Skocz do zawartości

Rewelacyjna Dieta Protal !


Dorotaxx

Rekomendowane odpowiedzi

Dziewczyny , a ja ciągle nic . Drugi dzień na białkach po 5 dniach na W+P i waga stanęła - jeśli jutro będzie tak samo to się załamię .Albo nie , wiem - wyrzucę wagę i kupię nową , bo ta stara się już chyba zmęczyła , jeszcze nigy nie była tak eksploatowana .

Poradźcie proszę , kupiłam jogurt jagodowy 0% ale wyczytałam że ma 8.4 węglowodanów , czy wolno nam to jeść , no i te owoce !!!

Cieszę sie że są wsród nas dziewczyny które odnoszą sukcesy , trzymam kciuki za Was i za siebie jeszcze też .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maslosia ja tez normalnie bym nie odważyła się takiego serka wcinać.. Moja mam kiedyś kupowała ten z ananasem właśnie i jakoś mnie jego parametry odstraszaja.. a orzechy.. orzechy generalnie są chyba nawet w 3 fazie zabronione ;> Ja to nawet jogobelke light jak na lekarstwo jadam, jakoś meni te parametry nieprzekonuja.. Odstawiłam też serki homo na rzecz senikowych twarogów, mają mniej węgli, a więcej białek..

Ja nie jestem przekonana do jogobelli light, wg mnie jogurty owocowe, o jakie chodziło dukanowi w ogóle w polsce nie występują. On mówi o jogurtach słodzonych aspartamem z "pulpą owocową" nadającą im smak owoców, a Jogobella nie dość że ma całe owoce, to jeszcze jest słodzona fruktozą, która przecież jest cukrem! Oczywiście nie chcę zniechęcać jak ktoś się nie zgadza, po prostu tak zauważyłam i chciałam się podzelić.

Dziewczyny , a ja ciągle nic . Drugi dzień na białkach po 5 dniach na W+P i waga stanęła - jeśli jutro będzie tak samo to się załamię .Albo nie , wiem - wyrzucę wagę i kupię nową , bo ta stara się już chyba zmęczyła , jeszcze nigy nie była tak eksploatowana .

Poradźcie proszę , kupiłam jogurt jagodowy 0% ale wyczytałam że ma 8.4 węglowodanów , czy wolno nam to jeść , no i te owoce !!!

Cieszę sie że są wsród nas dziewczyny które odnoszą sukcesy , trzymam kciuki za Was i za siebie jeszcze też .

Gdybym ja się przejmowała za każdym razem jak mi waga staje to chyba bym się pocięła :) ja przed warzywami warzyłam 74,3, a dzisiaj, po 1 dniu już białek 75,4! Czyli wychodzi że tyję od warzyw :shock: nie martw się. a co do jogurtów owocowych to odpisałam wyżej, wg mnie jak ktoś nie MUSI ich jeść to lepiej chyba nie ryzykować ;-) ale też pewnie świat się nie załamie jak się zje jeden

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam porannie. owsianka za mna, teraz czeka ogromny kubek zielonej herbaty i do pracy uciekam... mialam wczoraj jakies spiecie w domu i caly wieczor nie mialam swiatla, myslalam ze to bezpieczniki, ale nie moglam nic naprawic sama i z nerwow nie moglam spac w nocy. budzilam sie co chwile i myslalam co sie dzieje.... no i rano obudzilam sie juz o 4 i klapa.... okropnie niewyspana jestem... jutro wazenie po 5 dniach warzywek... az sie boje wejsc na waga :/ ale moze nie bedzie tragedii... pozdrawiam serdecznie i zycze wytrwalosci wszystkim i sobie tez ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jestem przekonana do jogobelli light, wg mnie jogurty owocowe, o jakie chodziło dukanowi w ogóle w polsce nie występują. On mówi o jogurtach słodzonych aspartamem z "pulpą owocową" nadającą im smak owoców, a Jogobella nie dość że ma całe owoce, to jeszcze jest słodzona fruktozą, która przecież jest cukrem! Oczywiście nie chcę zniechęcać jak ktoś się nie zgadza, po prostu tak zauważyłam i chciałam się podzelić.

Witam serdecznie

odnosnie jogobelli light to ten jogurt jest słodzony aspartamem !! A fruktoza którą zawiera to naturalny monosacharyd który występuje w owocach i w miodzie !! Tak samo jak nabiał (mleko, twaróg) zawiera laktozę -to też cukier. Poza tym dukan zezwala na 2 jogurty owocowe dziennie, nie tylko z pulpy wg forum i nowej książki więc dziewczyny bardzo proszę poszukajcie trochę zanim komuś odpowiadacie i wprowadzacie zamieszanie na forum ;)

A poza tym to witam was serdecznie i czekam na ruch na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was Kobitki!!

powiem Wam,ze ja tez juz sie przyzwyczilam do starej stronki:)ale do tej tez sie przyzwyczaje:)

Powiedzialabym dzis najchetniej pier....nie robie!!!!!!!!!nie ma mowy zeby mnie ktos na nadgodziny dzis namowil!!wczoraj jak sie rzucilam na lodowke jak wrocilam to teraz mam wyrzuty..opchalam sie makrela(duzooo)i troche sera ze slodzikiem po potem mi sie slodkiego chcialo tak wiec poki co jeszcze jesc mi sie nie chce i tylko pije;dzis wychodze 16.0 i koniec:)na zakupy musze jechac...tzn te konieczne:)mam nadzieje:P:P:P:P:P

a jeszcze Wam napisze,ze jestem maniaczka perfum i dzis otowrzylam kolejny...escade magnetism ;ten co kupilam na lotnisku w Amsterdamie;a dodam tylko,ze otwartych innych perfum mam 5....jestem glupia:)

Dziewczyny , a ja ciągle nic . Drugi dzień na białkach po 5 dniach na W+P i waga stanęła - jeśli jutro będzie tak samo to się załamię .Albo nie , wiem - wyrzucę wagę i kupię nową , bo ta stara się już chyba zmęczyła , jeszcze nigy nie była tak eksploatowana .

