Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Olinko gratulacje dla rodziców, to ile tacie już zeszło?? Bo mama to już III faza?

Wiesz, oni to trochę inaczej dukają niż my, tzn stosują 5/5 ale mają cel dotrwac do świąt ... tym sposobem mama bedzie już raczej w 3 ale tato zrzuci tyle ile sie uda a ma za soba jakies 8kg.

Ale dzielnie postanowili zostawić sobie otrębiankę bo bardzo im zasmakowała oraz czwartki protalowe.

A ja sie ciesze i tak że się zmobilizowali.No idieta w wydaniu moejgo taty to i tak sukces na całej lini ;)

ps. Madzia to jak z ta wagą? Ile do III ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A

Sago, Grazio gratuluję Wam spadeczków. Wydaje mi się że ten olejek cynamonowy to któraś Kasia robiła sama, dodając do oliwki cynamon. Mnie kilka kosmetyczek polecało oliwkę Ziaji i do tego bańkę chińską do masażu do kupienia w sklepach z kosmetykami - ziołami, zdrową żywnością.

Ivonko niedawno czytałam o tych bańkach chińskich, jeśli chodzi o efekty to w samych superlatywach. Minus to ponoć może bardzo boleć, zwłaszcza przy dużum cellulitisie. Mam już tę czarną oliwkę z Ziaji i tak się zastanawiam, czy by nie spróbować? Koszt takich baniek jest niewielki, a przy systematyczności, no,no efekt na lato już mógłby być...?

hej

jestem tu nowa na diete namowila mnie kolezanka i probuje narazie na uderzeniowce udalo mi sie zrzucic 4 kg ale przypuszczam ze wiekszosc to woda;(

chcialabym zrzucic 15 kg i mam nadzieje że z wasza pomoca i wskazówkami uda mi sie

pozdrawiam serdecznie z gór;)

Witamy solitarius całkiem ładny wynik te 4 kg, pewno że sie uda, powodzenia!!!

najgorsze jest to, ze nie potrafie sie do tego zdystansowac, to strasznie dziala na moj ogolny nastroj, nie potrafie o niczym innym myslec, jestem rozdrazniona, zla ...co odbija sie na moim narzeczonym:(((przeciez kilogram w ta czy wewta to nie najwazniejsza rzecz na swiecie i zdaje sobie teoretycznie z tego sprawe ale wpadlam w jakas obsesje i nic sie nieliczy oprocz tego, zeby osiagnac cel przy ktorym jestem dopiero zadowolona:(

Dzieki Wam wszystkim za slowa otuchy, kochane jestescie:*

Sandro doskonale wiem, co czujesz! Teraz, kiedy walczę już z NADWAGĄ jestem jakoś bardziej zdystansowana, ale i tak jak słyszę "przestań się przejmować tą fałdką to nie koniec świata" ogarnia mnie wściekłość i czarna rozpacz. Natomiast kilka lat temu to właśnie takie "ponad" 3-4 kg były moją zmorą i obsesją. Może rzeczywiście w Twoim przypadku konsultacja z dietetykiem by Ci pomogła, trzymaj się Kochana!

WITAM ! Nie pisałam już bardzo dłuuuugo ale czytam wszystko !U mnie pomalutku tzn. w ciągu 2miesięcy 11kg i też różnie raz mniej raz więcej.Fajnie ,że jest nas ciągle więcej , nawet w moim miasteczku słychać na ulicy i w sklepach rozmawiające kobiety o naszej diecie tzn. co można a co nie.Tak myślę że na święta skusiłabym się na SERNICZEK ----POPROSZĘ o PRZEPIS. GRATULUJĘ SPADKÓW I TRZYMAM KCIUKI ZA KOBIETKI CIERPIĄCE Z POWODU ZASTOJÓW !POZDRAWIAM WIOSENNIE!

