Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie moje kochaniutkie,

Wybaczcie, że zaglądam teraz tak rzadko.....

Albo nie mam czasu albo mi się już nie chce wieczorami zasiąść przed kompem. Chyba Bożenka mi się kiedyś pytała gdzie pracuję, że nie mam czasu....a więc odpowiadam - teraz pracuję w zawodzie masażysty i jak wracam z pracy to wiecie jak to jest....trochę w domu, trochę z dzieckiem, mężem trochę na działece i jest wieczór. A z racji tego, że jestem śpiochem to się położe ok 22-23 i tak w kółko. Wiem, że mówiłam częściej zaglądać i postaram się dotrzymać tego słowa.

Nie nadrobię zaległości forum....aczkolwiek się postaram. Pamiętam, że jak wcześniej pracowałam w biurze to codziennie rano śledziłam Wasze wypowiedzi i zmagania z dietą albo nawet wieczorami w domu to robiałam ale teraz tak się pozmieniało, że szok. Może i ja nygsa dostałam!

Muszę sie Wam pochwalić że będąc w IV fazie pozawalam sobie dosłownie na wszystko - chociaż czasami mam wyrzuty sumienia jak coś zjem za dużo niedozwolonego a najgorsze jest to, że nie mogę pożądnie zrobić dnia białkowego - w pracy ok trzymam się ale w domu polegam.

Waga trzyma sie w granicy 56-56,5kg. ale bwało tak, że miałam 54kg. to było fajne uczucie. Ale ogólnie jest dobrze.

Teraz postaram się poczytać co nieco wstecz.

Oczywiście bym zapomniała - WITAM NOYCH PROTALOWICZÓW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, cieszę się, że się pojawiłyście :grin: :-D :)

Malutenkaa witaj na diecie i na naszym wspaniałym forum, życzę Ci powodzenia i wytrwałości. Tu masz pomocne linki:

http://www.smaczny.pl/forum/Przepisy-Na-Ok...iowa-t7437.html

http://www.smaczny.pl/forum/Produkty-Dozwo...otal-t7917.html

http://www.smaczny.pl/forum/Protal-Menu-t8240.html

Śliweczko ja też poproszę książkę z autografem, sądząc po moim żółwim tempie prędzej Ty wydasz książkę niż ja skończę dietę więc bardzo mi się książka przyda :)

Iriss szkoda, że nie mieszkacie razem z Konradem, ale podziwiam Cię, że pojechałaś za nim na emigrację. A propos suchelca, mój mąż się boi, że będę klekotem(od dźwięku obijających sie kości między sobą w trakcie chodzenia, bo tylko kości podobno niedługo mi zostaną).

Dzisiaj mój syn ma imieniny, zaraz będą wcinac torcik, ja się tylko popatrzę. Może mi się uda wyjść do pracy i nie będę musiała oglądać torcikowej uczty :-(

U nas pełnia lata, bardzo przyjemnie jest na naszej działce, znowu udało mi się zasadzić kilka roślinek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)serniczek sie piecze;potrawka zrobiona i rybka po grecku tez:)oczywiscie ryba w wersji protal i cywil dla Konrada:)

a zraz po obiadku musze obczaic troche moj nowy piekny aparat foto:)i jedziemy znowu do miasta..Konrad chce jakies ciuchy kupic; a ja tam kocham szoping:)hehe

Witajcie dziewczynki, wpadłam się przywitać

Ja mięsko czy rybkę piekę na patelni z powłoką teflonową , ale i tak daję na ręcznik papierowy kroplę oliwy z oliwek , i tym ręcznikiem przecieram powłokę na patelni. Powodzenia.....

Właśnie zmykam sobie zrobić pierś z kurczaka na patelni, od dzisiaj znowu bez warzywek :-(

ja do tej czynnosci wogole nie uzywam zadnego tluszczu!teflonowa powloka wystarczy:)

Witajcie weekendowo :)

Wczoraj nie mogłam Was poczytać,ciągle pokazywał mi się napis błąd serwera...Wkurzyłam się troszkę :)

Dzisiaj od rana robota pali mi się w rękach,obiad dla siebie i rodzinki,wysiałam nasionka w ogródku,upiekłam paszteciki z mięsem (i pożarłam 2 sztuki :) ,choć wcale nie były protalowe),pranie,prasowanie...ufff

Teraz mam chwileczkę odpoczynku i kawka popołudniowa.

