Skocz do zawartości

Dorotaxx

Aktywni Smakowicze
  • Liczba zawartości

    668
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Odpowiedzi dodane przez Dorotaxx

  1. Dorotko, mam patelnie teflonowe, ale chciałam tak dla 100% pewności że nic nie bedzie przywierało ;) Czasami jak coś smażę (przedwczoraj watróbkę z indyka) to mi sie przykleja i zostawia ślad na patelni :)

    Nie moge teraz tego sprawdzic bo zgubiłam ( lub komus pozyczylam ) ksiazke Dukana ale wydaje mi sie,ze pisal o oleju parafinowym , ze mozna go uzywac tylko do sałatek. Z tego co pamiętam to nie pisal,ze mozna na nim smazyc. Olej zmienia wtedy swoje ,,wlasciwosci,, chemiczne co widac gołym okiem. Pamietaj,ze wątróbke mozesz ugotowac w wodzie . Mozesz do wody dodac 1/4 kostki rosołowej a wtedy bedzie jeszcze lepsza ( i zdrowsza) niz smazona .

  2. Wczoraj nareszcie zawędrowałam do apteki i kupiłam olej parafinowy spozywczy. Usmazyłam na nim rybę, i muszę przyznać że było w porządku. Wieczorem coś zaczęło mi jeździć po jelitach i zastanawiam się czy nie od niego? A najzabawniejszy był dla mnie mój mąz - jak wrócił z pracy, ja właśnie usypiałam nasze dziecie. Chciał sobie odgrzać obiadek. Patelnie z olejem parafinowym schowałam do piekarnika żeby się meżusiowi nie pomyliło, a wyjełam duza patelnie, na która wlałam normalny olej. Mój mąz oczywiscie schował tą duża i wyjął mniejszą - z olejem parafinowym. Na niej podgrzał i zjadł. Jak uspiłam naszego malucha i zeszłam do kuchni, zapytał czy z tym olejem jest wszystko oki bo tak jakoś dziwnie szumiał na patelni ;) Wyjasniłam mu że to "mój" olej - szkoda że nie widziałyście jego miny :)

    Ja uzylam oleju raz i wiecej tego nie zrobie. Nie moge sie do niego przekonac. Moim zdaniem nie nadaje sie do smazenia. dziwnie sie pieni .

    radze kupic patelnie teflonową, wtedy olej nie bedzie potrzebny

  3. Wiem, że jestem tu nowa i niewiele mam do powiedzenia, ale szkoda tak się zacietrzewiać.

    Włożyłam kij w mrowisko, bardzo serdecznie wszystkich przepraszam. Może to ja powinnam stąd odejść i już się nie wymądrzać.

    Pola nie ma znaczenia czy jestes tu tydzien czy pół roku. kazdy ma prawo do wyrażania swojej opinii i zdanie kazdego z forumowiczów jest jednakowo wazne.

    Spróbuj odejsc a znajde Cie i skopie d..e !!!

  4. witam, no cóz moge jedynie przeprosic za sobotnie kawały, wiecej ich nie bedzie:( pa

    bogi nie musisz przepraszac , po porstu zmniejsz ilosc wstawianych dowcipów i tyle. Bardzo mnie zaskoczyła Wasza reakcja ( a szczegolnie margot) , nie spodziewalam sie,ze mozna odejsc z forum przez taką głupote.Nie jestesmy dziecmi, wiec nie obrazajmy sie o byle pierdołe . Jestesmy dorosli wiec tak sie zachowujmy .Nie wygłupiajcie sie dziewczyny i wracajcie do nas

  5. Dorotko, Sliweczko mam pytanko ;) kupilam taki ser zolty on ma tylko 5 % tl. moge go jesc? post-14755-1243339756_thumb.jpg

    jak myslicie bo dukan pisze ze ser zolty tylko w III etapie ........

    Ja na Twoim miejscu nie jadłabym tego sera. Dukan pisze,ze mozna jest tylko biały ser a nie wierze,ze we Francji nie ma odtłuszczonego sera żółtego.

  6. Ja rowniez witam dziewuszki.

    U mnie w Krakowie słonko , mam nadzieje ze nie bedzie tak upalnie jak wczoraj , nie lubie takich temperatur

    dzis na wage nie staje bo wczoraj nagrzeszylam. Zrobilam sobie prezent na Dzien Mamy i zjadlam kawałek torcika post-9750-1243404902_thumb.gif no moze troche więcej niz jeden kawałek bo za Was tez zjadłam post-9750-1243404965_thumb.jpg

    za to od dzies robie czyste proteiny

  7. Gratuluje Basiu! :) chcialam tak tylko skromnie sie wtracic ze ja tez jestem w 3 fazie....heheh :) juz 2 tydzien...fajnie ze jest nas juz 3 ;)

    ja tak jak Malinka,nie moge byc dzis z moja mama i moglam tylko zadzwonic..za daleko niestety mam :)

    w takim razie Tobie rowniez gratuluje Asiu!!! Trzymaj sie dzielnie i nie grzesz!