Kurczę, Basia suuuper wynik a Ty piszesz, że pomalutku! U mnie 2 m-ce minęły 18 marca i mam 9 kg mniej, także ciesz się Kobito :-D

Kiedy byłam na II fazie, to starałam się, żeby w moim pokoju, gdzie śpię było ok. 18 stopni C. Czasem wydawało mi się, że jest zimno i jakoś tak ciągnęło mnie do odkręcenia kaloryfera, ale przypominałam sobie słowa Dukana, że zimno pomaga w odchudzaniu, bo organizm musi zużyć część energii na dogrzanie ciała. Zauważyłam też, że jak zaczęłam chudnąć to częściej robiło mi się zimno. Zniknął tłuszczyk, który mnie wcześniej grzał. Też macie takie doświadczenia?

Ja najbardziej odczuwam zimno w dni białkowe, ale generalnie tak właśnie jest, że od 2 m-cy łażę ze zmarzniętymi stopami, rękami ciągle mi zimno. Mój Ukochany już się zaczął nawet martwić , że może chora jestem musiałam mu tłumaczyć, że to dobrze, że jest mi zimno, bo spalam wtedy tłuszczyć. Ale miał ubaw :-D że "co te BABY nie wymyślą"...

To super że rodzicom tak dobrze idzie, ja ostatnio często chodzę na spacerki niestety nie mam tak dobrze jak Ty, do lasu daleko, ale po starówce też da się chodzić.

Oj zazdroszczę Ci Sago tych spacerów po gdańskiej starówce... :) U mnie ani lasu blisko ani starówki, szaro, brudno, tylko banki, apteki i ciucholandy ot cała moja mieścina.

Ach i jeszcze ważna rzecz - Gosiulek chyba pytała co brać na zaparcia...Ja sięostanio pochwaliłam na forum, że u mnie się uregulowało, no i to był błąd ;)??: Dziś czwarty dzień nic:( Ale znalazłam ostanio na necie takie coś jak Duphalac syrop na zaparcia. Przywraca on podobno prawidłową perystaltykę jelit i jest niskokaloryczny dozwolony do stosowania dla chorych na cukrzycę i dla dzieci. Słyszałyście może o czymś takim? W dodatku niedrogie ok 12 zł, może Nutka coś skrobnie o tym specyfiku? Tak czy owak, będę musiała dzisiaj uderzyćdo apteki po pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziendoberek wszystkim!

U mnie też bez słonka ale i tak jest lepiej niż było bo cieplej, dziś założyłam już lżejsze buty, pierwszy raz od tak długiego czasu ............ nareszcie ! Chociaż bałam się jeszcze założyć wiosenna kurtkę, głównie ze względu na to moje przeziębienie. Ale zapowiedzi pogodowe są sprzyjające wymianie garderoby na lżejszą. :) :-D

Olinko - to super te wyniki u rodziców, gratulacje !!! I popatrz jak to szybko leci.... sukces ! :-D

Bożenko - nie martw sie, zobacz i tak juz masz duzo na koncie spadków, najwyżej dociągniesz na tej samej wadze plus/minus do końca maja a potem z wiosna i latem znów zasady Dukana na ostro ( tak ortodoksyjnie ) + zwiększony ruch i dasz rade pozbyć sie tej 70 ... :D Ja u siebie tak po cichu tez licze na taki obrót sprawy.... ;)

Marudko - dumna jestem z ciebie że nie pogrzeszyłas na imprezce ale dzis tez sie trzymaj na tych pizzach urodzinowych. A poza tym poprawy zdrowia z tym brzuchem życzę. Może jakaś miętka albo rumianek złagodzi te dolegliwości....

`

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olinko, Sagus - ja tez mam fajne tereny do spacerów obok swojego domu, co prawda ani tam do morza ani do górek nie jest blisko... ale generalnie mieszkam na obrzeżach miasta, za płotem od ogrodu zaczyna sie las, a do rzeki i stawów mam 10 minut spacerem drogą przez las i łąki, ta rzeczka obok mnie nie jest duza ale malowniczo sie wije, poza tym jest z dala od przemysłowej części miasta i jakichś główniejszych dróg, jest gdzie spacerować z kijami czy bez, jeździć na rowerze... niech juz tylko zrobi sie cieplej i niech przestawia ten czas wreszcie to od razu ruszam na codzienne spacery, bo teraz zanim wrócę po pracy do domu to jest już zawsze po 18 i robi sie ciemno, wiec trudno łazic po lesie po ciemku, po błocie i w ogóle jakoś tak niemiło, chociaz z psem jak by nie patrzeć obronnym ( doberman) ale zawsze strach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, oni to trochę inaczej dukają niż my, tzn stosują 5/5 ale mają cel dotrwac do świąt ... tym sposobem mama bedzie już raczej w 3 ale tato zrzuci tyle ile sie uda a ma za soba jakies 8kg.