Wczoraj miałam kolejną jazdę i powiem szczerze idzie mi świetnie :) Oby tak szło mi na egzaminie :D

Dzięki Iriss,ale wiesz nie wszystkie przepisy sa moje,niektóre znalazłam w internecie i lekko modyfikowałam.Większośc jest moja i wiem że możnaby było wydac taka książkę (rozmawiałam już na ten temat z pewną autorką ksiązek która jest na dukanie),ale zabrać się za to nie mogę :D Hm...Ale skoro chcesz książkę z autografem to musze nad tym poważnie pomyśleć :D

Super Sliweczko,ze Ci jazdy dobrze ida:)co do wydania ksiazki to koniecznie!!i mysle,ze autorki innych przepisow tez nie mialy by nic przeciwko gdybys opublikowala je w swojej ksiazce:)ja bynajmniej przepis na moja serowa zupe oddaje Ci bez zalu:)

Iriss szkoda, że nie mieszkacie razem z Konradem, ale podziwiam Cię, że pojechałaś za nim na emigrację. A propos suchelca, mój mąż się boi, że będę klekotem(od dźwięku obijających sie kości między sobą w trakcie chodzenia, bo tylko kości podobno niedługo mi zostaną).

Dzisiaj mój syn ma imieniny, zaraz będą wcinac torcik, ja się tylko popatrzę. Może mi się uda wyjść do pracy i nie będę musiała oglądać torcikowej uczty :-D

U nas pełnia lata, bardzo przyjemnie jest na naszej działce, znowu udało mi się zasadzić kilka roślinek.

Bozenko no wielka szkoda..ale co zrobic;on niby mi mowil,ze ja wcale nie musze pracowac bo z jego pensji starczy ale moje zdanie w tym temacie znasz:)nie moglabym byc na czyims utrzymaniu!!!damy rade jakos:)Sto lat dla Twojego syna!!:grin:

ide obiadek wcinac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej dziewczyny, widze, ze tu sama dzis jestem..

Sandra no wlasnie..:)dlatego nie wybiore sie raczej na ten kurs:)i zycze powodzenia kolezance!!

Powodzenie to bylo dla mamy:)i przydalo sie bo dostala ta prace wiec strasznie sie ciesze...oby tylko nie spadla z deszczu pod rynne...

Sandra ja to mysle ze twoj kolega wkurzyl sie nie tyle z zartu ile z tego ze nabijaliscie sie z niego caly dzien...po porstu bylo mu pewnie strasznie przykro ze nikt mu nic nie powiedzial. Ja tez bym sie źle poczula chodzac z wymalowana twarza cala dniówke.

Ale to moje zdanie.

Buziaki :-(

Z jednej strony tak z drugiej jak ktos ma dystans do siebie to nie powinien sie obrazac jak dzieciak, bo zart nie byl ani obrazliwy ani nieprzyzwoity tylko smieszny...Tymbardziej, ze przeprosilam a sytuacji juz nie cofne wiec okazalo sie, ze kolega skoro takiego focha potrafi walnac to strasznie drazliwy na swoim punkcie jest.

Apropo jeszcze wagi to zastanawia mnie jedno... Teraz różnica w ciągu dnia potrafi być widoczna na wadze nawet 2-3kg. A kiedyś jak się warzyłam, to nie ważne o jakiej porze dnia, zawsze pokazywało podobnie.. (fakt miałam wtedy zwykłą, a nie elektroniczną wagę, ale jednak ta wskazówka jakoś tak nie skakała...).

Gosiulek mnie tez to zastanawia i nie wiem czy to trafny wniosek ale moim zdaniem ta dieta strasznie rozregulowala moj i tak niestabilny wagowo organizm.Moje jojo bylo takie +-5-6kg, przy czym w gorszych momentach tylam srednio 1kg na tydz...teraz potrafie kilogram na 2 dni przytyc.Teraz juz nie jestem na protalu, stosuje tylko jeden dzien w tyg tak jak na IIIfazie a reszta to stosowanie sie do ogolnych zasad zdrowego i dietetycznego jedzenia.Chce tylko teraz doprowadzic sie do porzadku ''poprotalowym''zeby waga tak nie skakala, bo przed przystapieniem do diety tez nie mialam takich problemow.