  8. Cześć starzy i nowi protalowicze!!!!

    Dołączam do Malinki, dotarlam do celu, teraz muszę zawalczyc o utrzymanie wagi. Bardzo chciałam nadprogramowo z 1kg jeszcze pociagnąć ale Dukan odradza....więc Malinko jestem z Tobą......i będę dopingować całej reszcie....

    Dorotko Tobie szczególnie dziękuję bo ty byłaś moja inspiratorką!!!!Gdyby nie twoje bardzo osobiste posty, które bardzo zadziałały na moją osobe i wzmocnily wiarę , że dam radę- to bym nie osiągnęła tego co mam obecnie!!! Oczywiście wszystkim wspierającym dziewczynom również dziękuję!!!Forum nie zmieniam zostaję z wami..

    Basienko Gratuluje kochana moja !!!! Nawet nie wiesz jak sie ciesze ! trzymaj sie teraz i nie grzesz! Ty juz laska byłas jak sie spotkałyśmy to teraz musisz po prostu wymiatac !

    pamiętaj,ze sama do tego doszłaś , sama to osiągęłaś. Tak jak juz kiedys pisałam , ja dałam ci tylko narzedzie, które potrafiłas wykorzystać.

    ściskam mocno

  9. Ona założyła temat o diecie protal, a nie wątek z dowcipami.Jeśli ona uważa że kawałów jest za dużo to trzeba uszanować jej zdanie.Toż to dzięki niej tu jesteśmy prawda??????

    Śliweczko kochana moja . Ja go założyłam ale Wy go tworzycie.Gdyby nie Wy ,ten wątek juz dawno umarłby smiercią naturalną .

    Gdyby wszystkim odpowiadała taka ilosc dowcipów , słowem bym sie nie odezwała ale przeszkadz to nie tylko mnie. Od jakiegos czasu mam wrazenie ,ze to juz nie jest temat o diecie tylko kabaret .

  10. śliweczko, mamy demokrację ;)

    tylko dziwi mnie,ze po ekscesie z lenoxem wszyscy wyrażali chęć ich czytania.. a teraz wprost niechęć!!

    w pełnej wierze, że sprawiam radość (pewnie bogi i lenox również) szukałam ich wprost żeby wam dogodzić

    ale cóż, jestem w stanie pojąć, ze diety mogą powodowac także efekt pernamentnego niezadowolenia, ale nie wiem, czy warto je personalizować i powiem dosadnie- czepiać innych. moge podac tysiąc przykładów postów, gdy ci niezadowoleni pękali ze śmiechu, aż popuszczali

    takie nagłe zmiany nastrojów działają na mnie i moją diete źle, nie odpowiada mi ta sytuacja, więc muszę się z tobą pozegnac, majac nadzieję, że w razie watpliwości będę mogła do Ciebie napisać list z nurtującym pytaniem. z góry dziekuję

    Twoich postów komentować nie bede...

    Nikt Cie nie wygania. Zostan z nami tylko uszanuj to ,ze nie kazdy ma ochote i (przede wszystkim) czas czytac kawały . Mozna oczywiscie od czasu do czasu wstawic kilka ale nie takie ilosci .

  11. jaki problem ominąć kawały? wystarczy jeden ruch palca wskazujacego prawej lub lewej rączki;)

    wierz mi,ze to juz jest problem . I wcale nie wystarczy ,,jeden ruch palca,, zeby ominac kawały. Czasami trzeba sie niezle naklikac zeby w koncu trafic na post , który dotyczy diety. To juz jest lekka przesada,zeby wstawiac po kilka stron samych kawałów .

  12. Dorotko ! masz w 100% racje, pracowałam jakiś czas temu w firmie produkującej ten "specyfik' i wiem co tam jest w środku, nie żeby jasiek świństwo, ale po prostu ziele kruszyny i inne zioła, których zadaniem jest usprawnić prace jelit, przeciwdziałac zaparciom, co w efekcie wspomaga ale tylko wspomaga efekty odchudzania.. niestety nawet autorzy tego leku w dziale technologicznym byli przeciwni kampanii marketingowej, zbudowanej na temacie " złoty srodek na odchudzanie". Ale cóz biznes jest biznes...

    ehhh czego sie nie robi dla kasy :-/ . Juz nie wierze w takie tabletki chociaz kiedys bylam taka mądra ze zamówiłam cudowne pigułki, które reklamowała jedna ze znanych aktorek. Za 100 ,,truskawkowych cukierków,, zapłaciłam 200 zł . Chudłam oczywiscie ale dlatego,ze jadłam tylko i wyłącznie te cukierki post-9750-1243328018_thumb.gif . Po jakims roku w TVN-ie był program o oszustach sprzdajacych te magiczne drazetki. No cóż,,, za głupote trezba płacić

  13. Mam teraz warzywka ale tak się przezwyczaiłam do tych proteinek że nie mam pojęcia co jeść podczas tych dni warzywkowych ....