Ale dzielnie postanowili zostawić sobie otrębiankę bo bardzo im zasmakowała oraz czwartki protalowe.

A ja sie ciesze i tak że się zmobilizowali.No idieta w wydaniu moejgo taty to i tak sukces na całej lini :-D

ps. Madzia to jak z ta wagą? Ile do III ??

To mocno wspieramy tate nadal, fajnie że zadowolony ;)

A moja III faza, zamiast się przybliżać, zaczęła się oddalać :)  Poprostu jestem załamana. Co prawda uderzeniówki nie powtórzyłam, ale od jutra to zrobię, może pomoże... 

Kobietki co można wykombinować z żółtek?? 5. Albo z 5 żółtek i niewiadomej liczby białek. Bo kiedyś białka  wbijalam do słoiczka i zamrażałam i nie wiem ile ich jest, ale pasowałoby zuzyc miejsce zajmują, a żółtka mi zostały po sobotnich wypiekach,niestety nie dla mnie, bo mega nie protalowe. Muszę sobie ustalić menu na  5 dni białkowych i wio! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ivonko, MarzeniuW - a co to za bańki ? jak one wyglądają ? na czym polega ich działanie ? napiszcie cos więcej....

http://lula.pl/lula/1,95647,7194833,Antyce...ka_chinska.html

Tutaj możesz sobie poczytać dokładnie o co w tym chodzi. Zaletą jeszcze niewątpliwie jest to że można taki masaż wykonać sobie samemu w domu, bo nie każdą z nas stać na taką serię zabiegów u kosmetyczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moja III faza, zamiast się przybliżać, zaczęła się oddalać ;)  Poprostu jestem załamana. Co prawda uderzeniówki nie powtórzyłam, ale od jutra to zrobię, może pomoże... 

Kobietki co można wykombinować z żółtek?? 5. Albo z 5 żółtek i niewiadomej liczby białek. Bo kiedyś białka  wbijalam do słoiczka i zamrażałam i nie wiem ile ich jest, ale pasowałoby zuzyc miejsce zajmują, a żółtka mi zostały po sobotnich wypiekach,niestety nie dla mnie, bo mega nie protalowe. Muszę sobie ustalić menu na  5 dni białkowych i wio! 

Kogel-mogel ze słodzikiem mi tylko przychodzi na myśl albo po prostu jajecznica z samych zóltek.

Nie martw sie Madziu, na pewno za moment ruszy w dól... :)

http://lula.pl/lula/1,95647,7194833,Antyce...ka_chinska.html

Tutaj możesz sobie poczytać dokładnie o co w tym chodzi. Zaletą jeszcze niewątpliwie jest to że można taki masaż wykonać sobie samemu w domu, bo nie każdą z nas stać na taką serię zabiegów u kosmetyczki.

Dzieki, poczytam......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tych baniek... Fajne podoba mnie się to ;) Jakie najlepiej zakupić i ile?? Któraś już robi sama sobie w zaciszu domowym? Chyba się skuszę:-D

Hehe Margarete, o słodkościach narazie chcę zapomnieć przynajmniej przez tydzień :) A o jajecznicy nie pomyślałam, hmmm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to prawda, mieszkam w takim terenie ze choć to miasto to do lasu z domu mam jakieś 5 minut ... na na najbliższe większe wzniesienie 10 km... ale Saga do morza mam daleko :) Coś za cos!

Marudka ja co weekend zaliczam imprezy gdzie inni piją i jedzą.