Iriss1 mam do Ciebie pytanie dotyczcych protalowych zakupow. Sama mieszkam w Irlandii, ale duzo u nas prodktow tych samych firm. Powiedz mi gdzie znalazlas serki chude i homogenizowane, bo ja to tylko w polskch sklepach widze. No ale dzisiaj obeszlam 3 i w rzadnym nie bylo twarogu chudego, to jak zaciaglam moja prawie 3-letnia corcie do czwartego, to ona sie prawie zaparla w drzwiach bo nie chciala wchodzic.

I jeszcze pytanie dotyczace makreli, bo to Ty chyba pisalas,ze bardziej samkuje Ci angielska. Ja nigdy jej nie kupowalam, po tym jak raz w ruskim sklepie kupilam makrela wedzona, tyle ze surowa w srodku.

Z gory dziekuje za odpowiedz i prosze o sugestie :grin:

Madzia22r ja mieszkam w Irl i zaopatrywalam sie gl w pl sklepach i lidlu.Chudy twarog dostalam tylko w 1 pl sklepie ,takie duze delikatesy na Chapel street.Ale poltlusty tez moze byc jesli chodzi o parametry.

No nic spadam do ''lekcji'' a potem wybieram sie na impreze:)papa kobietki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w piękny ( W KOŃCU ) sobotni dzień :D

Dziękuje SZANSO za linka i chyba najprawdopodobnie to właśnie tyczy się mojej osoby z tą siarką. Organizm za dużo jest ma......

Hej Chudzinki!

Nareszcie weekend!!! Przez ostatnie pół roku kiedy nie pracowałam nie miałam tego uczucia jak to jest, kiedy w piątek po pracy jedzie się przez miasto i odlicza się tylko ile jeszcze skrzyżowań świetlnych do domu, potem jak wchodzi się do domu, zatrzaskuje za sobą drzwi i

woła "WEEKEND" !!! Chyba brakowało mi tego...

Jutro staję na wagę - po 4 dniach ostrych białek mam nadzieję że będę mogła zmienić suwaczek - w dół oczywiście...

Dziękuję Malinowa Mambo za rady, peeling robię co prawda tylko 2 razy w tyg i balsamu nawilżającego używam codziennie ale widać to za mało. Co do solarium to jakoś tak ... przyznam się WAm, że w życiu nie byłam...I chyba już nie pójdę, za stara jestem (hihi)

Dzięki ProtAnka za odzew, ale ja z tych dziwaków co to niby z postępem idą a takiego solarium się boją...

Jeśli chodzi o opalacze to ja kiedy byłam piękna, młoda i 20 kg lżejsza (czyli jakieś 3 lata temu hihi) używałam pianki/musu samoopalającego chyba z Soraya (musiałabym sprawdzić w mojej drogerii), bo nie pamiętam a był świetny - zero smug, równomiernie z łatwością rozprowadzał się i ładnie pachniał...

A Ty Śliweczko SERIO ja też uważam, że powinnaś wydać jakąś publikację promującą Twoją kuchnię wg Dukana i ja też już teraz zamawiam jako druga egzemplarz z autografem autorki!!!!!!! CO MY BYŚMY BEZ CIEBIE ZROBIŁY... :-D ))

Marcynda o żesz Ty, cholero! :grin: ))To TY tak sobie cały czas po cichutku, nie tak całkiem po malutku chudłaś sobie i chudłaś ???!!!!! No to gratulacje Kobito!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Padam powoli, jutro wybieram się na zakupy, muszę jakieś spodnie wychaczyć, może wcisne się już w jakieś większę 42...?????? Bo póki co, teraz łaże niemal tylko w 1 parze dzinsów ille albo juz na dużo albo JESZCZE za małe...

Pozdrawiam WAs Kochane

Hi,hi,hi CHUDZINKI...jak miło :D A waga NAPEWNO bedzie zmieniona oczywiście na MNIEJSZA :D

To ja pod wpływem tych dzisiejszych dyskusji o maseczkach (Malinowa Mamba), foliach, smoopalaczach (Iriss, Bożenka) ide własnie do kąpieli, naszykowałam sobie peeling do ciała z rozdrobnionym korundem (taki jak sie uzywa do mikrodermabrazji np na twarz w gabinetach kosmetycznych) a potem wklepe żel antycelulitowy a na twarz maseczka. Zrobie sobie takie małe godzinne Spa we własnej łazience. Może jutro po tych wszystkich zabiegach obudze sie w lepszym nastroju....