    Pamietam,ze po fazie uderzeniowej dosłownie rzuciłam sie na kiszoną kapsute, zjadłam chyba 0,5 kg post-9750-1243319849_thumb.gif

    Aneczko mozesz jesc : pomidory,ogórki,rzodkiewki,szpinak,szparagi,pory,zieloną fasole,kapustę,grzyby,seler,fenkuły ,wszelkie zielone sałaty łącznie z cykorią ,boćwinę,bakłażany,cukinię,paprykę a nawet marchew i buraki pod warunkiem ze nie będa dodawane do kazdego posiłku . Teraz jest wszystko świeze, pachnące i pyszne . Rób sobie sałatki np. z ogórka, pomidora, sałaty, cebuli polej to octem winnym , mówie ci pycha! Mozesz zrobić sobie barszczyk czerwony i zjesc z jajkiem na twardo

  14. Moim skromnym zdaniem nie potrzebny jest nowy wątek protalowy,lepiej żeby wszystko było w kupie :) Można ewentualnie zrobić osobny wątek z dowcipami,naprzykład Protal ,albo dieta na wesoło,czy coś takiego ;) I tam można by zamieszczać śmieszności ,bo czasem rzeczywiście ciężko coś znaleźć wśród tych dowcipów.Ale to tylko moje zdanie :)

    Bardzo dobry pomysł śliweczko

  15. Dorotko, uważam, że Twój pomysł stworzenia nowego wątku jest doskonały! Tutaj zrobiło się bardzo rozrywkowo. Nie mam osobiście nic przeciwko temu, absolutnie, prosze mnie nie brać za smutasa. Sama lubię i opowiadam często dowcipy. Tutaj zaglądam jednak głównie po porady, pokrzepienie, itp. Zwróćcie uwagę ile razy z pytaniem zwracała się chyba Jaa, zanim uzyskała odpowiedź na pytanie o kabanosy. A może umierała z głodu i miała tylko to ;) w lodówce?

    Dla tych którzy nie mają zbyt mało czasu trudnym jest znalezienie tego, czego szukają. Bogi, Lenox, Margot, nie bierzcie tego do siebie, absolutnie!!! Podziwiam Was za chęci, poczucie humoru, itp. No, mam nadzieję, że się nie naraziłam :) .

    Dokładnie Polu. Uwazam ,ze ten wątek zrobił sie za bardzo kabaretowy . Duzo postów mi umyka bo omijam te z dowcipami , nie mam po prostu czasu na ich czytanie.

  16. Dziewczyny, tak sie zastanawialam czy można oprócz diety białkowej łykać jeszcze tabletki odchudzające typu Linea??, ewentualnie środki przeczyszczające typu colon c?? ja dziś zjadłam duuużo otrębów i mam nadzieję że jutro odniesie to rezultat ;)

    Qrcze, zastanawiam się, czy nie przedłużyć sobie I fazy do 7 dni - świetnie się w niej czuję - naprawdę spodobało mi się takie jedzenie, a dodatkowe 2 dni mogą zdziałać cuda z wagą, choć to patykiem na wodzie pisane bo zbliża mi się @ :) I weź ty człowieku bądź mądry i pisz wiersze :)

    edytah nic dodatkowego nie łykaj! Nie ma takiej potrzeby ! Wierz mi,ze tabletki Linea są do d..p . Kupiłam je kiedys i byłam po nich ciągle głodna , efekt był taki,ze zamiast chudnac, przytyłam :-/

    nie polecam nikomu.ta dieta jest tak skuteczna,ze nie ma potzreby zazywania zadnych wspomagaczy .

    Skoro dobrze sie czujesz i nie tęsknisz bardzo za warzywami to mozesz sobie przedłużyć pierwszą faze do 7 dni .

  17. Balbinko no nie wiem czy tak mi dobrze,za dużo już można a człowiek istota słaba i jak bata nie ma nad sobą to za bardzo sobie folguje a wiadomo czym to grozi(powrót do punktu wyjscia)

    Pilnuj sie kochana! za duzo osiągnęłaś,zeby to teraz zaprzepaścic

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.