki uciekły. To chyba dlatego że meta blisko, choć u mnie to wcale nie jest jeszcze tak blisko, widocznie mój organizm czuje inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry!

Pogoda u nas bez zmian, zimno, śnieg, zero słońca...........

Anuuuuullllka - no to super, może juz niedługo III faza.... gratuluje......

Pozostałym spadającym : Marcyndzie, Dodzie i innym Protalkom tez gratuluje, a "stojącym " z wagą życzę wytrwałości...... i sobie niestety też, moja waga jak zaczarowana ani nawet nie drgnie.......... :)

Ciekawe jak tam u naszej Śliweczki bo ostatnio u niej tez stanęło....

Bożenka, Saga -też stoją z wagą, może to taki czas dla "starych" Protalek........

Nie pisz tak - proszę, to może tylko tak na moment, ja chcę spadać.

A u mnie słoneczko, wysyłam wiosnę w Twoim kuerunku, i moc uśmiechów. :twisted::):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po dłuższej nieobecności.

Witam tez wszystkie nowe twarze. U mnie waga trochę drgnęła w dół po 2 tygodniach zastoju więc się ucieszyłam. Ostatnio tez byłam u znajomych, którzy mnie zobaczyli po dwóch miesiącach, więc strasznie mnie schwalili, że świetnie wyglądam :) .

Ogólnie mam dobry nastrój, słońce świeci - w powietrzu czuć wiosnę i tylko jak każda kobieta - nie mam w czym chodzić :-D

Chciałam powiedzieć, że czytam was regularnie, tylko czasu brak, żeby coś naskrobać :D

Pozdrawiam wszystkich, gratuluję spadków i życzę wytrwałości w dietowaniu - ja dzielnie trwam :twisted:

Tak patrze na Twój suwaczek i się zastanawiam kiedy ja będę mogła go do tego miejsca przesunąć. Malyna kiedy zaczynałaś dietkę?? Ile czas zajęło Ci zejście do tej wagi?;>

U mnie jak na warzywkach spadało, tak teraz nadal stoi lub minimalnie w górę idzie.. hmm.. no ale ja twardo się trzymam i nie poddaje się 8-) Zobaczymy co przyniesie czwartek i po raz drugi rozpoczęte warzywka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.