Miłej i spokojnej nocy wszystkim oraz udanego weekendu , jesli uz bez wiosennego słonka to chociaz z potęznymi spadkami wagi !!! :)

OH...... SPA ...mmmmmmm Mi też się zamaniło..... ale właśnie podpowiedz MARAGRETE dokładniej z tym specyfikiem gdzie kupujesz i ile płacisz za to cuś do bardziej od mikrodermabrazji -robiłam Sobie takie oczyszczenie rok temu i faktycznie jest to rewelacyjna sprawa na twarz...... Ale jak można (no prawie Samemu to zrobić?!) -to prosze o podpowiedz :D dziękuje z góry....

Witam was dziewczynki

Dziś mój 2 dzień tego magicznego cuda :D Jem tak jak powinnam , oby mi się udało zrzucić parę kilo,

by wyglądać jak należy :) 3majcie za mnie mocno kciuki :*:* :)

Powodzenia wam życzę ! Pozdrawiam

WITAMY,witamy w naszych skromnych ale pomocnych progach :D

Witam:)

obskoczylam juz miasto ale i tak nie zalatwilam wszystkieg;trudno;a teraz zanim sie wezme do garow to musialam do Was sajrzec bo juz mnie skrecalo:)wiec pije kawke wcinam jogurt z otrebami i nietstey nie ma co czytac bo malo naskrobalyscie:)

Konrad jak mnie dzis rano zobaczyl to powiedzial,ze sie suchelec robie i ze widac roznice od zeszlego tylgodnia:)jupiii no ale teraz sa warzywa wiec bedzie do gory;potem sobie zrobie dwa razy cykl 3/3 bo chce w tym Amstedamie choc moc warzywa jessc:)a potem pewnie wroce do 5/5;no i poza tym moj Konrad powiedzial,ze naprawde fajnie wygladam...wiec tak mysle,ze juz niedlugo i..3 faza:)

Ciesze sie Bozenko,ze opuchlizna schodzi:)pamietaj,ze ja czekam na fotki Twoje:)a kiedy masz komunie synka?na pewno wtedy bedziesz miala duzo nowych fotek:)Odnosnie mojej emigracji...no ja tu przyjechalam do niego wlasnie;zeby z nim byc i mieszkac a tu znowu psikus i praca byla tylko tutaj;tzn moglam tam dostac prace ale nie w swoim zawodzie ale to wogole nie wchodzilo w gre;nie chcialam sie "cofac w rozwoju" i robic przerwe od weterynarii;nie po to konczylam takie studia:)wiesz,ogolnie nie jest zle..ale tesknie bardzo;bo mimo,ze dzwonie czesto do domu i gadam z rodzinka no ale to nie to samo...

malutenkaa witaj w naszym gronie i powodzenia zycze na dietce!!jest rewelacyjna:)i po pierwsze i ostatnie zarazem...musisz zmienic nastawienie!!nie moze Ci byc okropnie jak widzisz jak rodzina sie slodkim zapycha bo to pierwszy krok do poddania sie...polecam watek z przepisami-caala masa przepisow na wspaniale protalowe slodkosci:)

jesli chodzi o mnie to wogole mi nie bylo ciezko sie przestawic; powiem,ze nawet czulam sie (i nadal czuje)o niebo lepiej nie jedzac tego tlusego obrzydliwego rzarcia po ktorym zawsze tylko mialam niestrawnosci:)

no to zmykam gotowac:)dzis serwuje:

rybke po grecku

potrawke z kurczaka z porem i pieczarkami

serniczek(bo chyba z tone sera mam w lodowce:))

jakby kto mial ochote-zapraszam :)

A Ty szalona Kobieto znów zakupy?! Ale tym razem nie doczytałam się o ręcznikach :D (bez obrazy,heh..)

Ale na rybkę po grecku i ten serniczek to ....chętnie bym się wprosiła :-(

Witajcie weekendowo :D

Wczoraj nie mogłam Was poczytać,ciągle pokazywał mi się napis błąd serwera...Wkurzyłam się troszkę :D

Dzisiaj od rana robota pali mi się w rękach,obiad dla siebie i rodzinki,wysiałam nasionka w ogródku,upiekłam paszteciki z mięsem (i pożarłam 2 sztuki :-D ,choć wcale nie były protalowe),pranie,prasowanie...ufff

Teraz mam chwileczkę odpoczynku i kawka popołudniowa.