I po porstu idę tam z nimi, staram sie swietnie bawić, jak mam P+W to jem sałaktę, jak same P to jakiś serek zajadam i daję radę ;) Grunt to pozytywnie sie nastawić i zmotywować!

Powodzonka ...

Dzielna jesteś. Imprezki to wielkie wyzwanie.

Wiesz nad morzem to fajnie latem, a tak to ciągle wieje i wcale nie jest tak miło, bo ciepłolubna jestem i za wiatrem nie przepadam.

Marzeniaw - dziękuję bardzo.

Wyjęłam dzisiaj 3 pary spodni, które dawno był odłożone jako "za małe" i okazało się że są już dobre. Cieszę się bardzo, mam nowe spodnie. Jak nie wiele trzeba do poprawienia sobie humoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzielna jesteś. Imprezki to wielkie wyzwanie.

Wiesz nad morzem to fajnie latem, a tak to ciągle wieje i wcale nie jest tak miło, bo ciepłolubna jestem i za wiatrem nie przepadam.

Marzeniaw - dziękuję bardzo.

Wyjęłam dzisiaj 3 pary spodni, które dawno był odłożone jako "za małe" i okazało się że są już dobre. Cieszę się bardzo, mam nowe spodnie. Jak nie wiele trzeba do poprawienia sobie humoru.

Brawa Saga ;)

Mierzenie ciuchów które były za małe a teraz są OK to najlepszy prezent na świecie!

Wiem co czujesz, mordka się zmieje i można góry przenosić !! a i garderoba się powiększa o kolejne ciuszki! Poza tym na wiosnę zawsze to miło coś "nowego" przyodziać.

No tak latem morze jest milsze, choć bylam kilka razy latem i pogoda była róźna, a raz we wrzesniu i bardzo odpoczełam bo nie bylo tylu plażowiczów i spacerki były b. przyjemne.

Ale w górach tez pogoda różna ... raz wybrałam się z siostra w Pieniny i większośc pobytu mrzyło a momentami padało. Ale i tak szczyty były nasze :) Pieniny sa mało wyekspoloatowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banki chińskie gumowe zamówione na allegro, po 17,90 + przesyłka, sa 4 szt w komplecie. czekam na dostawę, kupie zestaw Ziaji antycelulitowy czarny i do dzieła, ale najważniejsze ze one pomagaj tez na bóle krzyża i na przeziębienie... zobaczymy. Będę wam zdawać relacje co i jak...

Poczytałam jak je stosować, jak sie masować... zobaczymy. Tam co prawda napisane było ze one pomagają tez i na bóle głowy, i na impotencje i na hemoroidy...prawie na wszystko... ale.... ciekawe jak... ha, ha , nie bardzo w to wierze ale ten podstawowy zakres czyli walkę z celulitem i ujędrnianie to chyba tak.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gratuluję Wszystkim ponownych spadków i dalszych....również ;)

Minęło ciut bo i prawie tydzień odkąd ostatnio coś tam nabazgroliłam,bo i nie było czym się pochwalić :-D kompletnie....

Za to dziś rano niby szaro ,buro i ponuro ale za to waga pokazała 1kg MNIEJ!!!!!! :D Pierwsze co? przesunełam suwaczek :D :-D :D I jak tu nie być szczęśłiwym? Oj cieszę się bardziej jak dziecko z nowej zabawki!!! :) Warto być cierpliwym mimo,że już myślałam (po cichu ) by Sobie odpuścić i przestać odchudzanie.....ale NIE!

Co do marznięcia...-oj joj joj,myślałam,że ze Mną coś nie tak?! A tu jednak wszystko jak najbardziej w normie -czyli tak być powinno.Chociaż szczerze tak jak właśnie w tej chwili to najchętniej nałożyłabym rękawiczki i góralskie skarpety by w końcu się rozgrzać - :-D

OLINKO hm.... piszesz o otrębiance....-a mogłabyś konkretniej jak ją robisz? Bo wciąż gdzies tam o uszy i oczy mi się obija ale szczerze niewiem co i jak z nią? Dziękuje z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.