Poradźcie proszę , kupiłam jogurt jagodowy 0% ale wyczytałam że ma 8.4 węglowodanów , czy wolno nam to jeść , no i te owoce !!!

Cieszę sie że są wsród nas dziewczyny które odnoszą sukcesy , trzymam kciuki za Was i za siebie jeszcze też .

Guga Skarbie widze,ze mamy ten sam cel(tyle,ze ja startowalam z 72)od kiedy jestes na diecie?? ja od 1 lutego i od dawna juz mam mega zastoj..ostatnio wazylam sie dobrze ponad miesiac temu i uwierz mi,ze po ciuchach nie widze juz zadnej roznicy(wage mam u chlopaka ale to dobrze,bo ja bym oszalala majac ja w domu;wg dukana juz dawno powinnam byc na utrwalaniu ... ale tez juz nie wierze,ze zjade na 58kg;postanowilam ze 60 styknie:)takze nie lam sie Kobitko!!!damy rade!!!

co do jogobelli light to ile to ma bialka??ja czasem sobie pozwalam na takie jogurty:)ale zaluje,ze tu nie sprowadzaja akurat jogobelii light

zajrzez z pracy:)buzki dla Was:*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczynki.ja dziś wogóle jakaś połamana wstałam gardło mnie boli i katar z nosa leci także nie ciekawie.Ale waga łaskawa dziś pokazała 63;3 kg ale jeszcze jutro zobacze bo dziś ostatni dzień warzywek.Jeszcze mi się telefon posypał i musze z nim na gwarancje jechać oddać.

Ta nowa stronka całkiem ładna i taka bardziej przejrzysta mi się wydaje.Co do jogobelli light to ja raz na jakiś czas ją zjadam ze smakiem,ale nie za często.

Muszę wam jeszcze powiedzieć że siostra jak na razie się trzyma w dietce.Widzę ,że jest zadowolona ,najedzona i mówi że już ją zgagi i duszności nie męczą,także ja się ciesze że to po części moja zasługa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po 5 dniach warzyw przytyłam prawie 1 kg. Dziwie mnie to bardzo, bo ruchu mam dzięki mojemu bobasowi mnóstwo. Codziennie przynajmniej godzinny spacer, a i domowe obowiązki same się nie zrobią. Czekam na razie na sobotę, bo wtedy będę mieć ważenie po 5 dniach protein. Pożyjemy, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj próbowałam się dostać na forum...a dzisiaj widać efekty... ładnie tu, ta zmiana mi się podoba. Oczka się muszą przyzwyczaić.

Witam po weselu braciszka. Należy mi się wirtualny kopniaczek. Na wesele odstawiłam diete na bok, ale powiedziałam sobie że od poniedziełku wracam, ;) jeszcze wczoraj zjadłam dwa kawałki ciasta....buuuuuu i mam wyrzuty. Znowu posmakowało mi normalne jedzenie.

Patrze na wasze suwaczki i szukam mobilizacji. I26 gratulacje,świetny wynik na suwaczku, ale zdjęcia mówią same za siebie. Masz bardzo zgrabne nóżki, i gdzie ten brzuszek ??? bo wogóle go nie widać.

Widzę, że ciągle jogurty owocowe stoją pod znakiem zapytania. Ja jem http://www.osm.sanok.pl/index.php?id=10 i jak na razie chudnę. Dukan zezwala na dwa dziennie, pod warunkiem, że waga spada, jeśli nie, radzi je odstawić.

Czy któraś z Was stosuje system 5W/2P? Rzeczywiście chudnie się wolniej? I jak wam się wydaje, czy w trakcie diety można zmienić tryb. Z tego co kojarze to Dukan pisał, żeby wybrać system i sie jego trzymać.

Apropo nereczek i nie tylko. Robiłyście sobie badania kontrolne??? Co warto zrobić przy naszej diecie?

Miłego dzionka i samych spadeczków życzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziewczyny. O proszę jakie zmiany w wyglądzie strony. Podoba mi się.

Sandra słuchałam twojej piosenki masz super głos no i oczywiście zagłosowałam na 5 gwiazdeczek.

I26 wyglądasz super.Gratulacje!!! Ja tam u Ciebie nie widze juz nic do zrzucenia.Na serio!!

Ja zamówiłam u koleżanki te galaretki na razie 30 sztuk mam nadzieję że wystarczy. Dobre tez beda na 3 faze zeby zrobic z owocami. Mam nadzieje ze mi je przywiezie.

Wczoraj mnie tak nosiło że po raz pierwszy zrobiłam nutelke lihgt pychotka. Wtrąbiłam cała porcję. I wiecie co pomyślałam ze po tej nutelce to waga szybko nie spadnie a tu niespodzianka pomimo warzyw dzis odnotowałam spadek.

Wczoraj miałam rocznicę 3 miesięcy na diecie a dzis waże dokładnie 12 kg mniej czyli 67,2 kg, Bardzo się cieszę.

Dunkan wyliczył ze schudne jeszcze 4,6 kg oby sie to nie sprawdziło ja chce wiecej..............;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.