Wczoraj miałam kolejną jazdę i powiem szczerze idzie mi świetnie :-D Oby tak szło mi na egzaminie

Dziękuje MalinowaMammbo :-D Nie miałam czkawki w ostatnim czasie :roll: Cieszę się że mogę Wam choć troszkę umilić dietę :twisted:

Dezercja mi nie grozi,ale grzeszki są i to czasem często :lol: Co waga spadnie ,to znowu wzrośnie i od nowa trzeba gubic...Eh...Moja silna wola tez już nie taka silna jak na początku.Wydaje mi sie że to robią te wszystkie komplementy które słyszę na temat swojego wyglądu.Choć mam jeszcze nadwagę to i tak w porównaniu z tym co było przed dietą to jestem szczuplutka :D Ale musze się wziąć za siebie bo mam jeszcze duuuużo za dużo.

Dzięki Iriss,ale wiesz nie wszystkie przepisy sa moje,niektóre znalazłam w internecie i lekko modyfikowałam.Większośc jest moja i wiem że możnaby było wydac taka książkę (rozmawiałam już na ten temat z pewną autorką ksiązek która jest na dukanie),ale zabrać się za to nie mogę :D Hm...Ale skoro chcesz książkę z autografem to musze nad tym poważnie pomyśleć :D

Hehe,no ale mam nadzieje że w granicach rozsądku te jaja :D

To już dwa egzemparze z autografem zamówione... :D No to będę pracowac na książką...

Witam Malutenką i życze powodzenia.Tłuszczu nie można (jedynie 3 krople oliwy dziennie ,na patelnie i rozetrzeć papierowym ręcznikiem,ale jeśli nie trzeba to lepiej nie używac)Najlepiej smażyć na teflonie bez tłuszczu,albo piec w rękawie do pieczenia.

Pozdrawiam Was serdecznie i życze pięknej pogody na resztę dnia i dzień jutrzejszy .

Kochana jeszcze i JA jako nastęna chętna!!!!! Oczywiście również z autografem!!!!

ŚLIWECZKO nie dziw się ale szczerze to pełni zasługujesz na miano MENTORA w Naszej Diecie...-oczywiście po Dorocie -założycielce :D ) Nie dość że masz spory bagaż za Sobą (kg) uczęszczasz na prawko , udzielanie się na forum , przepisy i porady.... dom i obowiązki... i jeszcze tak pięknie prowadzisz swój blog - no nic tylko chwalić,chwalić i jeszcze raz CHWALIĆ!!!!

Dziewczynki wiem, że jestem okropna ale wiecie jak cudonie smakuje piwo po długom czasie "wyposzczenia"? Wypiłam dosłownie 1,5 piwka.

Narka.

Oj Kochana Ja odczułam to na Sobie ale nie w taki sposób...ups (odcierpiałam swoje za ....swoje,heh)

Cześć Moje Stare Protalinki(bez obrazy),ale się cieszę ,że Was widzę.JA mam doła zrobiłam sobie profil lipidowy i wszystko pnad normę.Cholesteraol 233 reszta też

nie lepsza.

Oooooooo.... to nie tylko JA miałam tak zły wynik.....- ale nie martw się podobno za jakiś czas powinno się polepszyć. Bynajmniej tego się trzymam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, hej :)

Tu zmęczona i padająca na ryjek Gosia :D

Nie udało mi się zrobić jak planowałam - czyli się wyspać choc trochę.. Zanim zasnęłam było koło 2 w nocy. 4.30 pobódka - zawiozłam Memę na ten autobus do Włoch.. Zanim wróciłam było koło 7, zanim zasnęłam koło 8, 8.50 juz na nogach bo czas do sklepu.. i tak dzień zleciał do tej pory.. ale naprawdę padnięta już jestem, więc szybciutko tylko doczytam co tamnaskrobałyście dziś dziewczynki :)

U mnie dzisiaj o dziwo bo niecąłych 3 godzinach snu było już 62.1kg na wadze :D więc pozytywnie :-D

Tak poza tym to stwierdzam, że uzależniłam się od mleka w proszku mlekovity... No wcinm co chwila.. jakoś mnie strasznie ciągnie do tego, a jak zacznę, to mam problem żeby się powstrzymać przed dokłądką ;>

W ogóle zapasów nabiałowych to mam mnóstwo... Tylko boję się, że teraz to będe jadła za 3 osoby i szybko to wszystko zjem... Oby nie ;>

Apropo jescze wyjazdu mojej mamy - dla mnei to jest smieszne.. Jej podróż ma trwać 26 godzin, a w tym 12 godzin w Poslce !!!! o 6 wyjechała, a 17.50 dzwoniła do mnie, że stoją już w Cieszynie, ale że jescze chwila zejdzie..

Aha no i dzisiaj jescze w locie byłam rozejrzeć się za sukienkami na mieście.. ale nic nei mierzyłam - n arazie robiłam tylko rozeznanie:) W przyszłym tygodniu Karola wyciągnę na mierzenie :-D:D:D Ale za to kupiłam getry i bluże polarową :) A co... :)

IRISS to faktycznie jest jednak taniej.. MallinowaMambo właśnei mi się przypomniało, że ponoć też dużo osób handluje Avonem zakupionym na wyspach własnie np.. na tym allegro. Iriss a moze Ty się zgłoś na konsultantkę w UK :D:):D Przywiozłabys mi kiedyś trochę biżu :-( Bo często mi się tam u was cioś podoba :D

malutenkaa witaj!! życze powodzenia w dietkowaniu :D Ja podobnie jak Iriss na chwilę obecną tez jakos nei tęsknię za tłustym żarciem... i chyba tyle to już pozostanie u mnie na zawsze.. ale nie powiem dziewczyny schabowego to bym sobie zjadła..

Marzeniaw ja tez jescze nigdy w życiu nei byłam na solarium, ale znając życie przed weselem będę musiała się wybrać :grin: No chyba, że cudem uda mi się ładnie opalić naturalnie podczas lata, ale w to nei wierzę, bo musiałabym chyba iśc na jakąś plaże nudystów ;P

Śliweczko po 1) ja też czekam na książkę z autografem :-D a tak jak pisała Iriss o oddaniu przepisów... Za jakiś czas będziemy szukac ksiązki autorstwa - Śliweczka i przyajciele :roll: po2) dzis miałam odwyk jajeczny - ani jednego nei zjadła (nadrabiam mlekiem w proszku za to :-D), ale jutro pewnie znowu też i jajeczkami nadrobię....

Sandra gratulacje dla Mamy :D

Dobra dziewczuski - przeczytane, nadrobione, jescze szybko odkurzę (sąsiedzi mnei zabiją- mieszkam w bloku, ale przeciez jutro eni będe odkurzać :D ) i zbieram się chyba już powoli do łóżeczka.. znając życie i tak szybko nei zasnę, więc.... Trzymajcie się ciepło, gratuluję spadków i trzymam kciuki za kolejne :D Miłej nocki - juz dziś zaglądać (raczej...) nie będę.. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zalamka nie dosc ze waga stoi jak zakleta to jeszcze ostre zapalenie krtani sie przyplatalo i "kibluje" w łózku goraczka mnie rozlożyla ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo ponadrabialam zaleglosci z angielskiego moja lektorka bedzie ze mnie dumna;) doczytalam zalegle ksiazki i w koncu obejrzalam zalegle filmy bo juz mi miejsca na dysku brak;)

tylko jak tu wrocic do gadania jak gardlo scisniete ze nawet oddychac ciezko;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczynki znalazłam sposób na napad apetytu na słodycze, tj. przygotowuję sobie małe co nieco , czyli: 2 łyżki mleka odtłuszczonego w proszku , 1 łyżeczka kakao odtłuszczonego i 2 - 3 łyżki mleka 0%, 3-4 tabletki słodzika ( rozgniatam go) , mieszam i do tego wsypuję 2 łyżki otrębów owsianych i 1 łyżkę pszennych. Otręby tylko wtedy gdy nie spożywałam ich wcześniej tego dnia. Słodzik do tego według uznania mi wystarcza 3-4 tabletki w zależności od wzmożonej ochoty na słodkie.

Wszystkie składniki protalowe - więc raz dziennie można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:-( Witam :grin:

Dzisiaj wybieram się na fitness, dlatego tak wcześnie zawitałam na forum. Zdaje się, że wreszcie ładna pogoda spowodowała, że forum troszką podupadło, ale jestem przekonana, że po weekendzie znowu odżyje :)

Mallinko nie denerwuj się tymi wynikami tylko skonsultuj się z lekarzem, poza tym Ty sama wiesz najlepiej, że taki wynik może się zdarzyć i nie ma co panikować. Pozdrawia Ciebie stara protalka :)

Solitarius życzę Ci zdrowia, mam nadzieję, że szybko się wykurujesz :-D

Pozdrawiam Was serdecznie i zycze miłej, bezgrzesznej niedzieli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.